Hét Viva Boekentopic - deel 4
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:45
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.
Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.
Klik hier voor het vorige topic.
Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.
Klik hier voor het vorige topic.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
dinsdag 17 januari 2012 om 17:06

dinsdag 17 januari 2012 om 20:50
quote:lulu_ schreef op 24 december 2011 @ 20:19:
@ fiorah: Is dat een thriller?
En heeft iemand nog tips qua thrillers, beetje in de stijl van Esther Verhoeff/ Saskia Noort enz? Ik wil weer eens wat meer tijd in gaan plannen om lekker te lezen.Ik weet niet of het in de stijl van Verhoeff/Noort is maar ik heb gisteren een boek uitgelezen van Lisa Unger. En die vond ik heel goed. Ze heeft meerdere boeken geschreven zag ik op bol
@ fiorah: Is dat een thriller?
En heeft iemand nog tips qua thrillers, beetje in de stijl van Esther Verhoeff/ Saskia Noort enz? Ik wil weer eens wat meer tijd in gaan plannen om lekker te lezen.Ik weet niet of het in de stijl van Verhoeff/Noort is maar ik heb gisteren een boek uitgelezen van Lisa Unger. En die vond ik heel goed. Ze heeft meerdere boeken geschreven zag ik op bol
zaterdag 21 januari 2012 om 19:30
@Leeuwin/Fiorah: Nu halverwege in De Vliegenvanger, het verhaal boeit me! Ik weet alleen nog niet zo goed met wat voor soort boek/verhaal ik het kan vergelijken om uit te leggen wat ik er goed aan vind...Fiorah, bedoel je Vita van Matthijs Klein? Leeuwin, bedankt voor de tip van de site, ik word er hebberig van!
@Veertje: Het gym onlangs besteld, ben benieuwd...
Vandaag weer 2 boeken gekocht: Kind van sneeuw van Eowyn Ivey, en Stefan Enter Grip
@Veertje: Het gym onlangs besteld, ben benieuwd...
Vandaag weer 2 boeken gekocht: Kind van sneeuw van Eowyn Ivey, en Stefan Enter Grip

maandag 23 januari 2012 om 11:01
quote:leeuwin1962 schreef op 18 januari 2012 @ 11:18:
Voor de liefhebbers van boeken:
Boekenkraam.nl
Nu speciale actie 4 halen en 3 betalen.
@Leeuwin: Bedankt voor de tip! Ik zie wel een paar leuke titels! heb je ervaring met deze site? Ik zie veel aangeboden boeken die beschadigd zouden zijn (waarschijnlijk zijn ze daarom natuurlijk een stuk voordeliger) maar kun je vertellen wat de mate is van deze beschadigingen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Druifje
Voor de liefhebbers van boeken:
Boekenkraam.nl
Nu speciale actie 4 halen en 3 betalen.
@Leeuwin: Bedankt voor de tip! Ik zie wel een paar leuke titels! heb je ervaring met deze site? Ik zie veel aangeboden boeken die beschadigd zouden zijn (waarschijnlijk zijn ze daarom natuurlijk een stuk voordeliger) maar kun je vertellen wat de mate is van deze beschadigingen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Druifje
maandag 23 januari 2012 om 11:46
@Druifje: volgens mij is dit Ramsje: ofwel, lichte beschadigingen die je leefplezier niet zullen beinvloeden.
Ik heb de dichtbundel (jean pierre Rawie - Kwader Trouw) uit. Ik kan niet heel veel met gedichten dat bleek wel weer.
Nu bezig in een boek van Nicolo Ammenieti (of hoe je dat ook schrijft), Ik haal je op, ik neem je mee (of wat de titel ook al weer maar precies is). Leest makkelijk weg en ik ben behoorlijk opgeschoten dit weekend.
Ik heb de dichtbundel (jean pierre Rawie - Kwader Trouw) uit. Ik kan niet heel veel met gedichten dat bleek wel weer.
Nu bezig in een boek van Nicolo Ammenieti (of hoe je dat ook schrijft), Ik haal je op, ik neem je mee (of wat de titel ook al weer maar precies is). Leest makkelijk weg en ik ben behoorlijk opgeschoten dit weekend.

woensdag 25 januari 2012 om 12:38
quote:coucou303 schreef op 16 januari 2012 @ 20:29:
[...]
Ben heel benieuwd wat je van Toen God een Konijn was vindt. Ik heb het in het engels (geleend van engelse vriendin, die het een leuk boek vond) maar ik ben tot pag. 130 gekomen en ik stop ermee. Het kan me helemaal niet boeien.
Dus benieuwd!Je hebt het nog langer volgehouden dan ik. Het begon veelbelovend, maar uiteindelijk kan het me ook niet zo boeien. Ik vind het een beetje onsamenhangend. Kan dus terug naar de bieb.
[...]
Ben heel benieuwd wat je van Toen God een Konijn was vindt. Ik heb het in het engels (geleend van engelse vriendin, die het een leuk boek vond) maar ik ben tot pag. 130 gekomen en ik stop ermee. Het kan me helemaal niet boeien.
Dus benieuwd!Je hebt het nog langer volgehouden dan ik. Het begon veelbelovend, maar uiteindelijk kan het me ook niet zo boeien. Ik vind het een beetje onsamenhangend. Kan dus terug naar de bieb.

woensdag 25 januari 2012 om 17:01
Ik heb net "De adoptie optie" van Sinéad Moriarty uit. Vond het een leuk boek, vlot geschreven enmoest meerdere keren hardop lachen/grinniken. Er zit wel van die chicklit/vrouwenhumor in, gaat over een stel dat zelf niet zwanger kan raken en het traject van adoptie in gaat.
Ben ook met het 3e boek van Simone van der Vlugt bezig. Dit keer is het Herfstlied. Vind haar schrijfstijl wel iets hebben, het verhaal pakt me wel.
Ben ook met het 3e boek van Simone van der Vlugt bezig. Dit keer is het Herfstlied. Vind haar schrijfstijl wel iets hebben, het verhaal pakt me wel.