Het Verstopic
vrijdag 13 juni 2008 om 19:48
Lieve dames en heren,
Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:
- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )
- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!
- Geen brandende fakkels in de tent.
- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.
Onze trots:
Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:
- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )
- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!
- Geen brandende fakkels in de tent.
- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.
Onze trots:
donderdag 18 september 2008 om 11:21
Ik vrees alleen dat de libresse-ad bij mij binnenkort wel van toepassing is, dus het zou kunnen dat het virusje bij mij niet zo heftig is, maar dat ik zwelg in irritante mini-kwaaltjes
Ik lees nu hieronder iets over Nieuwe Vriendschappen. Hebben we heulemaal niet nodig! Al blijft iedereen welkom in de tent natuurlijk.
Ik lees nu hieronder iets over Nieuwe Vriendschappen. Hebben we heulemaal niet nodig! Al blijft iedereen welkom in de tent natuurlijk.
donderdag 18 september 2008 om 11:56
donderdag 18 september 2008 om 12:01
larfje heeft een enorme aandachtdag (regeldag) en ik kom helemaal nergens aan toe geen eens een seconde om de piesen...en bijenman... breek me de bek niet open... die is of te moe of gewoon niet thuis (aant werk ow ik kan niet wachten om ook weer aan de werkende wereld mee te mogen doen...)
En doet ook nog alsof ik lastig ben terwijl hij MIJ belde.... als je nix te vertellen hebt en er ook niets liefs uit kunt persen bel dan niet!!!
En naar alle waarschijnlijkheid zijn dit gewoon mijn hormonen waar ik last van heb maar DAT DOET ER NU FF NIET TOE!!!
En doet ook nog alsof ik lastig ben terwijl hij MIJ belde.... als je nix te vertellen hebt en er ook niets liefs uit kunt persen bel dan niet!!!
En naar alle waarschijnlijkheid zijn dit gewoon mijn hormonen waar ik last van heb maar DAT DOET ER NU FF NIET TOE!!!
donderdag 18 september 2008 om 12:49
Hè wat rot Bijtje! Kutterdekutklotekut. Op de een of andere manier spelen sommige mensen het klaar om op precies dezelfde dag allemaal STOMME dingen te zeggen die nergens op slaan en die aggresiviteit uitlokken. Botte, suffe en gemene opmerkingen komen achter elkaar bij je binnen, van iedereen uit je omgeving en tja, dan barst de bom soms. Natúúrlijk heeft dat niks met je hormonen te maken. Het is gewoon toeval dat mensen een paar dagen in de maand (of in jouw geval op bepaalde momenten na de 9 maanden-ervaring) allemaal tegelijk DOM bezig zijn.
Doe mij toch maar een kamilletheetje.
Doe mij toch maar een kamilletheetje.
donderdag 18 september 2008 om 13:25
Psies, mijn doosje kamillethee is bijna op; ga zo door op de brandnetelthee.
Prinses, schreef jij laatst ook niet dat je zo moest wennen aan een nieuwe bril? Ik heb hem nu een week (pas een dag of 2 heb ik hem de hele dag op) maar het is nog steeds irritant en heb het idee dat ik nog niet scherp zie. Zou het aan mijn irritatie-level liggen en moet ik het nog even de tijd geven of zou ik toch moeten gaan klagen bij de opticien?
Prinses, schreef jij laatst ook niet dat je zo moest wennen aan een nieuwe bril? Ik heb hem nu een week (pas een dag of 2 heb ik hem de hele dag op) maar het is nog steeds irritant en heb het idee dat ik nog niet scherp zie. Zou het aan mijn irritatie-level liggen en moet ik het nog even de tijd geven of zou ik toch moeten gaan klagen bij de opticien?
donderdag 18 september 2008 om 13:38
Jaa inderdaad. Ik heb wel een week moeten wennen (ervanuitgaande dat ik die bril de hele dag op had). Op het moment dat ik echt besloot terug te gaan naar de opticien, werd het beter en grappig genoeg zie ik nu geen verschil meer als ik door mijn beide brillen of lenzen kijk, terwijl mijn brillen ieder een andere sterkte hebben. Ik zou proberen je bril nog in ieder geval twee dagen lang de hele dag op te houden.
Ik heb even gemist: had je al een bril en heb je nu een nieuwe met andere sterkte? Of draag je twee brillen naast elkaar? Of anders?
Ik heb even gemist: had je al een bril en heb je nu een nieuwe met andere sterkte? Of draag je twee brillen naast elkaar? Of anders?
Peas on earth!
donderdag 18 september 2008 om 13:59
donderdag 18 september 2008 om 14:21
Ik heb al sinds m'n vierde een bril, dus ken het fenomeen wennen wel, maar heb volgens mij nooit zo lang hoeven wennen. Mijn opticien schijnt de beste in de omgeving te zijn, maar moet zeggen dat ik niet 100% tevreden ben. waarschijnlijk ben ik gewoon te prefectionistisch en ligt het niet aan hen.
Ga nu echt iets nuttigs doen. Ben al wel bezig, maar met het forumscherm open gaan dingen toch niet zo snel. Zijn jullie katten trouwens ook zo gek op avocado? Ze zijn hier niet weg te slaan bij de schilletjes.
Ga nu echt iets nuttigs doen. Ben al wel bezig, maar met het forumscherm open gaan dingen toch niet zo snel. Zijn jullie katten trouwens ook zo gek op avocado? Ze zijn hier niet weg te slaan bij de schilletjes.
donderdag 18 september 2008 om 15:34
quote:Ann Liv schreef op 18 september 2008 @ 13:53:
Vreeemd. Die kwelgeest is gemene dingen aan het uitspoken. Had jij het vandaag niet megamegadruk met studie/stage Ambrosia?Jaaaa ik zou het megamegadruk hebben, maar er viel vanmiddag een activiteit uit ivm de ramadan en daardoor was ik al veel vroeger thuis!!! Moet alleen vanavond nog wel oppassen, maar dat is een stuk minder erg nu ik zo vroeg thuis ben.
Vreeemd. Die kwelgeest is gemene dingen aan het uitspoken. Had jij het vandaag niet megamegadruk met studie/stage Ambrosia?Jaaaa ik zou het megamegadruk hebben, maar er viel vanmiddag een activiteit uit ivm de ramadan en daardoor was ik al veel vroeger thuis!!! Moet alleen vanavond nog wel oppassen, maar dat is een stuk minder erg nu ik zo vroeg thuis ben.
donderdag 18 september 2008 om 15:37
Bij mij valt vanavond ook ineens iets uit! Dat kan soms zo lekker lucht geven in je dag!
Ik lach me echt rot om die google-ads. Nu staat eronder:
Op zoek naar reisbedjes? Baby reisbedjes van Nomad, Deryan, Childwheels koop je bij Easy2Travel
www.easy2travel.nl/Reisbedjes.php
Gek op kikkers? Plastic kikkers, sleutelhangers, kikkers met lampje en geluidje enz
Ik lach me echt rot om die google-ads. Nu staat eronder:
Op zoek naar reisbedjes? Baby reisbedjes van Nomad, Deryan, Childwheels koop je bij Easy2Travel
www.easy2travel.nl/Reisbedjes.php
Gek op kikkers? Plastic kikkers, sleutelhangers, kikkers met lampje en geluidje enz
donderdag 18 september 2008 om 16:00