Entertainment alle pijlers

Het viva-boekentopic - deel 6

29-08-2018 11:18 2353 berichten
Een vers boekentopic!

Afbeelding

Deel 5 is vol dus ik ben zo vrij om een nieuw topic te openen.

Voor iedereen die mee wil schrijven over boeken en alles wat er mee te maken heeft: lezen, schrijvers, genres, boekenkasten, leeslijstjes, klassiekers, strandboeken, boekenbeurzen, literatuur, non-fictie, nieuwe hypes en vergeten pareltjes... hier kunnen ze besproken, getipt, afgeraden en gerecenseerd worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net Onorthodox van Deborah Feldman gelezen en ben nu bezig met Exodus. Het eerste deel gaat over haar leven voor ze brak met de Joods-orthodoxe gemeenschap in New York waarin ze leefde, en Exodus over het leven dat ze daarna opbouwde.
Mooie verhalen, goed geschreven, een leven dat ver van mij afstaat, en toch dichtbij voelt door mijn familie-achtergrond.
Ik heb ook van Margot Verstraeten Mazzeltov en Minjan gelezen, waarin het Joods-orthodoxe leven in Antwerpen door de ogen van een buitenstaander wordt beschreven.
Beide schrijfsters hebben een autobiografische roman geschreven over het Joods-orthodoxe leven. Ik vind het altijd prettig om rond een bepaald thema te lezen, dus wie heeft er nog aanraders waarmee ik mijn leeshonger kan stillen?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh interessant. Daar heb ik eigenlijk nog maar weinig over gelezen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Het jaar van het varken - Carmen Mola

Thriller, heel gruwelijk. Vooral heel erg gruwelijk.
Ik ga nu Winnie-the-Pooh lezen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven