Entertainment alle pijlers

Het Verstopic

13-06-2008 19:48 4701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames en heren,

Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:

- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )

- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!

- Geen brandende fakkels in de tent.

- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.

Onze trots:

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 september 2008 @ 19:31:

Ongesteld en jankerig zijn is niet Het Optimale Moment voor een deet, dus wat dat betreft wel goed dat het even duurt.

Bellen jullie iedere dag? Ja, iedere dag wel ja... en mailen, en 30smsjes per dag onderhand. OEPS!
Ohh, dus ik loop gewoon achter. Wel een leuk linkje... dat vriendje de buurman van Vinyl is

Ohhh das gunstig Vinyl... *heeft namelijk heeelll veel gebeld en gesmst met Prins voordat ze elkaar ging zien*

Ohhhh leukleukleuk! Hoopt op een leuk liefdesverhaal
Peas on earth!
Ja, het is bizar... (voor details, zie 007 tent)
En wil prinses praten over druk in het hoofd?
Wat een heerlijk gezwijmel hier...

Hebben jullie iets gezien van de column-wedstrijd? Wat een blamage! En wat een verkapte manier van Sony om het e-mailadres van stemmers in handen te krijgen. Bah.
O Prinses, als je wint en je vindt het cadeau niks: komt altijd van pas in de tent hoor!
Wahaha...

We zien het wel, er zijn een hoop meer-in't-oog-springende forummers dan Prinses hoor... De nominatie an sich is al goed voor 't ego

Druk in't hoofd is niets schokkends hoor. Druk met werk, thuis vanalles aan't doen, niet zo goed slapen omdat Prins nogal snurkt/knort/hoest/proest door enoooorme verkoudheid, dus beetje moe.... Dat is alles

*rent even naar de tent om te kijekn!*
Peas on earth!
Issie nóg niet beter? Hè, dat schiet niet op. En inderdaad vermoeiend voor jou. Heb je geen logeerbed? Waar hij kan gaan snurken natuurlijk!

We zijn al op pagina 150!
Blijft een beetje kwakkelen. Ik denk steeds dat het wel mee zal vallen (omdat het langzaamaan minder wordt) én we vinden het allebei zo ongezellig om apart te slapen

Dan zeggen we 's ochtends: 'als het vanacht weer zo gaat, gaan we apart slapen', maar als het dan avond is, zeggen we: 'achhh das ook niet leuk, toch amar samen'
Peas on earth!
Halllooo iedereeen! Heb niet alles bijgelezen, ga k nu ook niet doen, maar goed dat iedereen nog leeft. Bij wat ben je een lieve mamma! Zie je nou wel zus dat je ook n kind moet, tis hartstikke leuk en k heb eerder gelezen dat je er al naar op zoek was op marktplaats?

Nouja ik ben zondag de hele dag alleen (achossjiee!) en als ik niets anders te doen krijg, buiten huiswerk, dan zal ik eens helemaal gaan bijlezen, en dan proberen weer bij te benen hier!

Groetjes:)
Ai....

Kikker ging vroeg naar bed. Maar toen belde meneer om 20.10 op en we hingen pas 5,5 uur later weer op.

OEPS.

Gaaaaaaaaaaaaaaap!
goedemorrugu... Hier ook GAAAAAP... veel korte stukjes slaap vannacht.

Jeetje vinyl...misschien financieel technisch gezien een strak plan om ietsje eerder af te spreken. Of jezelf bankroet bellen kannatuurlijk ook...

@zusje; had je al gemist! Hoe is het met de studie?? al aan het wennen?

Smakelijke dag!

Ja, waarschijnlijk wordt het dinsdagavond al eventjes.

JOEPIE!
SPANNUND!!!!
Ohhhh spannend! Das nog maar euh... 5 nachtjes!

Kun je bij hem tussendoor dan wel even forummen... zodat we een update krijgen
Peas on earth!
Hij komt naar mij dinsdag!

Nee, die avond forum ik niet denk ik

mss wel als hij weg is? (als hij weg gaat... haha)

Maar ik houd jullie zeker op de hoogte!

oooooh..... zucht...

oooooh..... zucht...

oooooh..... zucht...
Grr..... forum bleef hangen, hihi
Over enthousiasme gesproken!! Hihi, leuk hoor, wat fijn dat je ineens iemand hebt gevonden met wie het zo klikt en bij wie de aantrekkingskracht even groot is. Zal wel even wennen zijn om direct met elkaar te praten, zonder iets ertussen maar het klinkt als voorbestemd! Even tussendoor forummen kan toch best? Dat je naderhand uitgebreid verslag uit komt brengen gaan we van uit!!

Ik heb trouwens het niet-ziek-maar-wel-kwakkelig-virusje. Vermoeiend... Vind het wel leuk om de Algemene Beschouwingen met een half oog te kijken.
Over enthousiasme gesproken!! Hihi, leuk hoor, wat fijn dat je ineens iemand hebt gevonden met wie het zo klikt en bij wie de aantrekkingskracht even groot is. Zal wel even wennen zijn om direct met elkaar te praten, zonder iets ertussen maar het klinkt als voorbestemd! Even tussendoor forummen kan toch best? Dat je naderhand uitgebreid verslag uit komt brengen gaan we van uit!!

Ik heb trouwens het niet-ziek-maar-wel-kwakkelig-virusje. Vermoeiend... Vind het wel leuk om de Algemene Beschouwingen met een half oog te kijken.
Bij mij bleef het ook hangen! Had al een reactie getypt, maar kreeg ik niet verstuurd. Ik wilde in elk geval zeggen dat je in elk geval héél enthousiast bent Vinyl Ben erg benieuwd hoe het dinsdag gaat, zal toch even wennen zijn om te kletsen zonder communicatiemiddelen ertussen. Al komt er misschien helemaal niks van praten.

Zien jullie ook dat google ons linkt met Ridders en jonkvrouwen en Rust in lijf en leven?
Ow, het was wel gelukt! Ik denk dat er een forumkwelgeest aan de gang is. En ik zie ook dat de google-ads zijn veranderd... Vond die ridders en jonkvrouwen net zo leuk!
Nou, als je rechts kijkt zie je dat het hele forum bleef hangen!

Wel 8 dezelfde topics
Ik heb alleen een Libresse-add, terwijl ik niet eens ongesteld ben (en dan ook geen libresse gebruik).

Dat virusje heerst trouwens volgens mij Ann...
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven