Entertainment alle pijlers

Hét Viva Boekentopic - deel 4

07-08-2009 22:45 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.

Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.

Klik hier voor het vorige topic.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Echt? Ik ben begonnen aan dat boek over Kevin maar ik heb het weggelegd omdat ik er gewoon niet doorheen kon komen
Het Viva forum is papaja.
Echt? Ik ben begonnen aan dat boek over Kevin maar ik heb het weggelegd omdat ik er gewoon niet doorheen kon komen
Het Viva forum is papaja.
quote:tyche schreef op 17 juli 2011 @ 11:11:

Oh The Fry Chronicles heb ik hier ook liggen, goed idee!Heb je het eerste deel ook gelezen? Ik vond het allemaal fascinerend. Nu vind ik die man ook een held?
Net 'Met een koelkast door Ierland' uitgelezen. Ik vond hem leuk!
quote:NymphadoraTonks schreef op 17 juli 2011 @ 13:31:

Echt? Ik ben begonnen aan dat boek over Kevin maar ik heb het weggelegd omdat ik er gewoon niet doorheen kon komenEcht de moeite waard om even door te zetten!
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Ik heb de Twilight serie gekocht. Waren maar een tientje per stuk. Leest wel lekker weg. Zijn ook jeugdboeken meen ik.
quote:Chatterly schreef op 20 juli 2011 @ 00:21:

Ik heb de Twilight serie gekocht. Waren maar een tientje per stuk. Leest wel lekker weg. Zijn ook jeugdboeken meen ik.Bakvissengezwijmel is het, maar daarom niet minder leuk. ;)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik heb twee boeken binnen het familie portret jenna blum en de andere parnassia van josha zwaan....

Heeft iemand ze al gelezen en wat vonden jullie ervan??
Lees nu XY van Sandro Veronesi, echt een aanrader! Spannend en boeiend geschreven.
ik kom even helemaal niet aan lezen toe, maar bijna op vakantie en dan ga ik dat heel erg hard compenseren ;)
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 17 juli 2011 @ 15:11:

[...]

Heb je het eerste deel ook gelezen? Ik vond het allemaal fascinerend. Nu vind ik die man ook een held?

Nee, deel 1 heb ik niet gelezen. Ook geen andere boeken van hem, al ben ik het wel steeds van plan... want hij is inderdaad nogal geweldig.

Oracle Night van Auster heb ik weggelegd, vond het niet interessant. En die voetnoten, aaaargh. Twee pagina's klein script voordat je weer verder kunt lezen, en het is al een verhaal in een verhaal in een verhaal... Nee, ik heb er geen geduld voor.
This is an unacceptable timeline
Familie potret is prachtig selina!

Ik heb ff een leesdip... Komt wel weer, neem ik aan.
Gisteren deel 2 van de millenniumtrilogie uitgelezen,deel 1 vond ik beter maar ben wel nieuwsgierig naar het 3e deel dus die komt binnenkort een keer.

Ga zo beginnen aan Blauwe maandag van Nicci French daarna Bonita Aveneu van Bowalda.
Zijn hier nog Martin Bril fans? Net Au revoir gekocht en ik geniet weer van zijn verhalen.

Familieportret moest ik even inkomen maar een mooi boek. Parnassia heb ik vorige week gelezen. Greep mij erg aan.

Ik heb Franse slag geleend in de bieb maar dat leek leuk is het niet.
quote:selina01 schreef op 20 juli 2011 @ 10:52:

Ik heb twee boeken binnen het familie portret jenna blum en de andere parnassia van josha zwaan....

Heeft iemand ze al gelezen en wat vonden jullie ervan??Ik zit midden in Het familie portret, vind het een mooi boek! Schrijfstijl is niet bijzonder goed, maar wel gewoon ok. Ik vind het bijvoorbeeld beter dan Haar naam was Sarah.... Dat vind ik een behoorlijk overgewaardeerd boek...
quote:Isabelle41 schreef op 20 juli 2011 @ 19:27:

Zijn hier nog Martin Bril fans? Ik ken zijn werk eerlijk gezegd nauwelijks, maar stuitte wel een keer toen ik op zoek was naar maisrassen op een geniale column van hem over mais.
quote:Egniet schreef op 20 juli 2011 @ 19:29: Ik vind het bijvoorbeeld beter dan Haar naam was Sarah.... Dat vind ik een behoorlijk overgewaardeerd boek...Dat was bij mij niet de hoofdreden waarom ik niet verder dan een bladzijde of 20 kwam. Veel te naar.
quote:tonkje schreef op 20 juli 2011 @ 21:35:

[...]

Dat was bij mij niet de hoofdreden waarom ik niet verder dan een bladzijde of 20 kwam. Veel te naar.

O, dat vond ik niet. Ja, natuurlijk is het een naar en treurig verhaal. En ook wel goed verzonnen. (Op de feiten na.) Maar ik vond haar manier van schrijven erg irritant, daarnaast heb ik ook Kwetsbaar van haar gelezen en ik vond dat er veel te veel gelijkenissen waren. Beide zijn Franse vrouwen met een Amerikaanse/Engelse afkomst en gedoe met de man waarmee de hoofdpersoon getrouwd is.. Ik vond het irritant!

Daarnaast wist ik vanaf het begin af aan, bij Haar naam was Sarah, al hoe het ongeveer zou aflopen...
Bedankt voor de reactie's dus zullen geen miskopen zijn!

Ga ze dus mee nemen op vacantie haha heb gewoon al een halve tas met boeken staan maar ja dan heb ik dadelijk wel de keuze!

Haar naam was sarah heb ik ook gelezen en vond dat dus ook een wat minder boek hoopte dus dat deze twee beter zouden zijn heb daar nu wel meer vertrouwen in!

Dit topic blijft fijn heb al zoveel boeken gelezen na reactie's van hier!
Egniet, ik vind Haar naam was Sarah ook overgewaardeerd. Er zijn zoveel boeken over de Tweede Wereldoorlog die ik veel beter vind/vond.

Ik lees White Oleander, voor de tweede keer (ik heb geen nieuwe boeken meer), maar vind het nu beter dan de eerste keer. De eerste keer had ik te veel haast.
Hier 'In het hart' van D. Baldacci uit. Was mooi! Vooral omdat ik alleen thrillers van hem ken, maar dit was echt meer een roman.

Nu bezig in 'Diner for two' van Mike Gayle, ik vind hem helemaal leuk!
Blauwe maandag van Nicci French is uit,beetje raar einde maar het is het eerste boek uit een serie.

Ben nu bezig in Katie FForde Zomerliefde,bouqetreeks achtig maar goed voor een druilerige zondagmiddag op de bank.
Terug van het eerste mini gedeelte van de vakantie (weekendje weg), heb ook mijn eerste boek uit.

Ik vond de kok van Martin Suter wel OK. Het las extreem makkelijk weg en ik vind koken leuk dus dit ook wel.

Morgen nog een dagje thuis om alles in te pakken en wat laatste dingen te regelen en dan lekker 10 weken op zoek naar mooi weer (zal wel hard zoeken worden)
Sandro Veronesi - XY uit, en Herman Franke - Nieuws van de nacht. Beiden erg mooi. Nu Gaia Lyn - De bezoeker
Ik lees Sporen van Emma. Over een vrouw wier dochter trouwt met een Sudanese warlord. Interessant verhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven