Entertainment alle pijlers

Hunted 2019 - Geen spoilers SVP

05-10-2019 08:19 577 berichten
Hunted is terug met een nieuw seizoen.

Vanaf maandag 7 oktober om 20:25 te zien op NPO 3.
Wie kijkt er (weer) mee?

Hier alvast de voortvluchtigen:
- Bart en Tim
- Tizita en Betty
- Anne en Juanitto
- Juul en Koen
- Geertjan en Lars
- Leo en Robin
- Vera
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 26-11-2019 07:15
7.29% gewijzigd
Ja ik heb gekeken. Die Leo en Robin waren echt niet slim bezig, alles steeds weer te herleiden naar of via die Joyce.

Anne en Juanito zullen nu komende week ook wel gepakt worden. Slapen op het werk van je broer, ook niet handig zo ver in de competitie.

Ben wel verbaasd dat Juul en Koen nog zo ver komen, ik had n paar weken geleden al verwacht dat die er uit zouden vliegen. :)

Ik vond het een leuke uitzending gisteren!
Alle reacties Link kopieren
ik heb het idee dat iedereen in dit seizoen super snel gepakt wordt in vergelijking met vorige seizoenen, kan natuurlijk ook aan mij liggen en dat ik in de war ben maar hier denk ik elke aflevering weer 'ja hoor, daar gaat er weer eentje'
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, ik vond het ook weer een leuke aflevering. Inderdaad echt niet slim van Anne en Juannito om op het werk van zijn broer te gaan slapen. Wel een mooie cliffhanger met dat slootjes springen.
Leuk dat die twee zussen Betty en Tizita er nog inzitten trouwens.
@Toostosti, volgens mij werd er gisteravond gezegd dat we al twee weken verder zijn dus zo snel is dat dan toch ook weer niet?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
In de aflevering van vorige week maandag werd niemand gepakt inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Net de laatste aflevering gezien. Van Leo en Robin had ik inderdaad meer verwacht. Door steeds de mensen waar je verblijft te laten bellen, maak je een keten en als de hunters daar 1 keer een schakeltje van vinden, ben je erbij. Dat hadden ze moeten weten. Bovendien hadden ze zelf moeten pinnen, want dat schakeltje werd nu dus gevonden doordat ze iemand anders lieten pinnen. En dan waren ze ook nog bijna ontkomen, maar doet een kopje koffie ze de das om! Zo sneu. Maar wel eigen schuld. Alhoewel ik me kan voorstellen dat er rare dingen in je hoofd gebeuren als je al twee weken op de vlucht bent en dat je dan sneller zo'n fout maakt.

Maar ik ben zo onder de indruk van Tizita en Betty! Wow, wat doen die het goed! En dan die hunters met "die doen het redelijk goed". Redelijk goed? Twee weken lang verdwijnen zonder enig spoor achter te laten en dan op briljante wijze de hunters op een dwaalspoor zetten, dat is niet redelijk goed maar onwaarschijnlijk briljant!

Maar laat ze volgend jaar alsjeblieft die hunters aanpassen. Die agressieve kleerkasten die binnen komen vallen en iedereen onder druk zetten, zijn zo onsympathiek. Net als die humorloze chagrijnige gasten op het hoofdkwartier. Daar kan je geen sympathie voor hebben. En zo'n arrestatie, moet dat nou echt zo grof, met handboeien en zo? Gewoon 'tikkie, jij bent af' zoals bij de Britste tegenhanger gebeurt, is veel leuker.

Maar het grootste succes is toch dat een aantal mensen gewoon staalhard blijft liegen tegen die kleerkasten. Hulde, jullie herstellen mijn vertrouwen in de mensheid, ik hou van jullie!
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Satchel schreef:
13-11-2019 09:53
Net de laatste aflevering gezien. Van Leo en Robin had ik inderdaad meer verwacht. Door steeds de mensen waar je verblijft te laten bellen, maak je een keten en als de hunters daar 1 keer een schakeltje van vinden, ben je erbij. Dat hadden ze moeten weten. Bovendien hadden ze zelf moeten pinnen, want dat schakeltje werd nu dus gevonden doordat ze iemand anders lieten pinnen. En dan waren ze ook nog bijna ontkomen, maar doet een kopje koffie ze de das om! Zo sneu. Maar wel eigen schuld. Alhoewel ik me kan voorstellen dat er rare dingen in je hoofd gebeuren als je al twee weken op de vlucht bent en dat je dan sneller zo'n fout maakt.

Maar ik ben zo onder de indruk van Tizita en Betty! Wow, wat doen die het goed! En dan die hunters met "die doen het redelijk goed". Redelijk goed? Twee weken lang verdwijnen zonder enig spoor achter te laten en dan op briljante wijze de hunters op een dwaalspoor zetten, dat is niet redelijk goed maar onwaarschijnlijk briljant!

Maar laat ze volgend jaar alsjeblieft die hunters aanpassen. Die agressieve kleerkasten die binnen komen vallen en iedereen onder druk zetten, zijn zo onsympathiek. Net als die humorloze chagrijnige gasten op het hoofdkwartier. Daar kan je geen sympathie voor hebben. En zo'n arrestatie, moet dat nou echt zo grof, met handboeien en zo? Gewoon 'tikkie, jij bent af' zoals bij de Britste tegenhanger gebeurt, is veel leuker.

Maar het grootste succes is toch dat een aantal mensen gewoon staalhard blijft liegen tegen die kleerkasten. Hulde, jullie herstellen mijn vertrouwen in de mensheid, ik hou van jullie!
Ja dat vond ik ook zo leuk. Had tot voor kort het idee dat iedere helper maar meteen eerlijk zei hoe en wat. Waarom? Dus deze familieleden die gewoon keihard staan te liegen is echt zoveel leuker.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de hunters en het team op kantoor juist superleuk! Super gedreven en klaar om aan te vallen, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Haha ze moeten ook beetje de zogenaamd stoere agenten uithangen denk ik.

Eindelijk gekeken! Wat suf van Leo en Robin inderdaad. Fan van de zusjes, die doen het echt mega goed :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ja, het zou stom zijn als ze allemaal een beetje gaan giebelen ofzo toch..

Wat deed die man gek trouwens waar de hunters even langskwamen.. die man die zo aant hijgen was door een feestje van gisteravond.. uhh wat? :proud:
Satchel schreef:
13-11-2019 09:53
Maar laat ze volgend jaar alsjeblieft die hunters aanpassen. Die agressieve kleerkasten die binnen komen vallen en iedereen onder druk zetten, zijn zo onsympathiek. Net als die humorloze chagrijnige gasten op het hoofdkwartier. Daar kan je geen sympathie voor hebben. En zo'n arrestatie, moet dat nou echt zo grof, met handboeien en zo? Gewoon 'tikkie, jij bent af' zoals bij de Britste tegenhanger gebeurt, is veel leuker.

Nou, door sommige van die kleerkasten wil ik best in de boeien geslagen worden ;-D
nerdopviva schreef:
15-11-2019 16:07
Nou, door sommige van die kleerkasten wil ik best in de boeien geslagen worden ;-D
:rofl:
Zebra123 schreef:
13-11-2019 21:58
Ja, het zou stom zijn als ze allemaal een beetje gaan giebelen ofzo toch..

Wat deed die man gek trouwens waar de hunters even langskwamen.. die man die zo aant hijgen was door een feestje van gisteravond.. uhh wat? :proud:
Die gedroeg zich zo verdacht. Ik begrijp niet dat ze daar niet binnen wilde kijken. De hunters wisten dat zd in het plaatsje waren waar hij woonde en het was de zwager van een van de voortvluchtige.
watdachtjehiervan schreef:
16-11-2019 11:12
Die gedroeg zich zo verdacht. Ik begrijp niet dat ze daar niet binnen wilde kijken. De hunters wisten dat zd in het plaatsje waren waar hij woonde en het was de zwager van een van de voortvluchtige.
Ze mogen niet elk huis in natuurlijk. Dus de regie zal wel snel laten blijken aan de hunters of ze goed zitten. Dat hele geneuzel met "een huiszoekingsbevel van het OM" is nep uiteraard. Het OM heeft helaas belangrijkere dingen te doen. Dus zal de regie de mensen die actief willen meewerken vooraf toestemming laten geven om het huis te betreden. Denk ik.

Het zal mij benieuwen of er dit jaar een winnend team is. Ik vind het zo flauw dat de voortvluchtigen aan het einde altijd vanaf een specifiek punt met een specifiek vervoersmiddel moeten vertrekken.
Zebra123 schreef:
13-11-2019 21:58
Ja, het zou stom zijn als ze allemaal een beetje gaan giebelen ofzo toch..

Wat deed die man gek trouwens waar de hunters even langskwamen.. die man die zo aant hijgen was door een feestje van gisteravond.. uhh wat? :proud:
Ik had eerder het idee dat de man er net een vrijpartij op had zitten of dat ze gestoord werden en dat zijn vrouw daarom “weg” was. Ook omdat hij erg ongemakkelijk keek.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
16-11-2019 12:09
Ik had eerder het idee dat de man er net een vrijpartij op had zitten of dat ze gestoord werden en dat zijn vrouw daarom “weg” was. Ook omdat hij erg ongemakkelijk keek.
Hahah ja zoiets!
Als zijn vrouw echt niet thuis was heeft hij wel wat uit te leggen denk ik :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
16-11-2019 12:09
Ik had eerder het idee dat de man er net een vrijpartij op had zitten of dat ze gestoord werden en dat zijn vrouw daarom “weg” was. Ook omdat hij erg ongemakkelijk keek.
Ik dacht echt dat die een minnares boven in bed had liggen en z’n vrouw gewoon aan het werk was ofzo :P
Meauve01 schreef:
16-11-2019 12:53
Ik dacht echt dat die een minnares boven in bed had liggen en z’n vrouw gewoon aan het werk was ofzo :P
Wel lollig lullig als ze dat er niet uit laten in de gemonteerde versie.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
16-11-2019 12:09
Ik had eerder het idee dat de man er net een vrijpartij op had zitten of dat ze gestoord werden en dat zijn vrouw daarom “weg” was. Ook omdat hij erg ongemakkelijk keek.

Zou jij dan open doen?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
17-11-2019 18:14
Zou jij dan open doen?
Ik niet, maar niet iedereen is hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er weer klaar voor.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dit voor het eerst, maar dit is toch allemaal gespeeld.
Vindt ze zo onecht reageren
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hoe doodspijtig dat ik dat niet heb kunnen volgen . Als ik het zo lees is het een spannend programma. Maar ja , ik woon in België . Ik heb hier ergens gelezen dat je het ook online kan bekijken . Zo ja , wat is de link ?
Lukt niet altijd , ik weet het , soms is het alleen voor Nederland voorbehouden.

Kennen jullie de mol ?
Is ook zo een spannend programma met deelnemers die vanalles moeten doen .
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kennen wij de Mol!
Kan niet wachten tot het nieuwe seizoen weer begint
Alle reacties Link kopieren
Sterrenwacht007 schreef:
18-11-2019 20:45
Hoe doodspijtig dat ik dat niet heb kunnen volgen . Als ik het zo lees is het een spannend programma. Maar ja , ik woon in België . Ik heb hier ergens gelezen dat je het ook online kan bekijken . Zo ja , wat is de link ?
Lukt niet altijd , ik weet het , soms is het alleen voor Nederland voorbehouden.

Kennen jullie de mol ?
Is ook zo een spannend programma met deelnemers die vanalles moeten doen .
Ik kijk altijd alles terug via Uitzending gemist maar weet niet of dat ook in België werkt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Vroeger kon ik inderdaad via uitzending gemist programma’s van bij jullie bekijken .
Nu gaat dat helaas al jaren niet meer . Maar het is ook al een hele tijd geleden dat ik het geprobeerd heb . Ik zal een zien . Alvast bedankt voor de link .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven