Het wel en wee van GTST
maandag 8 maart 2010 om 19:02
maandag 8 maart 2010 om 20:33
quote:lotje__ schreef op 08 maart 2010 @ 20:29:
hoe was t nou met dat kind van Isabella?
had ze dat mee genomen in haar 'dood'?Ja. Alleen had ze een pop mee het gebouw in genomen, voor als het plan mislukte. Een van haar vriendinnen stond achter het gebouw met de echte baby op haar te wachten en toen is ze vertrokken.
hoe was t nou met dat kind van Isabella?
had ze dat mee genomen in haar 'dood'?Ja. Alleen had ze een pop mee het gebouw in genomen, voor als het plan mislukte. Een van haar vriendinnen stond achter het gebouw met de echte baby op haar te wachten en toen is ze vertrokken.
maandag 8 maart 2010 om 21:26
Isabella had een babyborn en ze deden als of dit het zusje was van Nina en Loekast en Stefano, genaamd No-amy, en toen wilde Idiotebella verdwijnen want Loedo had een miskraam geregeld, maar dat wilde Idiotebella niet, en dus ging Loedo in zijn drang om wolkenkrabbers neer te zetten huizen opblazen, en toen deed idiotebelle alsof ze naar binnen ging (weer met een pop maar nu deed ze alsof het een pop was) en toen dacht Loedo dat hij Idiotebella en No-amy had opgeblazen, maar geen lichamen, zelfs geen snippertje DNA net als het ongeluk van Faal en Tijn. Het rampen identificatie team kon er niks van maken. Ondertussen vluchte Idiotebella naar het buitenland, maar niet zonder Tsjarlie te smssen.
maandag 8 maart 2010 om 22:22
Ik klik per ongeluk op dit topic en kom nit meer bij
Het toppunt "Hoe geil is Lego"
Meds is heilig
Ik ben nog prima op de hoogte van het wel en wee van GTST, hoewel ik al zeker 6 jaar geen volledoge aflevering heb gezien. Een keer of 2 á 3 per week zie ik de laatste 5 minuten als ik iets op RTL4 wil zien. Meer dan voldoende!
Het toppunt "Hoe geil is Lego"
Meds is heilig
Ik ben nog prima op de hoogte van het wel en wee van GTST, hoewel ik al zeker 6 jaar geen volledoge aflevering heb gezien. Een keer of 2 á 3 per week zie ik de laatste 5 minuten als ik iets op RTL4 wil zien. Meer dan voldoende!
maandag 8 maart 2010 om 22:43
quote:FutureLegend schreef op 08 maart 2010 @ 19:25:
Eigenlijk vind ik dat wel leuk nieuws Even geen nieuwe gezichten meer, maar gewoon oude gezichten
Na de breuk met die voetballer met mevrouw natuurlijk wel haar poen verdienen. Ze is overal uitgekotst maar GTST neemt haar terugVolgens mij speelt ze een aantal andere rollen ook hoor.
Eigenlijk vind ik dat wel leuk nieuws Even geen nieuwe gezichten meer, maar gewoon oude gezichten
Na de breuk met die voetballer met mevrouw natuurlijk wel haar poen verdienen. Ze is overal uitgekotst maar GTST neemt haar terugVolgens mij speelt ze een aantal andere rollen ook hoor.
maandag 8 maart 2010 om 22:53
Als je Arthur heet dan ga je dood. Was bij de vorige Arthur ook zo.
Isabella weet vast nog niet dat haar partner in crime, Yasmin, ook dood is.
Zou Danny nu niet eigenlijk in het sanatorium moeten zijn om de klus van zijn werkgever Noud af te maken? Fijn dat Rikki haar kamertje weer terug heeft nu haar oma is opgetiefd naar Kaanaadaa.
Isabella weet vast nog niet dat haar partner in crime, Yasmin, ook dood is.
Zou Danny nu niet eigenlijk in het sanatorium moeten zijn om de klus van zijn werkgever Noud af te maken? Fijn dat Rikki haar kamertje weer terug heeft nu haar oma is opgetiefd naar Kaanaadaa.
Ik vind hier dingen van.