Hét Viva Boekentopic - deel 4
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:45
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.
Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.
Klik hier voor het vorige topic.
Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.
Klik hier voor het vorige topic.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.

woensdag 14 december 2011 om 14:56
Weet ik Kaat, ik raakte in de war door Infojunk. Maar daarna heb ik mijn reactie gecopy-paste. Maar hij is verdwenen. Mysterie.
Het lukt mij trouwens ook niet goed om te lezen als ik het druk heb, of veel aan mijn hoofd. Hopelijk kun je met kerst een inhaalslag maken.
Nu wil ik beginnen in de Verborgen Universiteit. Tip van iemand hier uit het forum. Ben ook nog bezig in Vaslav, maar op een of andere manier is dit niet helemaal het moment. Het boeit me wel, maar ik wil iets luchtigers lezen.
Het lukt mij trouwens ook niet goed om te lezen als ik het druk heb, of veel aan mijn hoofd. Hopelijk kun je met kerst een inhaalslag maken.
Nu wil ik beginnen in de Verborgen Universiteit. Tip van iemand hier uit het forum. Ben ook nog bezig in Vaslav, maar op een of andere manier is dit niet helemaal het moment. Het boeit me wel, maar ik wil iets luchtigers lezen.
woensdag 14 december 2011 om 22:13

zaterdag 17 december 2011 om 07:35
Ben gisteren begonnen aan "nachtschade" van Karin Slaughter.
Heb van haar nog nooit iets gelezen, heb 15 boeken op mijn reader gezet, kan dus even voor uit.
dit boek valt niet tegen en wat ik over haar heb gelezen oa hier is het geen tegenvallende reeks.
Heb ook aantal van Tess geritssen en Mo Hayder op mijn reader gezet.
Verder weer genoeg inspiratie opgedaan hier, ondanks de reader lees ik ook graag "gewone"boeken .
Heb van haar nog nooit iets gelezen, heb 15 boeken op mijn reader gezet, kan dus even voor uit.
dit boek valt niet tegen en wat ik over haar heb gelezen oa hier is het geen tegenvallende reeks.
Heb ook aantal van Tess geritssen en Mo Hayder op mijn reader gezet.
Verder weer genoeg inspiratie opgedaan hier, ondanks de reader lees ik ook graag "gewone"boeken .
zaterdag 17 december 2011 om 07:59
quote:jooppie schreef op 14 december 2011 @ 18:06:
Ben bezig in Knielen op een bed violen....best zwaar om door te komen....Ben nog niet echt heel enthousiast erover. Maar ik lees stug door
Ik snap het succes van dat boek niet zo goed.
Hij heeft hetzelfde verhaal al zo vaak beschreven in vorige boeken.
Ben bezig in Knielen op een bed violen....best zwaar om door te komen....Ben nog niet echt heel enthousiast erover. Maar ik lees stug door
Ik snap het succes van dat boek niet zo goed.
Hij heeft hetzelfde verhaal al zo vaak beschreven in vorige boeken.
zaterdag 17 december 2011 om 23:18
quote:nicolientje2410 schreef op 14 december 2011 @ 12:43:
[...]
Hoe is de nieuwe van Tess Gerritsen? Iemand al uit gelezen?
Ja is uit,is wel ok.Niet het spannendste boek uit de serie,vond de vorige Sneeuwval spannender.
Ben nu begonnen in Glansrol van Loes den Hollander,ben benieuwd.
Daarna eindelijk deel 3 van Stieg Larsson en daarna boek over Nova Zembla van Lieneke Dijkzeul dus kan nog vooruit..
Weet ook al wat ik als die uitzien uit de bieb ga halen nl deel 2 van de serie Gone van Michael Grant is een jeugdboek,beetje stijl net als De hongerspelen.
[...]
Hoe is de nieuwe van Tess Gerritsen? Iemand al uit gelezen?
Ja is uit,is wel ok.Niet het spannendste boek uit de serie,vond de vorige Sneeuwval spannender.
Ben nu begonnen in Glansrol van Loes den Hollander,ben benieuwd.
Daarna eindelijk deel 3 van Stieg Larsson en daarna boek over Nova Zembla van Lieneke Dijkzeul dus kan nog vooruit..
Weet ook al wat ik als die uitzien uit de bieb ga halen nl deel 2 van de serie Gone van Michael Grant is een jeugdboek,beetje stijl net als De hongerspelen.
vrijdag 23 december 2011 om 09:26
Onder de oppervlakte van Sam Hayes heb ik uit.
Hoewel het boek zeer moeizaam op gang kwam en ik het niet echt in kon komen werd het toch wel spannend.
Nu ook begonnen in glansrol van Loes den Hollander. Ik verwacht er niet heel veel van aangezien ik me een beetje ga irriteren aan de schrijfstijl van haar. Van die korte zinnentjes etc.
Hoewel het boek zeer moeizaam op gang kwam en ik het niet echt in kon komen werd het toch wel spannend.
Nu ook begonnen in glansrol van Loes den Hollander. Ik verwacht er niet heel veel van aangezien ik me een beetje ga irriteren aan de schrijfstijl van haar. Van die korte zinnentjes etc.
zaterdag 24 december 2011 om 18:25
Ik heb een nieuwe aanrader! De Boodschapper van Zusak. Gaat over een jongen die bij een bankoverval aanwezig is, 'per ongeluk' helpt de overvaller te arresteren en die vervolgens door een anoniem persoon speelkaarten toegestuurd krijgt met daarop 'opdrachten' die hij moet vervullen. Ben halverwege. Het is verslavend en mooi!
zondag 25 december 2011 om 22:38
Karin Slaughter, die heb ik allemaal bij de bieb gehaald na het lezen van één van haar boeken, en ze achter elkaar uitgelezen.
Geniaal... balen dat ik die serie uit heb nu.
Ben nu met een tweetal boeken van Michael Connely bezig, ook van een serie.
heb vanavond van vriendlief de nieuwe Saskia Noort: koorts gekregen. Dat soort boeken lees ik meestal in één keer uit.
Geniaal... balen dat ik die serie uit heb nu.
Ben nu met een tweetal boeken van Michael Connely bezig, ook van een serie.
heb vanavond van vriendlief de nieuwe Saskia Noort: koorts gekregen. Dat soort boeken lees ik meestal in één keer uit.

maandag 26 december 2011 om 11:40
quote:lulu_ schreef op 24 december 2011 @ 20:19:
@ fiorah: Is dat een thriller?
En heeft iemand nog tips qua thrillers, beetje in de stijl van Esther Verhoeff/ Saskia Noort enz? Ik wil weer eens wat meer tijd in gaan plannen om lekker te lezen.
Een paar suggesties voor Nederlandse Thrillerauteurs:
Marion Pauw
Elisabeth Mollema
Siska Mulder
René Appel
Tineke Beishuizen
Marelle Boersma
Lieneke Dijkzeul
Corinne Hartman
Joost Heyink
Simone van der Vlugt
Amerikaanse auteurs:
Karin Slaughter
Tess Gerritsen
Veel leesplezier!
@ fiorah: Is dat een thriller?
En heeft iemand nog tips qua thrillers, beetje in de stijl van Esther Verhoeff/ Saskia Noort enz? Ik wil weer eens wat meer tijd in gaan plannen om lekker te lezen.
Een paar suggesties voor Nederlandse Thrillerauteurs:
Marion Pauw
Elisabeth Mollema
Siska Mulder
René Appel
Tineke Beishuizen
Marelle Boersma
Lieneke Dijkzeul
Corinne Hartman
Joost Heyink
Simone van der Vlugt
Amerikaanse auteurs:
Karin Slaughter
Tess Gerritsen
Veel leesplezier!
maandag 2 januari 2012 om 19:00
Op een mooie nieuw leesjaar!! Met veel goede boeken en uren, dagen, weken, maanden leesplezier!
@Farida: Vond Bonita Avenue ook niet zo boeiend. Wel uitgelezen, maar met moeite.
Onlangs gelezen:
Skippy tussen de sterren - Paul Murray,
De fazantenmoordenaars - Jussi Adler Olsen,
Porta Romana - Robbert Welagen,
Het barbiehuis - Asciano Celestini
@Farida: Vond Bonita Avenue ook niet zo boeiend. Wel uitgelezen, maar met moeite.
Onlangs gelezen:
Skippy tussen de sterren - Paul Murray,
De fazantenmoordenaars - Jussi Adler Olsen,
Porta Romana - Robbert Welagen,
Het barbiehuis - Asciano Celestini
maandag 2 januari 2012 om 19:13
maandag 9 januari 2012 om 14:06
maandag 9 januari 2012 om 14:28