Entertainment alle pijlers

House of Talent

03-09-2018 19:53 152 berichten
Wie volgt ook deze real life soap?
(SBS6 elke werkdag rond 19 uur)

Het programma volgt 8 mensen die iets in de muziekwereld willen gaan betekenen. Ze zitten gezamenlijk in 'n huis opgesloten dat van alle luxe voorzien is (behalve van privé slaapkamers) en mogen er alleen uit voor optredens.
Alle reacties Link kopieren
Ja, inderdaad charlotte.

Morgen wordt zo te zien een leuke aflevering.
Samir die gaat zuipen tijdens een boeking van Quincy :-?
Alle reacties Link kopieren
Julia heeft het geloof ik drukker met Bram en Ruby dan Bram en Ruby zelf.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat managers artiesten ook gewoon moeten kunnen ontslaan btw, en dat je dan dus ook het huis uit wordt gezet.
Zolang ze goed zijn voor de kijkcijfers zullen ze dat vast niet mogen van de programmamakers.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwsgierig geworden door jullie posts heb ik de kijkcijfers eens opgezocht en die zijn dramatisch. 168.000 op maandag, 220.000 op dinsdag.
Ik vraag me af of ze alle maanden wel gaan volmaken. Dat kan toch nooit uit?
Oei das wel heel laag! Maar ze zitten wel onder etenstijd dus niet op een tijdstip dat ze echt moeten scoren.
Alle reacties Link kopieren
Het is eigenlijk best een debiel programma. Al die ruzies en dan dat Spaanse gedoe van Bram tussendoor. Ik kan me voorstellen dat iemand die er per ongeluk langs zapt, snel weer weg zapt.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Yabanci schreef:
03-10-2018 19:00
Nieuwsgierig geworden door jullie posts heb ik de kijkcijfers eens opgezocht en die zijn dramatisch. 168.000 op maandag, 220.000 op dinsdag.
Ik vraag me af of ze alle maanden wel gaan volmaken. Dat kan toch nooit uit?
Ik heb begrepen dat ze verwachten dat de artiesten op een gegeven moment populair worden, en dat dan daarna ook meer kijkers (fans) het programma zullen volgen.
Maar gezien het gebrek aan talent en inzet betwijfel ik of dat ook uit gaat komen..
Sowieso lijkt de doelgroep van een Quincy, Delany en Samir mij sowieso niet de doelgroep die uitgebreid een real life soap gaat kijken om zo’n artiest te volgen..
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat het op de buis blijft. Ik vond het weer genieten vanavond :-D
Ja ja, Bram en Ruby eindelijk samen onder de lakens ;-D
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. En die geschokte gezichten toen Ali B zijn mening gaf :rolling:
Wat maken ze er 'n puinhoop van bij het oefenen van Grease. Bijzonder trouwens hoeveel energie Delany op het podium uitstraalt. Zij danst beter/energieker dan al die anderen ondanks haar ziekte. Dus waarom zat die sportcoach haar voorheen zo te pushen? Laat haar gewoon haar ding doen, dat gaat haar blijkbaar prima af!
Alle reacties Link kopieren
Delany lijkt inderdaad alles beter voor te bereiden dan sommige andere mensen.
Ik begreep overigens dat zij heel sportief was voordat ze ziek werd. Ze is niet iemand die liever lui dan moe is oid, ze heeft gewoon pech met haar ziekte. Maar als ze haar tijd efficiënt indeelt kan ze ver komen denk ik.

Maar idd wat een suffe boel verder. Net een stel kleine kinderen zo.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-10-2018 21:40
Wat maken ze er 'n puinhoop van bij het oefenen van Grease. Bijzonder trouwens hoeveel energie Delany op het podium uitstraalt. Zij danst beter/energieker dan al die anderen ondanks haar ziekte. Dus waarom zat die sportcoach haar voorheen zo te pushen? Laat haar gewoon haar ding doen, dat gaat haar blijkbaar prima af!
Nou de rest van de dag sliep ze nogal veel volgens mij. En artiest ben je niet alleen op het podium. Je zal ook buiten die podium uren heeeeeeel veel uren moeten maken om uiteindelijk te scoren. Dus ze heeft er wel baat bij dat ze meer energie voor de rest van de dag heeft. Dat wilde ze zelf ook graag, maar haar ritme van destijds (laat naar bed etc) sloot daar niet echt bij aan. Ze kan niet om haar ziekte heen, maar een ritme aannemen dat zo goed mogelijk past bij haar lichamelijke behoefte lijkt me wel relevant.
Ik heb het idee dat ze dat nu al wel beter doet overigens!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook wel lastig hoor, vroeg naar bed gaan terwijl de rest loopt te feesten en de halve nacht herrie maakt, ook op de slaapkamer. Al zitten ze nu op een punt dat ze allemaal beter wat minder kunnen feesten en wat vroeger naar bed kunnen gaan.

Ik ken het genre van Delany niet zo goed, maar krijg wel de indruk dat ze écht goed is in wat ze doet. Ali B was natuurlijk enthousiast en ze danst ook goed. En in de social chart stond ze ook hoog.
Je kunt méér.
Haar succesgenre is niet mijn smaak maar tussendoor zingt ze ook wel ns gewone nummers en dan hoor ik wel talent.

Van mij mag Samir wel weg bij de eliminatie. Blijft de hele tijd hetzelfde saaie rapriedeltje doen en is niet veelzijdig.

Hopelijk mag Ruby naar Frankrijk.
Alle reacties Link kopieren
Samir is ook wel een drama queen hoor. Er is elke keer wat.

Vind Delany wel sympathiek. Toen ze geprankt (?) werd nam ze het zo sympathiek voor Julia op.

Ruby vind ik wel getalenteerd maar haar gezichtsuitdrukking 'doet niet mee' ofzo. Ze lijkt daardoor niet zo enthousiast.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de aflevering van gisteren gezien.

Ik vind niet dat Samir het programma goed kan vertegenwoordigen maar eerlijk gezegd vind ik Ruby ook geen sterke kandidaat / vertegenwoordiger van die groep mensen.
Iedereen mag voor zijn eigen belang opkomen, tenzij het Samir is, lijkt het wel.
Ruby heeft al heel veel kansen gehad zich internationaal te laten zien en er nog nooit succes bij geboekt, anders zat ze nu wel niet in House of Talent maar stond ze op gelijke hoogte met een Glennis Grace of scoorde ze zelfs beter.
Het is niet omdat Bram haar altijd steunt dat ze dan maar voor alles in aanmerking komt.
Ik had Samir er ook niet heen gestuurd maar wel 1 van de andere deelnemers als Ruby en Bram.
Die 2 denken de dienst uit te maken zonder een staat van dienst, die dat zou kunnen rechtvaardigen.
Alle reacties Link kopieren
Stuur dan Delany, die is goed in haar genre, komt enthousiast over en is fris.
Ruby is al te oud om nog zo te willen doorbreken, vind ik.
Dat Samir de kans naar zich toe wilde trekken sloeg nergens op. Hij spreekt niet eens fatsoenlijk Engels. Daar had Ruby dus wel 'n goed punt mee. Geen idee of Delany taalvaardig is eigenlijk. Sowieso moet je daar wel met 'n Engelstalig nummer staan, niet met 'n Hollands volkslied. En dat eentonige gerap van Samir is al helemaal geen goede afspiegeling van het huis. Ruby moet wat energieker worden, beetje meer naar Delany kijken, die sprankelt als ze optreedt.
Alle reacties Link kopieren
Ruby ziet er ook flets uit
Haar haar, haar huid, haar oogopslag
Mag wel even een kleurtje over
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
16-10-2018 10:22
Ruby ziet er ook flets uit
Haar haar, haar huid, haar oogopslag
Mag wel even een kleurtje over
Dat is niet genoeg.
Ze is niet zozeer te oud, dat is gemeen maar ze is niet meer fris qua uitstraling.
Nu is een Glennis Grace dat ook niet meer maar die is een gevierde zangeres.
Vandaar dus dat ik haar niet op haar plaats vindt tussen de jonge mensen in HOT, haar kans is al geweest, lijkt het.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-10-2018 10:18
Dat Samir de kans naar zich toe wilde trekken sloeg nergens op. Hij spreekt niet eens fatsoenlijk Engels. Daar had Ruby dus wel 'n goed punt mee. Geen idee of Delany taalvaardig is eigenlijk. Sowieso moet je daar wel met 'n Engelstalig nummer staan, niet met 'n Hollands volkslied. En dat eentonige gerap van Samir is al helemaal geen goede afspiegeling van het huis. Ruby moet wat energieker worden, beetje meer naar Delany kijken, die sprankelt als ze optreedt.
Samir heeft zichzelf niet het huis ingekletst he, hij is geselecteerd net als de andere kandidaten en heeft net zo veel recht op boosts als de anderen, vandaar dat hij er ook voor mag pitchen, net als Ruby.
Alle reacties Link kopieren
Maar als je pitch bestaat uit ‘ik wil het geld’ moet je niet vreemd opkijken als anderen niet overtuigd zijn. En dan is het wel zo fair dat je niet het kleine kind uit gaat hangen en de pitch van een ander gewoon een kans geeft..

Ik vind Samir sowieso echt een kleuter. Hij gelooft dat iedereen zijn muziek mooi moet vinden omdat hij het zelf toevallig mooi vindt. Hij kijkt totaal niet naar of de ontvanger het ook kan waarderen. Hij vindt dat hij succes verdient, omdat hij voor zijn doen bovengemiddeld inzet toont (‘keihard werken’ noemt hij het zelf :bonk: ). En als het eens niet gaat zoals hij wil, zet hij het op een zuipen en is verontwaardigd als het gevolgen heeft voor zijn imago..
Alle reacties Link kopieren
En Julia leeft echt op van conflicten volgens mij. Ook vermoeiend om naar te kijken.

Ik zou nog steeds willen dat er wat meer ‘echt muziek maken’ in dit programma zit. Meer teksten schrijven, oefenen, nieuwe dingen uitproberen. Het is zo minimaal wat ze daarvan laten zien (of misschien wel doen..)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven