Entertainment alle pijlers

Het Spaanse Dorp: Polopos - Geen Spoilers s.v.p.

20-06-2019 07:15 3073 berichten
Ik dacht, ik maak maar vast een topic aan voor het vervolg van 'Het Italiaanse Dorp Ollolai'

Het Italiaanse dorp: Ollolai krijgt een opvolger in Het Spaanse dorp: Polopos. Ook dit keer emigreren weer vijf Nederlandse koppels om het uitgestorven plaatsje nieuw leven in te blazen.

Net als eerder bij Ollolai trokken ook uit Polopos (inwonersaantal: 60) in de provincie Granada veel bewoners weg voor een spannender leven in de stad. Aan de Nederlanders de schone taak om weer wat leven in de brouwerij te brengen en hopelijk een toeristenstroom op gang te brengen. Net als in het eerste, succesvolle seizoen, mogen 10 stellen die geïnteresseerd zijn in een Spaans avontuur hun idee voor Polopos voorleggen aan een Dorpsraad. Zij beslissen welke vijf koppels mogen verhuizen.

Veel te doen is er niet voor de nieuwe bewoners. Winkels zijn er niet meer, er is alleen nog een SRV-wagen en twee kleine cafés. Op het eind kiezen de bewoners van Polopos welke Nederlanders het best geïntegreerd zijn en wie het meest heeft gedaan om het dorp op de kaart te zetten. Zij winnen 20.000 euro. Destijds trok Het Italiaanse dorp: Ollolai best wat Nederlandse toeristen naar het pittoreske plaatsje.


Wie gaat er ook kijken?

De deelnemers:

Familie Rutten: camperplaats, wakeboardbaan, koffiehuis, studioverhuur, winkel en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 07-08-2019 08:55
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die camperplaats :'(
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-08-2019 22:30
Bij Maria Carmen, die bff van Elisa
Je moet er maar zin in hebben.
Mijn god, alsof ze op excursie zijn in donker Afrika...
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-08-2019 22:30
Die camperplaats :'(
Ik heb er geen verstand van maar het leek niet echt gezellig.
whateverever schreef:
19-08-2019 22:32
Ik heb er geen verstand van maar het leek niet echt gezellig.
Ik zag laatst wat recensies en die waren ook niet echt positief...
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
19-08-2019 22:32
Mijn god, alsof ze op excursie zijn in donker Afrika...
Die 2 kennen alleen Torremolinos, dan verbaast het binnenland van Spanje je al snel.
En hij maakt reclame voor de Ruttens, voor wat hoort wat hè.
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
19-08-2019 22:34
Ik zag laatst wat recensies en die waren ook niet echt positief...
Duur en geen enkele faciliteit.
Alleen maar staan en dokken. Terwijl er in de omgeving goedkopere campings zijn met legio faciliteiten.

Waarom zou je op zo’n schroeiplateau gaan staan zonder Electra water en een douche?
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
19-08-2019 22:34
Ik zag laatst wat recensies en die waren ook niet echt positief...
Ik heb die niet gezien maar ik geloof het meteen.
Je moet zoiets wel serieus aanpakken, denk ik, en dat kan als je van alles tegelijk doet.
De kloof tusssen de Ruttens en de rest werd deze aflevering wel weer heel erg zichtbaar... Die eersten worden steeds ordinairder, waardoor ik ook denk dat er - los van de ruzietjes - echt geen aansluiting is met de rest.

De rest komt dus allemaal bij elkaar over de vloer. En met die kunstroute zitten ook alle huizen erbij, behalve het huis van de Ruttens. Het was ook wel duidelijk waar de voorkeur van de burgemeester naar uitging. Een kunstroute waar het halve dorp bij betrokken leek of een of ander Hollands feest van de Ruttens...
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-08-2019 22:37
Duur en geen enkele faciliteit.
Alleen maar staan en dokken. Terwijl er in de omgeving goedkopere campings zijn met legio faciliteiten.

Waarom zou je op zo’n schroeiplateau gaan staan zonder Electra water en een douche?
Schroeiplateau, ik leer hier echt nieuwe woorden.😂
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
19-08-2019 22:38
De kloof tusssen de Ruttens en de rest werd deze aflevering wel weer heel erg zichtbaar... Die eersten worden steeds ordinairder, waardoor ik ook denk dat er - los van de ruzietjes - echt geen aansluiting is met de rest.

De rest komt dus allemaal bij elkaar over de vloer. En met die kunstroute zitten ook alle huizen erbij, behalve het huis van de Ruttens. Het was ook wel duidelijk waar de voorkeur van de burgemeester naar uitging. Een kunstroute waar het halve dorp bij betrokken leek of een of ander Hollands feest van de Ruttens...
Er werd hier ook gezegd dat men in het dorp ook wel van actievere levendigere feesten hield maar goed we zulllen zien waar hun voorkeur naar uitgaat.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel.
whateverever wijzigde dit bericht op 19-08-2019 22:43
98.96% gewijzigd
Sowieso best een bizarre manier van 'integreren': dat Nederlandse plebs uit Torremolinos naar Polopos halen voor een Hollands hosfeest...
whateverever schreef:
19-08-2019 22:40
Er werd hier ook gezegd dat men in het dorp ook wel van actievere levendigere feesten hield maar goed we zulllen zien waar hun voorkeur naar uitgaat.
Maar echt geen Hollands hosfeest hoor... Die burgemeester denkt ook: of allemaal kunstenaars uit de omgeving die exposeren in het halve dorp, of het honderdste van-dik-hout-zaagt-men-planken-Elisa-project...
whateverever schreef:
19-08-2019 22:37
Ik heb die niet gezien maar ik geloof het meteen.
Je moet zoiets wel serieus aanpakken, denk ik, en dat kan als je van alles tegelijk doet.
Ik weet niet of ik het linkje hier mag plaatsen of dat dat onder spoileren valt.
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
19-08-2019 22:42
Maar echt geen Hollands hosfeest hoor... Die burgemeester denkt ook: of allemaal kunstenaars uit de omgeving die exposeren in het halve dorp, of het honderdste van-dik-hout-zaagt-men-planken-Elisa-project...
Dat is ook waar.
Je weet ook hoe ze het gaan organiseren natuurlijk, naast hun vele andere plannen.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
19-08-2019 22:26
In de belangstelling blijven/meeliften op de bekendheid van de Ruttens.
En de Ruttens liften op zijn bekendheid mee, volgens het aloude principe: Als 2 handen elkaar wassen worden ze allebei schoon
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
19-08-2019 22:44
Ik weet niet of ik het linkje hier mag plaatsen of dat dat onder spoileren valt.
Ik vind dat zelf wel.
Je hoeft dat niet riskeren.
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
19-08-2019 22:34
Ik zag laatst wat recensies en die waren ook niet echt positief...
heb ik ook gezien: kaal en duur
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
19-08-2019 22:40
Sowieso best een bizarre manier van 'integreren': dat Nederlandse plebs uit Torremolinos naar Polopos halen voor een Hollands hosfeest...
Je moet wat als je niet echt creatief bent en niet out of the box kan denken, dan blijf je bij je eigen voorkeuren en legt die aan anderen op.
Alle reacties Link kopieren
Mevr Rutten was ook weer behoorlijk pusherig naar Demi op het strand; ga dan, ga dan, ga zwemmen dan! Mijn God wat een moloch.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-08-2019 22:52
Mevr Rutten was ook weer behoorlijk pusherig naar Demi op het strand; ga dan, ga dan, ga zwemmen dan! Mijn God wat een moloch.
Ik zag vooral de schouderpartij van Daniël en Jurgen.😂
Indrukwekkend maar niet mijn smaak.😏
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-08-2019 22:52
Mevr Rutten was ook weer behoorlijk pusherig naar Demi op het strand; ga dan, ga dan, ga zwemmen dan! Mijn God wat een moloch.
Precies!

En Demi hield dat bandje de hele tijd voor haar buik leek wel??
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer elke dag opnieuw om Elisa sympathiek te vinden. Echt waar! Ik probeer me in haar te verplaatsen, hoe ze naar haar man kijkt of naar zichzelf of hoe ze met haar kind omgaat.
Elke keer weer val ik echter terug in irritatie en minachting; haar stem, haar postuur, manier van lopen en haar dominante omgang met haar geliefden.
Er is misschien 1 ding dat ik kan waarderen; het feit dat ze zich niks lijkt aan te trekken van haar positie in de groep. Ze gaat lekker door en lijkt er schijt aan te hebben. Ik zou er zelf beroerd van zijn als ik publiekelijk door de groep zou worden genegeerd. Eerlijk is eerlijk, ze wordt genegeerd, dat is zeker.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-08-2019 23:21
Ik probeer elke dag opnieuw om Elisa sympathiek te vinden. Echt waar! Ik probeer me in haar te verplaatsen, hoe ze naar haar man kijkt of naar zichzelf of hoe ze met haar kind omgaat.
Elke keer weer val ik echter terug in irritatie en minachting; haar stem, haar postuur, manier van lopen en haar dominante omgang met haar geliefden.
Er is misschien 1 ding dat ik kan waarderen; het feit dat ze zich niks lijkt aan te trekken van haar positie in de groep. Ze gaat lekker door en lijkt er schijt aan te hebben. Ik zou er zelf beroerd van zijn als ik publiekelijk door de groep zou worden genegeerd. Eerlijk is eerlijk, ze wordt genegeerd, dat is zeker.
Eerlijk gezegd kun je je ook aan Juani lopen ergeren als je dat wil.
Maar zij wordt sympathieker in beeld gebracht nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven