Entertainment alle pijlers

Idols 4 (here we go again)

22-10-2007 07:14 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer begonnen... Het "Ik wordt het helemaal" Idols4

Nog steeds zien mensen niet in dat ze niet kunnen zingen. En dan maar schelden en huilen als ze hard op hun plek worden gezet! Gordon doet het heerlijk.. Tja tis grof in showbizz land dus wen er maar aan...
Jeeeeeeeeeezus wat was Nathalie net fantastisch. Met Trijntje zong ze ook by far het beste. Maar ik ben bang dat Nikki wint, en ik moet zeggen dat ik die vanavond ineens stukken minder sympathiek vind overkomen. Ze heeft een beetje een bitch uitstraling.

Ik ben zelfs volledig van mijn geloof gevallen en heb al een aantal maal gestemd. Voor Nathalie uiteraard.

*duimt heel hard voor Na-tha-lie*

P.S. Aan het begin van deze reeks dacht ik dat Nathalie er heel snel uit zou vliegen omdat ze echt way too black is. Maar ze staat zelfs in de finale. En ik zou het zoooooooo fantastisch vinden als Nederland een écht zwart idool krijgt. Want Nathalie is niet zo'n nepneger als ikkezelf, maar zij is qua zang en uitstraling echt all black, als een Aretha, Chaka Khan of Patti Labelle ofzo. Oooh, ik hoop het zo.
Am Yisrael Chai!
probeert wendy op een zeemeermin te lijken vanavond?
Wendy gaat alweer genieten in de backstageshow.
twompie schreef op 01 maart 2008 @ 21:43:

Als je het zo op een rijtje ziet valt het wel echt enorm op dat alles idd schreeuwerig is leaf.

ik vind het zonde dat t allemaal zo schreeuwerig is...

maar na alle afgelopen weken hoop ik dat nikki wint. Die vind ik gewoon vanaf t begin al leuk.
Leaf schreef op 01 maart 2008 @ 21:39:

Als ik eerlijk ben kan het me geen reet schelen wie gaat winnen. Als ik nog eerlijker ben ;-) vind ik het maar een hoop geschreeuw van allebei. Ik mis een beetje het gevoel, voor mij is het een wedstrijdje van wie het hardst kan schreeuwen. Maar goed, ongetwijfeld is niemand dat met me eens hiero ;-)

Ben ik het wel mee eens hoor...vind het ook een hoop geschreeuw.

Maar dan kan Nathalie toch iets mooier schreeuwen X-D
Ik vind Nikki beter zingen, maar ik vind Nathalie gewoon een gaaf wijf. Met dat haar, en hoe ze staat te dansen, echt een diva.
Iemand een bordje eten voor Wendy????
iik wil het niet OOK zeggen maar het zal me echt roesten wie er wint. vind het allebei supertalent, echt een strijd der titanen ;-)

huh jerney lacht???
zak chips ook goed??????
En alweer vond Wendy het genieten.
schreeuwen??? ik wou dat ik zo kon schreeuwen..
Of een paar kilo speklappen. Zal haar goed doen.
Pastcy2 schreef op 01 maart 2008 @ 21:46:

Iemand een bordje eten voor Wendy????
Had ik maar wat pattatekes bewaard vanavond, die kan ze wel eens goed gebruiken.
Ik zou wel eens een avondje willen stappen met Gordon, ook al is het een enorme aansteller, ik denk dat je vreselijk met hem kunt lachen!
Maar als je naar alle idols shows zou kijken, vind ik dat Nikki wat constanter is qua zang en optreden. Het is natuurlijk een moment opname. Inderdaad jammer dat er niet een rustiger nummer tussen zat. In het nummer met Trijntje kon je tenminste horen wat een goede stem ze heeft. Het was iets minder Nathalie's ding.
Martijn is en blijft toch een schatje!
WOEAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHA die auditie filmpjes wHaaAAAAahahahahahaaaaaaaa
MUAAAAHAHAHAHAHa hahahahHAHAHHAaha geweldig haHAHAHaa
ik vind Gordon écht een toevoeging voor deze show...

GEWELDIG :worship:
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Nathalie!!!!!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Ik vind nathalie echt de beste, echt een artiest, ook weer eens wat anders, zo'n zangeres als nikki, daar zijn er al 100 van
Oh heej nou weet ik het zeker hoor, Wendy's jurk is afgezakt.

Zou toch best leuk zijn als we een boobflash hebben in de backstageshow :-P
Wendy is inderdaad TE mager. En dan nog zo'n jurk aantrekken waar d'r schouders zo lekker uitsteken...

Gordon is wel grappig maar wel een beeeetje overdreven hoor!

Martijn is lief!!!

Nikki kijkt inderdaad erg nors, volgensmij is ze echt supersuper nerveus
ik ben er ook erg bang voor dat we dadelijk wendy's tieten gaan zien.

IEMAND EEN VERGROOTGLAS BIJ ZICH
Onee, die jurk van Wendy inderdaad.....
Maar dan geen lays light.... als het maar heel veel calorieen bevat.

Jemig, als die een kers eet, staan de Story en Prive weer vol met : WENDY ZWANGER?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven