Entertainment alle pijlers

House of Talent

03-09-2018 19:53 152 berichten
Wie volgt ook deze real life soap?
(SBS6 elke werkdag rond 19 uur)

Het programma volgt 8 mensen die iets in de muziekwereld willen gaan betekenen. Ze zitten gezamenlijk in 'n huis opgesloten dat van alle luxe voorzien is (behalve van privé slaapkamers) en mogen er alleen uit voor optredens.
Alle reacties Link kopieren
Als ik moet kiezen tussen Jorieke en Julia, kies ik wel voor Jorieke.
Die mag ik net wat meer.
Alle reacties Link kopieren
Waarom blijft die Trevor in hemelsnaam zingen? Zo vals als wat en daar is ie nog op gewezen door zijn manager ook..
Alle reacties Link kopieren
Nijntje* schreef:
10-09-2018 22:18
Waarom blijft die Trevor in hemelsnaam zingen? Zo vals als wat en daar is ie nog op gewezen door zijn manager ook..
Geen idee.
Samir is ook geen groot talent maar die komt nog goed over en is sympathiek.
Trevor voegt niets toe.
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
10-09-2018 21:53
Emotieloze kop en gejengel?
Bedoel je niet julia???
Ik bedoel Jorieke, maar met Julia heb ik ook weinig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de mensen die van buitenaf in het huis komen geen zicht hebben op groepsprocessen als ze zelf al serieus nemen wat ze doen.
Dat Julia geen echte of goede leider is, ben ik het mee eens, er is geen draagvlak voor wat ze wil en ze roept teveel negatieve gevoelens op bij de anderen.
Er komt dan vanzelf wel een andere leider omhoog.
Wat je ook van Samir denkt, ik persoonlijk mag hem en vind hem iig eerlijk in zijn communicatie naar de anderen toe, tenzij hij achter Quincy aan loopt, je kunt hem niet van buitenaf tot leider benoemen.
Dat werkt nooit, alleen al door zijn bijzondere relatie met Delany, die niet altijd haar taken zal kunnen uitvoeren, die dan voor conflicten gaat zorgen, nu het om meer gaat als in het begin.
Maar goed het is entertainment.
We zullen zien hoe het afloopt.
Bij die audities vond ik die gast in dat rode jack goed zingen. Hopelijk komt die er in. Trevor mag er van mij wel uit, die voegt niets toe.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-09-2018 08:16
Bij die audities vond ik die gast in dat rode jack goed zingen. Hopelijk komt die er in. Trevor mag er van mij wel uit, die voegt niets toe.
Ze hadden stuk voor stuk iets te vrezen bij die nieuwe kandidaten.
Of dat komt omdat die goed zijn of de huidige deelnemers niet zo goed, zullen we nog wel zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Bram wel schattig met dat kleine meisje :heart:

En raar idd dat we zo weinig van Trevor zien. Terwijl bijv Samir de hele tijd in beeld is. Ik heb nog steeds geen idee wat Trevor kan.
Je kunt méér.
Die kledingsessie vond ik lullig. Net of echte artiesten thuis de hele dag in hun apenpakkies en op hakken rondlopen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-09-2018 22:19
Die kledingsessie vond ik lullig. Net of echte artiesten thuis de hele dag in hun apenpakkies en op hakken rondlopen.
Eens maar echte artiesten worden niet 24/7 gefilmd.
Dat is wel een verschil en sommigen dragen wel altijd kleding waar je mee in beeld kunt komen, Samir bijvoorbeeld, in zijn dure T-shirts.
Alle reacties Link kopieren
Wat is Jorieke een irritant wijf bij de Engelse les.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
11-09-2018 23:19
Wat is Jorieke een irritant wijf bij de Engelse les.
Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Wat je duidelijk ziet bij HOT is dat mainstream R &B en rap momenteel het dominante genre in de popmuziek is, dat het best verkoopt en op social media scoort, terwijl het er voorheen geen deel van uitmaakte.
Daar kunnen nu nieuwe artiesten ook nog optredens boeken en geld verdienen, omdat dat genre groeit.
Klassieke pop en vooral rock doen het niet meer goed qua verkoop en zeker niet op social media, ook al verkopen sommige artiesten met gemak volle zalen.
Er is weinig tot geen ruimte / budget voor nieuwe artiesten, er is geen groei in pop, rock en country, eerder lichte krimp.
Daarom doet het er ook minder toe dat Bram, Ruby en Jorieke best getalenteerd zijn.

Volksmuziek, dat is een ander verhaal, dat stelt niet veel voor als je op social media afgaat maar er gaat veel geld in om en veel mensen luisteren er altijd of iig in de kroeg naar.
Zoals je ook bij Julia ziet, deze artiesten hebben veel boekingen, zij is een goed voorbeeld, want eigenlijk is ze nog best onbekend.
Daar stromen elk jaar artiesten in en sommigen bereiken nog altijd de top.
Zo gezien heeft Julia dus een redelijke kans.
Probleem is alleen dat ze goed zingt maar niet goed optreedt, dat valt in dat circuit net zo goed op.

Deel van de reden dat Samir weinig boekingen heeft is dat optredens van urban artiesten in grote en kleinere clubs al maanden van te voren vast liggen, dat zie ik ook zelf op de site van de club waar mijn zoon heen gaat, je kunt dus hooguit invallen voor uitgevallen artiesten als je net begint of je eerste hit hebt, aan de hand daarvan heb je 3 of 4 maanden later pas boekingen.
Als het Samir lukt om naam te maken in die wereld en een hitje te scoren, zie ik hem wel leven van zijn zeer beperkte rapkwalititeiten, autotune doet veel en het publiek is niet heel kritisch, voor een groot deel, Delany en Quincy hebben ook een goede kans ervan te kunnen gaan leven, Delany is een leuke dame, die goed kan optreden en zingen / rappen, voor mensen als Quincy is er ook een aanzienlijk publiek.
Bram, Jorieke en Ruby zullen flink aan de bak moeten om te leven van optredens en hits in hun genre, of ze nu talent hebben of niet en dat hebben ze wel in mijn ogen.
Julia zal wel geld binnen harken, in de schaduw, zonder dat anderen dat denken, als ze door kan breken.
Let wel, ik zeg niet dat dit scenario eerlijk is.
Waar heeft Ruby zoveel geld mee verdiend? Kan me niet herinneren haar naar optredens te zien gaan. Maar wel tof! Vind haar de beste en leukste kandidaat.

Jorieke en Trevor genomineerd. Hopelijk Trevor er uit, Jorieke zorgt tenminste nog voor leuke tv met d'r rare gedrag. Trevor blijft gewoon 'n saaie grijze muis.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
12-09-2018 19:56
Waar heeft Ruby zoveel geld mee verdiend? Kan me niet herinneren haar naar optredens te zien gaan. Maar wel tof! Vind haar de beste en leukste kandidaat.

Jorieke en Trevor genomineerd. Hopelijk Trevor er uit, Jorieke zorgt tenminste nog voor leuke tv met d'r rare gedrag. Trevor blijft gewoon 'n saaie grijze muis.
Geen idee idd waar Ruby zoveel mee verdient, streams op spotify misschien.
Ik dacht dat Julia goed verdiende, die zie je veel optreden.

Trevor dan maar weg idd, Jorieke brengt leven in de brouwerij.
whateverever wijzigde dit bericht op 12-09-2018 21:33
0.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze stond wel een keer op een festival met een bekende rapper volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik was in het begin verrast door de stem van Jorieke. Maar nu ik haar vaker hoor, vind ik het een beetje eentonig worden. Alsof ze elk liedje hetzelfde zingt.

Ben benieuwd wat een nieuwe bewoner gaat doen voor de sfeer.
Je kunt méér.
Is al sinds maandag bekend hoor
Tv loopt erg achter
Morgen gaat er iemand dacht ik
Alle reacties Link kopieren
Oeh morgen komt de vriend van Ruby langs....
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
13-09-2018 20:19
Oeh morgen komt de vriend van Ruby langs....
Ik heb het gevoel dat de relatie tussen Delany en Samir echt is en dat een deel van de verhaallijn Ruby- Bram gespeeld is of dat ie iig erg dramatisch in beeld komt, mocht er al iets spelen.
Alle reacties Link kopieren
Wel schattig hoor, Delany en Samir. Hij is ook ZO groot en zij ZO klein.

Denk iig wel dat álles van Ruby en Bram in beeld wordt gebracht. Dus als ze een uurtje per dag samen iets doen, zie je vooral dat.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
14-09-2018 11:30
Wel schattig hoor, Delany en Samir. Hij is ook ZO groot en zij ZO klein.

Denk iig wel dat álles van Ruby en Bram in beeld wordt gebracht. Dus als ze een uurtje per dag samen iets doen, zie je vooral dat.
Dat kan idd ook, ze zijn iig dol op die verhaallijn.
Ruby is ook aan het ''vreemdgaan'' met Bram, Samir en Delany zijn allebei single, dat mag gewoon en is een minder interessant verhaal.
Daarnaast is Samir rapper en is het normaal als hij bepaalde dingen doet terwijl Bram ballads zingt en extreem verzorgd is, dat maakt het extra interessant hem met een bezette vrouw te zien flirten.
Alle reacties Link kopieren
Ruby leek niet heel erg verliefd meer op dr vriend. Vond haar een beetje lauw.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
14-09-2018 19:43
Ruby leek niet heel erg verliefd meer op dr vriend. Vond haar een beetje lauw.
Je kunt daar ook slecht heel erg gaan zitten zoenen met die camera's overal maar idd ze leek blijer de hond te zien dan hem.
Alle reacties Link kopieren
Ja idd ze ging eerst heeeeeeeeeeel lang de hond knuffelen. De vriend keek ook wel wat beteuterd daar.
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven