Entertainment alle pijlers

Hét Viva Boekentopic - deel 4

07-08-2009 22:45 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.

Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.

Klik hier voor het vorige topic.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Heb de laatste deel van de Reiziger serie (Een echo in de tijd) uitgelezen. Schrijfster Diana Gabaldon.

Viel me wel een beetje tegen. Ik weet niet of er hier fans zijn van haar boeken. Dit deel gaat veel over de amerikaanse opstand. En over Lord John en zijn zoon William. Ook een heel raar eind waaruit blijkt dat er zeker nog een 8e deel komt.
Kent iemand de boeken van Lisa Unger?

Ik volg het boekenforum regelmatig, maar heb er nog niet over gelezen (of niet onthouden). Ik heb Mooie Leugens van haar gelezen en ben nu bezig in Black-out (bijna uit). Het zijn echt superspannende boeken.
quote:Netje74 schreef op 07 januari 2010 @ 17:40:

Ik volg het boekenforum regelmatig, maar heb er nog niet over gelezen (of niet onthouden). Ik heb Mooie Leugens van haar gelezen en ben nu bezig in Black-out (bijna uit). Het zijn echt superspannende boeken.Ik ken ze Haar boeken zijn zeker de moeite waard.
Ik ben nu bezig in oversteken van Judith Visser (lekker boek voor tussendoor!) De nieuwste van Nicci French ligt ook klaar, weet iemand of die een beetje de moeite waard is?
quote:Netje74 schreef op 07 januari 2010 @ 17:40:

Ik volg het boekenforum regelmatig, maar heb er nog niet over gelezen (of niet onthouden). Ik heb Mooie Leugens van haar gelezen en ben nu bezig in Black-out (bijna uit). Het zijn echt superspannende boeken.Ja, ik vind die boeken ook goed! Er is pas een nieuw boek van haar verschenen,die heb ik al gereserveerd bij de bieb
De boeken van Unger ken ik. Ik vind ze inderdaad erg spannend. Misschien is Fitzek of Mosby ook wat voor je?
Fortis et liber
lees nu, het leugenhuis van anne ragde
quote:mika65 schreef op 06 januari 2010 @ 04:43:

Heb de laatste deel van de Reiziger serie (Een echo in de tijd) uitgelezen. Schrijfster Diana Gabaldon.

Viel me wel een beetje tegen. Ik weet niet of er hier fans zijn van haar boeken. Dit deel gaat veel over de amerikaanse opstand. En over Lord John en zijn zoon William. Ook een heel raar eind waaruit blijkt dat er zeker nog een 8e deel komt.Ik heb het vlak voor Kerst gelezen. Het viel me niet tegen, vond het alleen erg jammer dat er zo ontzettend veel losse eindjes waren. Het duurt zeker nog een jaar of 3 voordat deel 8 uit komt. Logisch, het kost veel tijd om zo'n dikke pil te schrijven, maar het eind was nu zo onbevredigend
quote:thaisweetchili schreef op 08 januari 2010 @ 10:50:

De boeken van Unger ken ik. Ik vind ze inderdaad erg spannend. Misschien is Fitzek of Mosby ook wat voor je?Ik heb ze opgeschreven, morgen misschien nog even naar de bieb en dan kijken of ze aanwezig zijn. In ieder geval bedankt voor de tip!!
TIP: Dorsvloer vol confetti - Franca Treur

Prachtig, mooi geschreven boek!
Nieuwe tips: S.Vermeer-Apres-Ski en van L.den Hollander-Wisselgeld,ga ik weer aanschaffen
Na het uitlezen van Het Leugenhuis (leuk boek met verrassend einde, er is nog een deel 2 ,maar of ik die aanschaf weet ik nog niet, ben wel benieuwd, maar verwachtte meer van deel 1), ben ik begonnen in het boek 1953 (De Storm)

Goed boek tot dusver.
Oversteken is zeker een van de beste boeken die er is !! Heb die voor het nieuwe jaar ook nog gelezen.

Emma's baby is nu ook uit, was ook heel mooi en spannend.
Ben gister begonnen eindelijk begonnen in 'mannen die vrouwen haten'. Hopelijk een leuk boek, want deel twee is ook al in mijn bezit.

Vanavond lekker verderlezen.
quote:Witchke55 schreef op 14 januari 2010 @ 09:31:

Ben gister begonnen eindelijk begonnen in 'mannen die vrouwen haten'. Hopelijk een leuk boek, want deel twee is ook al in mijn bezit.

Vanavond lekker verderlezen.

Dat boek heb ik ook pas gekocht (het ligt overal voor 10 euro, dus waarom niet). Heb de eerste 30 bladzijden al gelezen en word er nu al helemaal ingezogen! Ben benieuwd wat jij (jullie) ervan vindt (vinden).

Tips: Joe Speedboot (Tommy Wieringa) en alle boeken van David Sedaris, die zijn echt geweldig grappig (en spannend)!
Ik lees nu even niets, maar de stapel is dik... dus ik ga waarschijnlijk beginnen in Jo Nesbo - De Verlosser.
quote:Fiorah schreef op 14 januari 2010 @ 10:08:

Ik lees nu even niets, maar de stapel is dik... dus ik ga waarschijnlijk beginnen in Jo Nesbo - De Verlosser.Is een mooi en goed boek...alle boeken van Jo Nesbo trouwens.
Net gelezen:

Mooi boek. Echt een aanrader!

Nu lees ik:

Spannend!!!
Simone van der vlugt haar boeken zijn allemaal wel top. Herfstlied is ook zo een aanrader. Allemaal lekker spannend.

Ga vanavond vroeg mijn bedje in met "mannen die vrouwen haten"
Hoe is "Schaduwzuster" van Simone van der Vlugt? Had er nog nooit van gehoord en de eerste paar bladzijden grepen me niet echt. Ben toen verdergegaan in Stieg Larsson .
Schaduwzuster was hyet 1e boek wat ik van Simone las, ik vond het erg goed. Herfstlied vond ik niet haar sterkste boek. De reunie heb ik al een tijdje in mijn kast staan, maar nog steeds niet gelezen
Boeken van Simone vd Vlugt vind ik juist vaak niks, slecht geschreven, voorspelbaar, niet echt spannend. Met als dieptepunt Herfstlied en nu hoef ik eigenlijk niets meer van haar ook te proberen.

Ik probeer me door Erwin Mortier - Godenslaap, heen te worstelen, wie kent het? Had vorig jaar dacht ik een prijs gekregen maar ik vind het tot nu toe nogal traag en saai... 't grijpt me niet.
Ik vind Reünie echt erg goed... echt heel sterk! Schaduwzuster vond ik 'wel okay', past in het rijtje van Nederlandse thrillerschrijfsters a la Esther Verhoeff en Saskia Noort: mwoah. Maar ze is me echt kwijt geraakt met Het laatste offer. Zonde van mijn tijd...
quote:Witchke55 schreef op 14 januari 2010 @ 20:09:

Simone van der vlugt haar boeken zijn allemaal wel top. Herfstlied is ook zo een aanrader. Allemaal lekker spannend.

Ga vanavond vroeg mijn bedje in met "mannen die vrouwen haten"Ben benieuwd wat je ervan vindt,kun je denk ik pas zeggen na een kleine blz. of 100...ben benieuwd!
The lovely Bones van Alice Sebold. Erg mooi boek. Ben nu bezig in Calamiteitenleer etc maar kan er niet echt inkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven