Hollands Got Talent 2012
vrijdag 27 april 2012 om 22:03
quote:steph schreef op 27 april 2012 @ 22:01:
[...]
Dan gaat ik daar ook niet in, ook niet in de python dan kan je me opdweilen. Hoe hard gaat de vliegende hollander?
Is Magnum er nog? die heb ik zojuist in mini-vorm gegeten. de vliegende hollander heeft een leuke snelheid, iets langzamer denk ik dan de python
Joris gaat echt veel sneller
[...]
Dan gaat ik daar ook niet in, ook niet in de python dan kan je me opdweilen. Hoe hard gaat de vliegende hollander?
Is Magnum er nog? die heb ik zojuist in mini-vorm gegeten. de vliegende hollander heeft een leuke snelheid, iets langzamer denk ik dan de python
Joris gaat echt veel sneller
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 27 april 2012 om 22:03
quote:Summerdance schreef op 27 april 2012 @ 22:00:
[...]
Daar wil ik dan wel weer in!
Wie gaat er mee?
En ik wil in Villa Volta, dat vind ik echt de meest bizarre attractie waar ik OOIT in ben geweest
En kunnen we dan ook picknicken op een veld?
Wijntjes erbij, sapjes, broodjes
Een soort Viva Schoolreis
Villa Volta is toch dat huis waarin je op en neer gaat?
Wijntjes, sapjes en broodjes
[...]
Daar wil ik dan wel weer in!
Wie gaat er mee?
En ik wil in Villa Volta, dat vind ik echt de meest bizarre attractie waar ik OOIT in ben geweest
En kunnen we dan ook picknicken op een veld?
Wijntjes erbij, sapjes, broodjes
Een soort Viva Schoolreis
Villa Volta is toch dat huis waarin je op en neer gaat?
Wijntjes, sapjes en broodjes
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 27 april 2012 om 22:04
quote:c_estelle schreef op 27 april 2012 @ 22:02:
Larf komt net beneden en die wil nu ook mee!
Villa volta en de Vogelrok doe ik trouwens niet meer.... die 2 attracties kunnen mijn evenwichtsorganen niet aan.
Vogelrok ben ik een paar keer in geweest. Maar eigenlijk vind ik dat vreselijk
Villa Volta heb je niet begrepen dus?
Larf komt net beneden en die wil nu ook mee!
Villa volta en de Vogelrok doe ik trouwens niet meer.... die 2 attracties kunnen mijn evenwichtsorganen niet aan.
Vogelrok ben ik een paar keer in geweest. Maar eigenlijk vind ik dat vreselijk
Villa Volta heb je niet begrepen dus?
vrijdag 27 april 2012 om 22:05
vrijdag 27 april 2012 om 22:06
Ik ben juist dól op het sprookjesbos. Daar wordt het kind in mij heel erg blij van. Kunnen jullie er tegen als een volwassen vrouw per se aan het hekje van de heks van Hans en Grietje wil rammelen en in de kabouterhuisjes wil kijken, al moet ze er gebukt voor onder het poortje door?
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 27 april 2012 om 22:06
vrijdag 27 april 2012 om 22:07
vrijdag 27 april 2012 om 22:07
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 april 2012 @ 22:06:
Ik ben juist dól op het sprookjesbos. Daar wordt het kind in mij heel erg blij van. Kunnen jullie er tegen als een volwassen vrouw per se aan het hekje van de heks van Hans en Grietje wil rammelen en in de kabouterhuisjes wil kijken, al moet ze er gebukt voor onder het poortje door? ja hoor schat, mijn beste vriendin heeft hetzelfde als jij
Ik ben juist dól op het sprookjesbos. Daar wordt het kind in mij heel erg blij van. Kunnen jullie er tegen als een volwassen vrouw per se aan het hekje van de heks van Hans en Grietje wil rammelen en in de kabouterhuisjes wil kijken, al moet ze er gebukt voor onder het poortje door? ja hoor schat, mijn beste vriendin heeft hetzelfde als jij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best