Entertainment alle pijlers

Het Verstopic

13-06-2008 19:48 4701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames en heren,

Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:

- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )

- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!

- Geen brandende fakkels in de tent.

- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.

Onze trots:

Oneeeeee bij! Meeen wat heb jij een dag achter de rug zeg! Zeg maar waar je behoefte aan hebt, je mag je nu niet meer druk maken van mama-mango
OWGODJA wa de eerste 4 maanden nonstop misselijk (maar niet genoeg om te kotsen helaas) en mijn humeur en moodswings zijn legendarisch geworden... maar mijn tieten en mijn haar wil ik nergens voor ruilen!!
quote:bijtje29 schreef op 14 juli 2008 @ 20:09:

[....] maar mijn tieten en mijn haar wil ik nergens voor ruilen!!Ja bleef dat maar zo......
Nou ja, als je lang bv blijft geven, hou je die tieten nog wel ff!
genoeg babygepraat... manoman wat heb ik fijn de hele middag naar strakke mannen billen en dito kuiten gekeken.. geen idee wie er in welke trui rijdt maar fijn die tour de france!
Kijk jij de ttf? Ik snap niet wat daar zo leuk aan is. Bijtje: explain.....
weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen.... ben vorig jaar (zat ziek thuis) bevangen en t heeft me niet meer los gelaten... heb me er zelfs op verheugd dit jaar...

die twee mannen die t volpraten zijn fijn om naar te luisteren (niet zoveel onzin als bv foebalcomentatoren) er zitten allerlei "geheime codes " tussen de renners, alles is zo vreselijk berekenend en zoals vandaag de finisch op de berg met allerlei ontsneppinen en mannen die zich finaal stuk hadden gereden (rekenfoutje) tsja.... beetje duidelijk??
nou ben ik ook de enige vrouw in mijn omgeving die wild wordt van dartwedstrijden (bloedjefanatiek op de bank) en ik pool (biljart) egenlijk best goed...speel de gemiddelde man van tafel af (en daar zijn ze niet blij mee) ben denk ik gewoon een beetje mislukt als meisje (in mijn tas zit standaard een gameboy met zelda ofzo)
Ok. Nou ja als jij er lol aan hebt, mag je van mij hoor!

Van dartwedstrijden word ik ook retefanatiek!

Ga de tent weer ff verlaten. Man kijkt me smekend aan.

doeii
Even terug op de baby... Ik denk dat ik me echt mooi zou voelen met zo'n buik! Maar jullie kunnen weten hoe het echt is... Ik ben nog nie zo ervaren met zwangerschappen:p

Mn werk, k zit bij n metaalbewerkingsbedrijf; op kantoor. K moet administratie zoals offertes en facturen op orde maken en in de computer invoeren, urenstrookjes van werknemers invoeren, beetje oude administratie opruimen. Echt vakantiewerk. De vaste werknemers klusjes uit handen nemen zodat zij belangrijker zaken kunnen regelen zoals betalingen enzo.

en ja zus... de wandeling viel mee. Had me vergist in de afstand, beetje verwarring tussen de twee gebouwen die er zijn (de andere is wel ver!)
voel me een supervrouwelijke buik met beentjes!!! maar vind zwangere vrouwen zoizo mooi en ik merk dat ik dat vanmezelf ook vind (tenzij ik een hormonaal slechte dag heb dan ben ik een aangespoelde potvis)
quote:bijtje29 schreef op 14 juli 2008 @ 20:51:

voel me een supervrouwelijke buik met beentjes!!! maar vind zwangere vrouwen zoizo mooi en ik merk dat ik dat vanmezelf ook vind (tenzij ik een hormonaal slechte dag heb dan ben ik een aangespoelde potvis)

Zoiets als dit

ja hormonen verzieken t altijd....
quote:ambrosia9 schreef op 14 juli 2008 @ 20:00:

Oh ja en de volgende keer wel een foto maken van die dakdekkers ( suggestieve naam eigenlijk ) !

Ga t proberen...mja me foon is nie zo goe heh:)

mja, ze mogen t dak best dekken van mij. Ik kijk wel toe op afstand:p
quote:bijtje29 schreef op 14 juli 2008 @ 20:51:

voel me een supervrouwelijke buik met beentjes!!! maar vind zwangere vrouwen zoizo mooi en ik merk dat ik dat vanmezelf ook vind (tenzij ik een hormonaal slechte dag heb dan ben ik een aangespoelde potvis) Ik vind je iig een schat! Weet je eigenlijk al wat het larfje is, of wachten jullie het gewoon af? Ik begrijp het trouwens ook als je dat nog niet wil vertellen hoor! Maar ik begin nou wel een beetje met je mee te leven Ik bestel alvast flink wat beschuit en slingers voor in de tent! X -D
Zus 8er computer...

MSN!
Ik wilde het bewust niet weten dus ik heb geen idee wat het wordt (ja een baby!!!) Lief had t wel willen weten (houdt niet zo van verrassingen) maar sloot zich bij mij aan. uiteindelijk hadden we t ook niet kunnen zien omdat kleine reus (werktitel) de beentjes over elkaar had. Ach, over maximaal 4 weken zullen we het weten... we zijn wel heel nieuwsgierig maar als ie nog een poosje wil blijven zitten is dat ook prima.
we wachten vol smart op de fotos;)
ga de tent verlaten dames.... nog ff een spelletje doen (gameboy he...) en daarna languit.

Later!
anoniem_52938 wijzigde dit bericht op 14-07-2008 21:11
Reden: kansloze taalfout
% gewijzigd
Welterusten iedereen!!
Ambrosia: jammer van je tentamen, maar kan gebeuren. Succes volgende keer!

Ennuh de zwangerschapsverhalen volg ik even niet zo met mijn moeie kop hoor :-)

Ik heb ook iets met verhuisdozen: ik moet ze nog inpakken! Ja, maar eerst nog even....
Wat een boel berichten! Ik kom vanavond nog even terug, want ik heb ook een bizar verhaal. Kort tipje van de sluier: oude man, dinerafspraak, naief Tientje.

Stay tuned (moet nu echt werken...)
oei spannend tientje!

*gaat ff ontbijt zoeken*

Zo een stuk lekkerder dan ons beschimmeld brood van vanochtend. (En ik maar denken, wat is dat voor raar plekje, ondertussen dooretend)
Laura: wanneer ga je verhuizen? Sterkte met pakken. 't viel mij zwaar tegen. Dacht dat we niet zo veel hadden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven