Entertainment alle pijlers

House of Talent

03-09-2018 19:53 152 berichten
Wie volgt ook deze real life soap?
(SBS6 elke werkdag rond 19 uur)

Het programma volgt 8 mensen die iets in de muziekwereld willen gaan betekenen. Ze zitten gezamenlijk in 'n huis opgesloten dat van alle luxe voorzien is (behalve van privé slaapkamers) en mogen er alleen uit voor optredens.
Justin erin

Klinkt leuk met jorieke samen
Wat heeft Ruby een Neanderthaler uitgekozen als vriend. Hij praat ook zo raar. Dumpen en voor Bram gaan!
Hij wil de ring in met bram

Haha
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
22-09-2018 11:44
Wat heeft Ruby een Neanderthaler uitgekozen als vriend. Hij praat ook zo raar. Dumpen en voor Bram gaan!
Het is niet omdat Bram gitaar speelt, liefdesliedjes zingt en aardig overkomt dat hij een goede match voor Ruby is.
Aardig overkomt vind ik recentelijk ook tegenvallen trouwens, hij zit te stoken.
Niet dat ik haar vriend perfect voor haar vind, ik vind Bram niet per definitie beter, Bram heeft ook slechte kanten.
Daarnaast zijn ze hypocriet, Bram zit met haar knuffelend op bank met zijn hand op haar been maar het is wel gek in hun ogen Jorieke Samir zijn schouders zit te masseren, nu zou je dat kunnen zeggen maar niet als je zelf altijd zo met dezelfde persoon in beeld komt en Jorieke nog nooit.
Of ze een goede match zijn weet ik natuurlijk ook niet, maar ze draait zo om hem heen en die vriend van haar vind ik echt heel raar overkomen. Een vriend hebben, laat staan zo'n raar type lijit me niet goed voor een carrière als artiest.

Bij Jorieke zegt die manager ook dat het zo niet sexy is dat ze die vriend de hele tijd in beeld brengt.

Delany vind ik heel mooi kunnen zingen, jammer dat ze voor haar clips voor Nederlandstalige rap kiest. Zo niet mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
Als dat al zo is moeten Bram en Ruby elkaar allebei loslaten om hun carriere te verbeteren want als Bram en Ruby zo doorgaan rolt ze van de ene relatie in de andere, terwijl voor beiden single zijn beter is.

Jorieke ( en haar vriend ) zijn sowieso niet sexy, voor het publiek dan, dat hoef je ook niet te streven als je haar manager bent, Ilse de Lange is ook niet openlijk sexy, bij dat genre maalt niemand daarom.
Jorieke edit de beelden die van haar op tv komen niet eens zelf en ze heeft geen controle over wat Giel Beelen op het podium doet, de managers zijn soms vrij onredelijk daarin.

Dat kan, Delany harkt wel geld en views binnen.
NL Hiphop / R n B is het grootste genre in Nederland op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
Giel is echt een eikel hoe hij tegen ze doet.

Ik vind Jorieke en haar vriend wel leuk. Passen goed bij elkaar en zij is ook niet binnen het huis op zoek naar lichamelijk contact. Dat ze geen kijkcijferkanonnen zijn samen lijkt me van ondergeschikt belang. En zelfs voor hen beiden beter dat hij niet ook opeens beroemd wil worden (althans zo komt hij niet over).

Denk dat een paar TVmakers zich in de handjes knijpen door de verhaallijn die nu rond Bram en Ruby ontstaan is. Twee mooie mensen vinden elkaar, het kan niet, jaloerse vriend, verdrietige bram, Ruby met standaardantwoord 'we zijn nou eenmaal de hele dag bij elkaar in het huis'.
Als het wel iets zou worden wordt het ook lastig trouwens met al die gedeelde slaapkamers en camera's.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, Moon-Alisa.

Samir zit in zijn blote bast en Jorike masseert hem even, ze wonen in hetzelfde huis en dan kan dat na zoveel weken.
Dat stelt niets voor en komt alleen in beeld om de hypocrisie van Bram en Ruby te laten zien.
Dat verhaal is idd een geweldige vondst voor de makers.

En wat maakt het uit dat Jorieke een niet sexy ogende vriend heeft ?
Niet iedereen is een knappe man met gitaar of een stoere vent met dito hond.
Jorieke dr vriend vind ik er toch een stuk beter uitzien dan die Neanderthaler van Ruby. Wat niet sexy is is dat ze uberhaupt een relatie hebben, artiesten kunnen beter single zijn.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-09-2018 12:14
Jorieke dr vriend vind ik er toch een stuk beter uitzien dan die Neanderthaler van Ruby. Wat niet sexy is is dat ze uberhaupt een relatie hebben, artiesten kunnen beter single zijn.
Met het eerste ben ik het niet eens en al zou die stelling kloppen, het zijn ook mensen.
En bekendere artiesten zijn vaak ook getrouwd of wonen samen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik Jorieke zie masseren dan is dat gewoon masseren idd, zonder seksuele spanning.

Ik vind Jorieke wel cool. Heb ook vrienden in de Achterhoek, t is gewoon een ander slag mensen. Ik houd r wel van. Volgens mij begint zij ook nooit uit zichzelf over anderen te praten. Wel als er echt iets is, maar geen bubbelbad-sessies zegmaar.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Haha zit de vlog te kijken van Jorieke. Vanaf nu ben ik vooral voor haar tourmanager.

:heart: :heart: :heart:
Je kunt méér.
Die eikel van Ruby komt morgen verhaal halen. Als ze toegeeft aan hem en zijn jaloerse haantjes gedrag kan ze haar carriere wel vaarwel zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Die vriend graaft nu zijn eigen graf denk ik. Ik geloof nooit dat Ruby voor hem gaat kiezen.
Ik snap hem wel volledig overigens, ik vind Ruby zeker te ver gaan.
Op insta staat al dat ruby voor haar cariere kiest..
vivajaline schreef:
26-09-2018 21:39
Op insta staat al dat ruby voor haar cariere kiest..
Gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Poeh pijnlijk hoor, daar gaat je relatie. En je snapt nog niet eens wat je fout hebt gedaan.. ben benieuwd of ze nu inderdaad gaat uithuilen bij Bram

En wat een brutale aap joh die Justin.
En dat enorme geklaag van al die mensen van Daan over dat hij weinig doet.. ik geloof hen wel hoor, Daan lijkt me nou niet echt een lekkere manager om te hebben (dat je het oubollige ‘9 to 5’ krijgt toegwezen terwijl je het een kut nummer vindt..) maar ff.. ga in godsnaam zelf wat doen als artiest! Ga zelf bellen, gigs regelen, schrijvers benaderen. Tast in je eigen buidel en ga niet zitten wachten. Naar mijn weten wordt dat volop gestimuleerd of gewaardeerd. Oorspronkelijk was dat zelfs de opzet. Pas toen ze met zijn allen lui gingen afwachten is er een heel dagprogramma gemaakt met allerlei coaches, maar tot die tijd was het idee dat mensen zelf hun eigen behoeften gingen inkopen qua coaching.
Nijntje* schreef:
28-09-2018 21:27
Poeh pijnlijk hoor, daar gaat je relatie. En je snapt nog niet eens wat je fout hebt gedaan.. ben benieuwd of ze nu inderdaad gaat uithuilen bij Bram
Die neanderthaler is veel te dominant om 'n relatie met 'n artiest te kunnen hebben. Die heeft gewoon een ja-knikkertje nodig die elke ochtend z'n boterhammetjes smeert en 's avonds z'n sloffen klaarzet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtig nummer van Bram :heart:
(maar wel een hele foute ring die hij draagt)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Justin echt drie keer niks. Hij draagt kleding waardoor hij een papzak lijkt en qua zang adoreert iedereen hem, terwijl ik het af en toe écht niet mooi vind. Hij kiest voor mijn gevoel de verkeerde nummers uit en zet soms echt overdreven veel kracht bij het zingen. En dan die houding naar die zangcoach..

Wat vinden jullie van hem?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Justin ook niks. Dat begon al bij zijn auditie toen hij zijn fout trainingjack aan had. Zijn stem vind ik ook niet mooi, hij moet er teveel moeite voor doen en kiest inderdaad vaak verkeerde nummers. Net als ik soms denk dat hij toch wel redelijk kan zingen, kiest hij weer een verkeerd nummer en knap ik af.
Zijn houding naar de zangcoach was gewoon beschamend.
P.S. Kwam ik er als laatste achter dat dat de dochter van Robert vd Brink is?
Alle reacties Link kopieren
Wist ik ook niet! Ze heeft zeker in The Voice gezeten, bedenk ik nu?

Ik vond het jammer dat ze bij de laatste auditie niet die andere kandidaat kozen. Was erg benieuwd wat die zou toevoegen binnen het huis.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vroeg me al af waar ik haar van kende!
De dochter van robert ten brink??
Welke dochter . Toch niet charlotte??
Had ik niet herkend
Yabanci schreef:
01-10-2018 23:52
Ik vind Justin ook niks. Dat begon al bij zijn auditie toen hij zijn fout trainingjack aan had. Zijn stem vind ik ook niet mooi, hij moet er teveel moeite voor doen en kiest inderdaad vaak verkeerde nummers. Net als ik soms denk dat hij toch wel redelijk kan zingen, kiest hij weer een verkeerd nummer en knap ik af.
Zijn houding naar de zangcoach was gewoon beschamend.
Ik vind hem juist een goede stem hebben en vaak goede nummers zingen. Aan zn kleding stoor ik me niet, past wel bij zo'n boybandtype. Maar die houding naar die zangcoach kon echt niet. Wat een praatjes voor een nieuwkomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven