Entertainment alle pijlers

I.Z.E.L.

20-02-2013 22:07 36 berichten
Ik Zoek Een Liedje.



Alweer zo'n topic. Omdat het onhebbelijk is dat het op het puntje van je tong ligt, als jeuk waar je net niet bij kan, die naam van dat ene liedje, of artiest.





Enfin, ik zoek een liedje.



Het is een nummer uit een film uit de jaren 80, draak van een nummer trouwens. Niet uit Flashdance / Fame / Footloose, maar wel zo'n soort film. Het liedje wordt gezongen door een man, en de titel van de film komt sowieso 1 keer in het nummer voor. Het nummer heeft volgens mij een heel hoog ''alles komt goed'' gehalte.



Wie maakt dat ik rustig kan gaan slapen?
Alle reacties Link kopieren
Nah sentiment....



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 20 februari 2013 @ 22:23:

[...]





Yes!!!!!



"St. Elmo's Fire (Man in Motion)" by John Parr



Dat is 'm! Duizendmaal dank, allen!!







(geef toe, het is een draak van een nummer )



https://www.youtube.com/watch?v=oj5G7vhtjGkDrakeriger kan bijna niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 20 februari 2013 @ 22:33:

Nah sentiment....



[afbeelding]



Was toch een leuke tijd



Stukken beter dan nu met bv Justin Bieber
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 20 februari 2013 @ 22:33:

Nah sentiment....



[afbeelding]



Iiiieeeeeeeeeeee.........



Rob Lowe!!



quote:dolfje schreef op 20 februari 2013 @ 22:34:

[...]





Was toch een leuke tijd



Stukken beter dan nu met bv Justin Bieber Stiekem wel, eigenlijk. Maarja, dat zegt de jeugd van nu over 20 jaar waarschijnlijk ook (''zucht, Justin Bieber en Beyonce, dat was nog eens echte muziek!'')
Alle reacties Link kopieren
Hoe irritant. Heb ik half Wikipedia af zitten zoeken en kom hem hier blij melden, is hij al geraden
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ja je moet hier snel zijn dubioo!
quote:dubiootje schreef op 20 februari 2013 @ 22:42:

Hoe irritant. Heb ik half Wikipedia af zitten zoeken en kom hem hier blij melden, is hij al geraden







Op jou kan ik gewoon altijd rekenen!



Voor jou:



Nah, ik zie het alweer, ik zat er helemaal naast
Alle reacties Link kopieren
Yayyy!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven