Entertainment alle pijlers

Idols 4 (here we go again)

22-10-2007 07:14 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer begonnen... Het "Ik wordt het helemaal" Idols4

Nog steeds zien mensen niet in dat ze niet kunnen zingen. En dan maar schelden en huilen als ze hard op hun plek worden gezet! Gordon doet het heerlijk.. Tja tis grof in showbizz land dus wen er maar aan...
Degene die er voor mij echt uit begint te springen is Nikki. Ze is echt steengoed, mooi stemgeluid en er staat ook echt iemand op het podium!

Waar ik me kapot aan begin te ergeren is Nathalie. Die mag van mij echt vertrekken. Elke keer mega veel make up, die grote bos haar, en enorme borsten. Maar het vreselijkste is nog wel haar manier van praten, met zo'n onschuldig/verlegen kinderstemmetje. Verschrikkelijk!

En ze kan ook echt niet klein optreden, altijd hysterisch. Vreselijk!

Degene die er van mij echt uitmogen volgende week: Nathalie of Bas.

Terecht dat Ollie moest vertrekken. Hij was gewoon echt niet goed genoeg. En wat een arrogantie toen hij op de bank bij Wendy nog even zegt: maakt niet uit dat jurycommentaar, ik heb toch fans genoeg! Nou dat hebben we gemerkt dan!
AAAARGHHH! Bas die U2 verkrachtte, wat een aanfluiting zeg. Zooo slecht. Waarom doet hij steeds van die 'moeilijke' nummers? Ik hoop niet dat hij hoopte beter te zingen dan Bono. Want dat was zeker niet zo.

Ollie eruit, goed zo. Volgende week Tiffany er zo achteraan. Ruimt lekker op.

Erik Mesie was goed zeg. Ik ben opgegroeid met zijn muziek. Heerlijk. Boney M was zoals altijd weer lachwekkend slecht. Ik heb ze vorig jaar nog gezien in een discotheek. Alle bekende nummers zongen ze twee keer. Bobby Farell deed telkens hetzelfde dansje. Geweldig.
Kreeftje1 schreef op 30 december 2007 @ 12:13:

Hoe zit 't nou eigenlijk; elke week maar 1 afvaller schiet toch niet echt op?

Dan zijn we nog 9 weken bezig...
Ergens begin maart is de finale. Duurt dus nog even, inderdaad.
Volgende week is het thema 'nederlands produkt wat het goed doet in buitenland'

Wat zullen we dan krijgen?

Anouk

Within tempation

Shocking Blue

Boney M

Golden Earring

Marco Borsato (Vlaanderen is ook buitenland :-p )

2 Unlimited

Tiesto (beetje lastig)

Chips?

Ten Sharp

Gerard Joling scoorde in japan veel

Dolly Dots

verder kom ik zo even niet... Wie vult er aan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Oo had begrepen dat het ook 'gewoon' NL product mag zijn, du sniet persé met buitenlands succes. Maar alleen NL export dus? Anouk vast wel idd. Krezip?
Zo heb net de herhaling gezien.

En ik weet niet of ik volgende week nog ga kijken hoor...zo dramatisch.

Mannen die er allemaal niks van bakken.

Vrouwen die soms best goed zingen, maar wel het ene oor in, het andere uit gaan.

Een paar vrouwen (deze week Charlene en Nikki) die erg goed waren. Natalee was ook goed, maar die rare:" Ik ben een onschuldig schoolmeisje" houding is zo dom!

Een jury die blijkbaar denkt dat het erg interessant staat om steeds met vaktermen te gooien die niemand kent.

Wel leuk, de wanhopig blikken van de jury tijdens de optredens..

Tiffany vind ik ook niks, maar is het nou echt nodig om elke keer opmerkingen over haar lengte te maken...alsjeblieft zeg.

Martijn is ook klein, maar daar ga je het toch ook niet steeds over hebben??? X-D
Nederlandse acts die het goed in het buitenland doen? Frans Bauer, Jan Smit (Duitsland here we come!!!).

Die wanhopige blikken van de jury zijn voor die gezellig uitziende stoelen waar ze in zitten. Welke decorbouwer heeft dat nu bedacht?
Wat is Tiffany toch verschrikkelijk!!! WAAAHHH

Zoals ze daar stond te janken....sorry hoor. Hoe lang hebben die twee iets??? Een week ofzo??? Het leek wel of de man waar ze al 5 jaar mee getrouwd is naar Irak werd uitgezonden of zo...
:no:

Heel terecht dat Ollie er uit ging.....wie heet er noiu Ollie?? Maar goed daar kan die arme jongen ook niks aan doen. Hij zongf alleen zo beroerd.

T gekke is dat er best veel talent in de groep zit maar dat nog niemand het echt waar heeft kunnen maken. Behalve misschien Nathalee......alleen vind ik haar hele "schattige schoolmeisjes" houding wel heel irritant. Zij moet er gewoon staan, klaar. Niet dat zogernaamd bedeesde gedrag en dat gefluister in de microfoon...heel irritant.

Vond haar leuker toen ze nog gewoon zichzelf was.

Wat liet Tiffany zich inderdaad kennen zeg. Kwam over als een 14-jarige.

Ook ik ben blij dat Ollie exit is. Nu Bas nog. Heeft inderdaad een wat vreemde kop, vooral de ogen. Snap ook niet wat er in hem gezien wordt.

Mirjam begon op de verkeerde toon, jammer dat ze zelf niet hoorde dat ze ernaast zat. Valt me tegen, want ze zingt op zich niet slecht, al is het afwachten wanneer ze eruit vliegt, want een Idol is het niet.

Die hoge uithaal van Charlene was in het fluit-register (het klinkt ook als fluiten, daarom zat Gordon te fluiten om het te illustreren. denk aan o.a. het begin van 'dreamlover' van Mariah Carey). Het is dus heeeeel hoog. Ik was ook wel verbaasd dat het 'erop' zat. Al was het begin van het liedje wel wat brommerig zoals iemand al opmerkte. Verder hebben ze het vaak over triolen, in deze context zijn het volgens mij in feite zeer snel gezongen noten, versiersels. Een hele flexibele ('elastische') stem hebben zeg maar. En dan heb je nog 'belten', dat is ook een soort uithalen, een manier om hogere noten te halen. Wordt in musical veel gedaan, maar ook bv. Whitney Houston doet het.
Maleficent schreef op 30 december 2007 @ 19:08:

Volgende week is het thema 'nederlands produkt wat het goed doet in buitenland'

Wat zullen we dan krijgen?

Anouk

Within tempation

Shocking Blue

Boney M

Golden Earring

Marco Borsato (Vlaanderen is ook buitenland :-p )

2 Unlimited

Tiesto (beetje lastig)

Chips?

Ten Sharp

Gerard Joling scoorde in japan veel

Dolly Dots

verder kom ik zo even niet... Wie vult er aan?

Brainbox

Focus (hoop dat er iemand goed kan jodelen)

Earth & Fire

Vandenberg

George Baker ;-)

Vader Abraham :-P
Volgens mij mogen de kandidaten zelf weten welk nummer ze kiezen (wel van een Nederlandse artiest natuurlijk. Ik weet niet of het Nederlandstalig moet zijn). Ik dacht dat het Nederlands product dat succesvol is in het buitenland geldt voor het publiek: zij moeten zich verkleden als een succesvol Nederlands product. Wendy en Martijn gaven voorbeelden als kaas en een jointje.
incredible schreef op 01 januari 2008 @ 22:20:

[...]

Brainbox

Focus (hoop dat er iemand goed kan jodelen)

Earth & Fire

Vandenberg

George Baker ;-)

Vader Abraham :-P
Mieke Telkamp.
Teach In met Ding A Dong... Haha, dat wordt melig.

Ik heb begrepen dat ze gewoon Nederlandse artiesten mogen kiezen. Anders wordt de spoeling wel erg dun.
Ok, Bas of Tiffany eruit vanavond!
lindy80 schreef op 05 januari 2008 @ 18:55:

Ok, Bas of Tiffany eruit vanavond!

Nou inderdaad! Als één van deze twee kandidaten er uit zou gaan zou dat al een hoop irritaties schelen op de zaterdagavond!

Ik ben benieuwd!
Ik ga ook weer kijken dadelijk, alleen al die reclameblokken, GRRRR :-@
Frames schreef op 05 januari 2008 @ 19:13:

[...]

Nou inderdaad! Als één van deze twee kandidaten er uit zou gaan zou dat al een hoop irritaties schelen op de zaterdagavond!

Ik ben benieuwd!

Ik ben het hier ook mee eens!

Kan het helaas niet zien want moet naar een verjaardag zometeen...maar neem het op en dan morgenvroeg eerst kijken voor ik hier weer kom...
Wat ziet Wendy er oud uit en zo dun, ik vind het bijna eng....
Ik vind dat de jury wel zit te zeiken hoor. Vond het optreden van Nathalie hartstikke goed. Als ze die hoge tonen had gezongen weet ik zeker dat ze daarweer wat over te mekkeren hadden.
En Wendy is idd het slachtoffer van een beroerde verlichting
maar dun komt vast niet door de belichting...
Nathalie vond ik wat "hijgerig" (vorige week ook). Ze is wel schattig, vind ik. Asnat (dt?...ik weet het niet) zag er mooi uit maar ik was niet enorm onder de indruk van haar optreden. Nigel deed het leuk!
Wendy dun? Ja die benen misschien , maar vind dat ze er wel leuk uitziet vanavond, qua kleding en zo.

Ik begin steeds meer fan van Asnat te worden, vind haar sympathiek en ze heeft een goeie stem! Wat is die Gordon toch ook een lul af en toe "zo stom, zo stom", ja nu weten we het wel!

Vind ook dat de jury een toontje lager kan zingen..... ok beetje flauwe woordspeling
Wat een prut zeg die Bas. Kan er niks anders over zeggen.
Bas was om te janken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven