Entertainment alle pijlers

Ik vertrek 2021

11-11-2021 23:25 245 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond kwam er weer een prachtige aflevering over Patrick en Hennie die een avontuur begonnen in Frankrijk. De ik-vertrek-bingokaart was in de intro al bijna vol. Wie kijkt volgende week ook? (Er was een oud topic, maar dat kon ik zo snel niet vinden.) :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt wel alsof het programma wordt gebruikt om gaten in het uitzendschema in te vullen. Ik kijk zelf via NPOstart, heb daar minder last van verder.
Ik kijk zelf ook altijd op NPOstart of er al een nieuwe aflevering bijstaat. Dus dan zie ik het vanzelf wel. Ben niet zo bezig met vaste datums/tijdstippen van uitzendingen.
Kan me wel voorstellen dat wanneer je op een vaste dag en een vast tijdstip, een programma verwacht, dit wel eens onduidelijk en verwarrend kan zijn.

Wat betreft de laatste aflevering. Ik vond haar een prachtige vrouw met haar gouden krullenbos en mooie lach!
Hij lijkt me geen gemakkelijke man (mede door zijn hersenletsel).
Zoals zij ook omschreef: "vaak een kort lontje, en soms helemaal geen lontje!"
Dan ga je nogal wat aan zeg met je woeste plannen op een stuk grond ver weg!
Ik hoop dat ze het volhouden want de gemoederen liepen al een paar keer te hoog op!
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar beginnen mensen met zoveel gezondheidsklachten toch steeds aan..
Had echt met ze te doen
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik mis in deze aflevering is iets over vergunningen. Het lijkt nu alsof je gewoon een groot stuk grond kan kopen en daar gewoon op mag bouwen wat je wilt. Lijkt mij dat dat toch wel iets anders ligt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dahlia74 schreef:
04-02-2023 12:50
Wat ik mis in deze aflevering is iets over vergunningen. Het lijkt nu alsof je gewoon een groot stuk grond kan kopen en daar gewoon op mag bouwen wat je wilt. Lijkt mij dat dat toch wel iets anders ligt.
Ik denk/hoop dat ze dat van te voren al geregeld hebben.
Ze waren goed voorbereid, hadden ook al bouwmaterialen verscheept vanuit Nederland omdat het goedkoper was en zo.

Ik vind het ook heel wat dat hij zijn werk/eigen bedrijf niet meer aan kan en dan dit beginnen! Een enorm project en ze bouwen het echt helemaal zelf, geen aannemer te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat denk ik ook, dat zij de vergunningen al van te voren geregeld hadden. En idd slim om materialen [ [ panelen ] te hergebruiken op Bonaire.

Ook fantastisch dat ze echt alles zelf doen. Dat bespaart hen een hoop geld en irritatie. Maar wel zwaar natuurlijk. Leuke mensen vond ik ze... het gaat ze vast lukken allemaal. Zijn doorzetters volgens mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie aflevering gisteren. Leuke mannen met een heel mooi bedrijf met nog veel potentieel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mika2022 schreef:
17-02-2023 09:32
Mooie aflevering gisteren. Leuke mannen met een heel mooi bedrijf met nog veel potentieel.
Leuk ook dat de inwoners van het gehucht zo enthousiast waren. En ze spraken vanaf het begin al redelijk goed frans, dat is wel goed geweest voor hun integratie. Ik hoop dat het een succes wordt en dat ze minder gaan werken en dus personeel aannemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb het net gekeken .inderdaad leuke knapen .eentje sprak goed frans de ander moet het nog bij spijkeren .
Wel weer n hoop werk en nog lang niet klaar. Maar ze zijn nog jong,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
De volgende aflevering is weer een update. Deze keer over een aflevering van 10 jaar geleden. Ik heb die toen nooit gezien. Een man die kind van 8 uit vorige relatie achter laat in Nederland. Dat is vind ik zo vreemd en gewoon niet kunnen eerlijk gezegd.
chrisjoh schreef:
17-02-2023 11:35
Heb het net gekeken .inderdaad leuke knapen .eentje sprak goed frans de ander moet het nog bij spijkeren .
Wel weer n hoop werk en nog lang niet klaar. Maar ze zijn nog jong,

Zeker leuke mannen. Wat ik alleen niet begreep is dat ze kennelijk de boktorren op zolder, wel even eigenhandig gingen uitroeien met een spuitflacon van een soort HG merk. En dat was het dan..
Misschien heb ik het mis, maar ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat boktor een huis tot aan de grond kan wegvreten en in een veel sneller tempo, véél meer schade aanricht dan bijvoorbeeld schimmels of houtworm. Ik schrok echt van de staat van de balken en verbaasde me over hun luchtige houding. Even wat sprayen en klaar.
Ik snap dat men niet op extra onkosten zat te wachten. Maar het niet inschakelen van een professioneel verdelgingsbedrijf, en de draagbalken niet laten inspecteren, lijkt mij verkeerde, en misschien zelfs gevaarlijke zuinigheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
18-02-2023 13:16
Zeker leuke mannen. Wat ik alleen niet begreep is dat ze kennelijk de boktorren op zolder, wel even eigenhandig gingen uitroeien met een spuitflacon van een soort HG merk. En dat was het dan..
Om deze scene heb ik erg gelachen, vond hun naïviteit heel aandoenlijk. Het spant dat ze gingen inspuiten was zo opgevreten, daar zit geen boktor meer in. Ze weten overigens wel dat het dak vervangen moet worden, maar ze hebben daar de middel nog niet voor. Werd in de uitzending ook iets over gezegd. Tijdens de koop hebben ze die ruimte nauwelijks bekeken, dus ze waren wel verrast.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mika2022 schreef:
17-02-2023 09:32
Mooie aflevering gisteren. Leuke mannen met een heel mooi bedrijf met nog veel potentieel.
Ja 1 vd leukste afleveringen :) leuke mannen en ze hebben echt iets opgebouwd daar :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
kataravrouw schreef:
04-02-2023 16:43
Dat denk ik ook, dat zij de vergunningen al van te voren geregeld hadden. En idd slim om materialen [ [ panelen ] te hergebruiken op Bonaire.

Ook fantastisch dat ze echt alles zelf doen. Dat bespaart hen een hoop geld en irritatie. Maar wel zwaar natuurlijk. Leuke mensen vond ik ze... het gaat ze vast lukken allemaal. Zijn doorzetters volgens mij.

Ja, ik vond ze ook leuk. Bewondering voor hun doorzettingsvermogen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
18-02-2023 13:16
Zeker leuke mannen. Wat ik alleen niet begreep is dat ze kennelijk de boktorren op zolder, wel even eigenhandig gingen uitroeien met een spuitflacon van een soort HG merk. En dat was het dan..
Misschien heb ik het mis, maar ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat boktor een huis tot aan de grond kan wegvreten en in een veel sneller tempo, véél meer schade aanricht dan bijvoorbeeld schimmels of houtworm. Ik schrok echt van de staat van de balken en verbaasde me over hun luchtige houding. Even wat sprayen en klaar.
Ik snap dat men niet op extra onkosten zat te wachten. Maar het niet inschakelen van een professioneel verdelgingsbedrijf, en de draagbalken niet laten inspecteren, lijkt mij verkeerde, en misschien zelfs gevaarlijke zuinigheid.

Denk dat het deels ook is hoe de productie het heeft neergezet. Uiteraard is niet verzonnen dat ze het eerst zo geprobeerd hebben, maar later bleken ze aardig over hun budget heen te zijn gegaan. Wellicht toch een profi bedrijf ingehuurd later, maar is dit niet uitgezonden.

Leuke jongens verder wel. Maar wel een beetje saaie aflevering. ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
17-02-2023 19:57
De volgende aflevering is weer een update. Deze keer over een aflevering van 10 jaar geleden. Ik heb die toen nooit gezien. Een man die kind van 8 uit vorige relatie achter laat in Nederland. Dat is vind ik zo vreemd en gewoon niet kunnen eerlijk gezegd.

Dat begrijp ik ook nooit.
Courage schreef:
19-02-2023 00:08
Denk dat het deels ook is hoe de productie het heeft neergezet. Uiteraard is niet verzonnen dat ze het eerst zo geprobeerd hebben, maar later bleken ze aardig over hun budget heen te zijn gegaan. Wellicht toch een profi bedrijf ingehuurd later, maar is dit niet uitgezonden.

Leuke jongens verder wel. Maar wel een beetje saaie aflevering. ;-D

Ik vond het ook een saaie aflevering. Misschien zijn we te erg gewend om naar allerlei problemen en tegenslagen aan te kijken bij dit programma.
In deze aflevering leek het allemaal vrij soepel te gaan. Maar dat maakte het dus ook een beetje saai. Maar goed, past ook wel bij het saaie gehucht waar ze wonen😉
Alle reacties Link kopieren Quote
Is dit het actieve Ik Vertrek topic? Ik dacht dat er een nieuwere was maar kan deze niet vinden.

Net de nieuwe afleveringen gekeken en dacht eerst over die Tsjechische aflevering mwah maar diep onder de indruk van hoe ze met alle tegenslagen omgegaan zijn en hoe positief ze doorgaan ondanks zijn ziekte.

Eerste aflevering over Spanje vond ik een beetje saai.
xiongmao wijzigde dit bericht op 25-09-2023 16:00
0.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was ook al op zoek naar een topic. Wat een heftige aflevering was dit en wat een dappere en positieve mensen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bijzonder positief hoe die twee zich door alle tegenslag heen werkte en ze hebben veel tegenslag gehad..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven