Entertainment alle pijlers

House of Talent

03-09-2018 19:53 152 berichten
Wie volgt ook deze real life soap?
(SBS6 elke werkdag rond 19 uur)

Het programma volgt 8 mensen die iets in de muziekwereld willen gaan betekenen. Ze zitten gezamenlijk in 'n huis opgesloten dat van alle luxe voorzien is (behalve van privé slaapkamers) en mogen er alleen uit voor optredens.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
05-09-2018 15:07
Hij praat uit de maat in een microfoon dat is geen rappen en heet house of talents en niet de band zonder talent. Pubers gedragen zich over het algemeen behoorlijk zwakbegaafd maar dat gaat over, meestal.
Hij had misschien geen auditie moeten doen maar de jury heeft hem geselecteerd, daar kan hij zelf niet veel aan doen.
Ik vind dat niet trouwens, mijn puber gedraagt zich vaak impulsief maar lang niet altijd en nooit ''zwakbegaafd''.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
05-09-2018 15:11
Dat zegt niets hoor....daar komen toch een wacko's door heen die later genadeloos door de mand vallen. Het is echt geen briefje die duidt op mentale gezondheid.
Dan overschat ik die keuring, dat kan.
whateverever schreef:
05-09-2018 15:08
Dat kan, mijn zoon is een puber.
Samir is door de tests van het Korps Mariniers gekomen trouwens, er moet meer in hem zitten dan hij laat zien.
Dat moet ons land verdedigen? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-09-2018 15:14
Dat moet ons land verdedigen? :facepalm:
Als hij doorbreekt als artiest sowieso niet meer.
Rappen heb ik sowieso niets mee. Als het nu een klein onderdeel is van een groter muzikaal geheel, okee, maar alleen maar 'n beetje snel praten met 'n beat er onder heeft mij nooit kunnen boeien.

Vandaar dat ik liever Ruby en Bram zie zingen. Die hebben gewoon melodieuze liedjes en goeie stemmen.
whateverever schreef:
05-09-2018 15:15
Als hij doorbreekt als artiest sowieso niet meer.
Denk dat ie dat doorbreken ook wel kan vergeten ;-D
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-09-2018 15:16
Denk dat ie dat doorbreken ook wel kan vergeten ;-D
We zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-09-2018 15:16
Rappen heb ik sowieso niets mee. Als het nu een klein onderdeel is van een groter muzikaal geheel, okee, maar alleen maar 'n beetje snel praten met 'n beat er onder heeft mij nooit kunnen boeien.

Vandaar dat ik liever Ruby en Bram zie zingen. Die hebben gewoon melodieuze liedjes en goeie stemmen.
Ik hou juist van rap en hiphop, meer dan van popmuziek, die boeit me al sinds de jaren 80/90 niet meer.

Ruby en Bram hebben al kansen gehad om door te breken, het publiek lijkt ook niet op ze zitten te wachten, ondanks het feit dat ze idd goed zingen.
whateverever wijzigde dit bericht op 05-09-2018 15:26
13.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
05-09-2018 15:11
Hij had misschien geen auditie moeten doen maar de jury heeft hem geselecteerd, daar kan hij zelf niet veel aan doen.
Ik vind dat niet trouwens, mijn puber gedraagt zich vaak impulsief maar lang niet altijd en nooit ''zwakbegaafd''.
Mijn opmerking was ook niet helemaal serieus. :proud:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
05-09-2018 15:25
Mijn opmerking was ook niet helemaal serieus. :proud:
Goed dan. ;)
Soms lijkt het er wel ook wel op, ja.
Wel suf dat ze maar 1 telefoon in dat huis hebben.
Ja idd

En delany vandaag weer niet meedoen.met sport. Ze was ziek...
Alle reacties Link kopieren
Samir die een baantje wil waarbij je elk moment kan afzeggen. En dan kies je iets als afwasser..

Wordt dan tijdelijk postbode ofzo en maak een deal met je collega’s voor als er een keer een optreden net fout valt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk juist dat ze in dat café hem wel willen, want hij is van house of talent. En al zou hij maar een paar keer komen afwassen, het café is in op tv geweest en ze kunnen pronken dat hij daar werkt.
Roelienn schreef:
07-09-2018 09:18
Ik denk juist dat ze in dat café hem wel willen, want hij is van house of talent. En al zou hij maar een paar keer komen afwassen, het café is in op tv geweest en ze kunnen pronken dat hij daar werkt.
Hij is al afgewezen omdat ze niet op hem kunnen rekenen. Hij kan beter iets voor overdag zoeken.

Die Trevor staat ook onderaan maar die wordt niet gedwongen een bijbaan te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
07-09-2018 10:27
Hij is al afgewezen omdat ze niet op hem kunnen rekenen. Hij kan beter iets voor overdag zoeken.

Die Trevor staat ook onderaan maar die wordt niet gedwongen een bijbaan te zoeken.
Ze hebben 1 telefoon zodat er strijd over komt. :)
Overdag heeft ie het blokkenschema, dan krijgt ie daar weer over op zijn kop.
Ze stellen soms echt onmogelijke eisen.
Je moet overdag solliciteren, omdat je erbij moet gaan werken, dan ga je en krijg je op je kop van de docent omdat je te laat komt.
Of de manager gaat met je in gesprek en laat je het begin van een les missen, heb ik ook al gezien.
Tuurlijk als artiest heb je ook obstakels maar als dit echt is, is het een soort bewust dwarszitten van de deelnemers.

Trevor valt onder de andere manager, misschien heeft die andere afspraken met zijn kandidaten.
Alle reacties Link kopieren
Waarop wordt die social media chart gebaseerd trouwens? Het aantal volgers, het aantal likes, het aantal views?
Alle reacties Link kopieren
Nijntje* schreef:
07-09-2018 11:13
Waarop wordt die social media chart gebaseerd trouwens? Het aantal volgers, het aantal likes, het aantal views?
Ik denk het.
Samir scoort daar goed trouwens.
Julia dan weer niet, ondanks dat zij al geld verdient met optredens.
Alle reacties Link kopieren
Die Jorieke zit ontzettend op mijn irirtatiegrens.
Die emotieloze kop en dat gejengel (zingen) van haar die hele tijd.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
07-09-2018 11:18
Die Jorieke zit ontzettend op mijn irirtatiegrens.
Die emotieloze kop en dat gejengel (zingen) van haar die hele tijd.
Ik vind geen een van de talenten echt goed, haar ook niet inderdaad.
Niemand voegt echt iets toe.

Ik zie Samir trouwens wel op feesten een rol spelen als presentator die af en toe wat rapt aan het eind van de avond.
Jongeren vinden hem wel een aansprekend figuur.
Julia dan weer niet, denk ik, niet alleen door haar muziek, ook door hoe ze zich voordoet in het huis.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
07-09-2018 10:27
Hij is al afgewezen omdat ze niet op hem kunnen rekenen. Hij kan beter iets voor overdag zoeken.

Die Trevor staat ook onderaan maar die wordt niet gedwongen een bijbaan te zoeken.
Ik had het inderdaad gezien! Afgewezen worden voor een afwas-baantje!
Hoe de social chart werkt staat uitgebreid uitgelegd op de site

Spannendd vandaag
Alle reacties Link kopieren
Vandaag sprong Bram er negatief uit, na de bekendmaking van de money en social media charts.
En ook aan tafel toen Samir een poging deed een huishoudschema op te leggen.
Het lijkt wel alsof hij, nu hij onder druk staat, minder aardig wordt.
Quincy is een slang, hij wil eerst dingen doen met Julia en dan zegt ie tegen zijn vriendin ''Ik ga DAAR niet mee vreemd ''.
Met iemand die knapper is in zijn ogen wel ? Is Julia geen mens ?
Niet dat ik Julia mag maar ze verdient het niet zo besproken te worden.
calvijn1 schreef:
07-09-2018 11:18
Die Jorieke zit ontzettend op mijn irirtatiegrens.
Die emotieloze kop en dat gejengel (zingen) van haar die hele tijd.
Emotieloze kop en gejengel?
Bedoel je niet julia???
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
10-09-2018 21:53
Emotieloze kop en gejengel?
Bedoel je niet julia???
Klopt, die ook ja.
Die Soraya vandaag was veel beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven