Entertainment alle pijlers

Hollands Got Talent 2012

30-03-2012 20:29 3744 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hollands got talent

waarin we weer kunnen lachen om de hilarische acts en zwijmelen om Dan

Veel kijkplezier
wij kwamen Nick en Simon ooit tegen bij een tankstation. Ik zat echter in de auto te wachten en wilde niet de auto uitrennen en hysterisch gaan doen. Dus ik heb telepatisch naar itsman zitten doorseinen dat hij een handtekening moest vragen

Komt hij naar de auto lopen zegt ie: alle vrouwen zijn gek geworden. Herkende hij heel die mannen niet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:c_estelle schreef op 13 april 2012 @ 21:43:

[...]

Wil jij dat Larf even vertellen, van mij wil hij dat niet aannemen.... Die wilt natuurlijk een LCD ofzo iets. Onze oude was ook een dikke beeldbuis tv, nu lcd (geloof ik).
ja, ik zeg ga maar naar huis
quote:itsme26 schreef op 13 april 2012 @ 21:45:

wij kwamen Nick en Simon ooit tegen bij een tankstation. Ik zat echter in de auto te wachten en wilde niet de auto uitrennen en hysterisch gaan doen. Dus ik heb telepatisch naar itsman zitten doorseinen dat hij een handtekening moest vragen

Komt hij naar de auto lopen zegt ie: alle vrouwen zijn gek geworden. Herkende hij heel die mannen niet
Dus....
Haha, Dan was even een hele goede trasher daar
Als hij op straat zou staan met een geldbakje er naast, dan zou ik er iets ingooien in de hoop dat hij ophoudt.
Ik vind hier dingen van.
Ik zou me vrijwillig op laten nemen als ik dit een hele avond aan zou moeten horen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind Tren van Rowwen Heze veel leukerder.
sjiezzzzz

En dan toch een veelzijdig instrument weer onder het stof schuiven onder het mom van 'cool doen'.

Zucht.
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 april 2012 @ 21:47:

Als hij op straat zou staan met een geldbakje er naast, dan zou ik er iets ingooien in de hoop dat hij ophoudt.Dit dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
hhhaaaahah mijn naam is ;robert van keulen

Ik was toch met een rotsmoes even uitgestapt denk ik
Is weer eens wat anders, maar dan niet echt op een positieve manier.
arme jongen, nu kan zijn moeder weer verder aan hem kleien
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 april 2012 @ 21:47:

Als hij op straat zou staan met een geldbakje er naast, dan zou ik er iets ingooien in de hoop dat hij ophoudt.Helaas gaan ze dan gewoon door net als die orgelman.
Hahaha Tickel!
Accordeon kan best mooi zijn, bijvoorbeeld in Max van Paolo Conte. Of in Franse muziek.
Ik vind hier dingen van.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Who cares je bent niet door.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hij had 2 rode kruizen, die van Tries was nat en had kortsluiting.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

quote:Tickel schreef op 13 april 2012 @ 21:48:

Hij had 2 rode kruizen, die van Tries was nat en had kortsluiting.
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 april 2012 @ 21:48:

Accordeon kan best mooi zijn, bijvoorbeeld in Max van Paolo Conte. Of in Franse muziek.Haha, natuurlijk houd jij van Paolo Conte. En Franse muziek
Ik word een beetje moe van die groepen die zo pseudo-cool moeten doen
OMG pas een week repetitie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven