Entertainment alle pijlers

Hyves off-line?

21-08-2008 09:46 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet via de link www.hyves.nl op hyves komen. ;-) Is Hyves offline? Thuis krijg ik ook de melding ''Off line voor onderhoud'' maar via een ander linkje in mijn mail kom ik wel op hyves.

Vreemd.
Hier hetzelfde "probleem" hoor. Ze zijn natuurlijk net een paar dagen geleden met dat foto-gedoe bezig geweest, misschien moeten ze iets afmaken?

Ben benieuwd...
Er staat toch een duidelijke boodschap?!

Off line voor onderhoud

We zijn helaas even off line voor onderhoud. We doen dit op het allerrustigste moment om overlast te beperken maar als we hadden geweten dat jij net nu wilde gaan hyven dan hadden we het een uurtje later gedaan! ;-)

Er is natuurlijk geen alternatief voor hyven, maar ken je deze filmpjes al? 1week of art works, Where the Hell is Matt? en Evolution of Dance.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Wil ik dus net zeggen infojunk :S
Perfectionisme is niet perfect...
Niet meer offline. Alleen de chat doet het nog niet verder alles.
infojunk schreef op 21 augustus 2008 @ 09:49:

Er staat toch een duidelijke boodschap?!

Off line voor onderhoud

We zijn helaas even off line voor onderhoud. We doen dit op het allerrustigste moment om overlast te beperken maar als we hadden geweten dat jij net nu wilde gaan hyven dan hadden we het een uurtje later gedaan! ;-)

Er is natuurlijk geen alternatief voor hyven, maar ken je deze filmpjes al? 1week of art works, Where the Hell is Matt? en Evolution of Dance.
Inderdaad!
Je cookies, tijdelijke internetbestanden en geschiedenis wissen. Tenminste, bij mij werkte dat. Toen kon ik er weer op.

Succes!
Hyves doet het weer hoor!
En dit zijn dus van die postings waar ik niets van begrijp.... wat is er niet te snappen? Hyves is even offline voor onderhoud... big deal. Dan wacht je even een uurtje he.
lindy80 schreef op 21 augustus 2008 @ 10:01:

En dit zijn dus van die postings waar ik niets van begrijp.... wat is er niet te snappen? Hyves is even offline voor onderhoud... big deal. Dan wacht je even een uurtje he.

Ja héhé. Maar ik heb dit dus al vanaf dat ze offline gingen afgelopen zaterdag. Sinds zondag ga ik er dus maar in via een link in mijn mail. En sindsdien ga ik die manier op hyves.

Is toch vreemd. Oke, mss hebben ze nu wéér onderhoud; dat kan. Maar ik wilde het even zeker weten.
Marianne1969 schreef op 21 augustus 2008 @ 09:57:

Je cookies, tijdelijke internetbestanden en geschiedenis wissen. Tenminste, bij mij werkte dat. Toen kon ik er weer op.

Succes!

Okay! Doe ik dat ff.

Thanks.
Hyves doet het bij mij wel, alleen niet als ik dan naar mijn eigen hyves-pagina terug wil, dan komt dat onderhoud-bericht weer op het scherm.
Even verversen en dan doet ie het waarschijnlijk wel.
hyves heeft bij mij een probleem met de exacte naam. Als ik terug wil naar mijn eigen pagina krijg ik ook die foutmelding. Als ik dan intyp met www ervoor, doet hij het wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven