Entertainment alle pijlers

Ik vertrek 2021

11-11-2021 23:25 245 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond kwam er weer een prachtige aflevering over Patrick en Hennie die een avontuur begonnen in Frankrijk. De ik-vertrek-bingokaart was in de intro al bijna vol. Wie kijkt volgende week ook? (Er was een oud topic, maar dat kon ik zo snel niet vinden.) :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
27-09-2022 06:31

Italië, tja…bijzondere mensen. Dat huis staat op naam van 1 iemand en het hele kostenplaatje is allemaal op basis van goed vertrouwen. Er staat verder niks op papier over wie wat heeft ingelegd en hoe de hele betaling is opgebouwd. Ook dat kan alleen maar gezeik gaan opleveren lijkt me. Als die alleenstaande man komt te overlijden, is zijn geld gewoon weg en kan niemand van de nabestaanden ergens aanspraak op maken. Zelfde met dat stel. Alles staat op naam van die vrouw met de gebroken enkel :bonk: lijkt me ook echt gedoemd om gezeik op te leveren ooit. En of het af komt ooit, wat een project zeg! Op die leeftijd was ik daar nooit meer aan begonnen. Net zoals die mensen op Bonaire overigens. Ik zou willen genieten ipv me weer in de schulden te steken op die leeftijd en dus nog lang niet met pensioen te kunnen.

Ik ben het helemaal eens met je analyse, maar Hans was niet alleenstaand. Volgens mij was hij de echtgenoot van Marja, toch?

Bonaire, inderdaad, de zoon ziet het nog het beste. Maar die ontbreekt het dan weer aan empathie richting zijn nu ex.
Ik hoop dat zij nu inziet dat ze de dans mooi is ontsprongen, want voor het zelfde geld (a.k.a. faillissement) had ze met pa/ma/zoon op Bonaire gezeten en had ze zich helemaal mogen voegen naar hun 'droom'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Courage schreef:
27-09-2022 06:39
Ik ben het helemaal eens met je analyse, maar Hans was niet alleenstaand. Volgens mij was hij de echtgenoot van Marja, toch?

Bonaire, inderdaad, de zoon ziet het nog het beste. Maar die ontbreekt het dan weer aan empathie richting zijn nu ex.
Ik hoop dat zij nu inziet dat ze de dans mooi is ontsprongen, want voor het zelfde geld (a.k.a. faillissement) had ze met pa/ma/zoon op Bonaire gezeten en had ze zich helemaal mogen voegen naar hun 'droom'.
Ik heb het ook niet over Hans. Het zijn (waren, zonder Hans nu) 2 stellen en 1 alleenstaande man. Volgens mij heet hij Renzo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Courage schreef:
27-09-2022 06:39
Ik ben het helemaal eens met je analyse, maar Hans was niet alleenstaand. Volgens mij was hij de echtgenoot van Marja, toch?

Bonaire, inderdaad, de zoon ziet het nog het beste. Maar die ontbreekt het dan weer aan empathie richting zijn nu ex.
Ik hoop dat zij nu inziet dat ze de dans mooi is ontsprongen, want voor het zelfde geld (a.k.a. faillissement) had ze met pa/ma/zoon op Bonaire gezeten en had ze zich helemaal mogen voegen naar hun 'droom'.

Nou, zeg dat wel. De liefde leek niet erg diep te zitten. Het leek of hield zij veel meer van hem dat hij van haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee Hans was idd de echtgenoot van die vrouw die zo goed Italiaans kan en haar enkel brak. De jongeman is een soort zoon voor hun, maar is het officieel niet. Er zijn dus nu nog 1 stel over en 1 weduwe en 1 jongeman.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
27-09-2022 07:24
Ik heb het ook niet over Hans. Het zijn (waren, zonder Hans nu) 2 stellen en 1 alleenstaande man. Volgens mij heet hij Renzo?

Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de serie niet in balans. De laatste aflevering was erg plotseling en in Italië was opeens alles in orde. Of ik heb niet goed opgelet.

De mensen op Bonaire hadden gewoon een baan moeten zoeken en zo moeten emigreren. Dan hadden ze daar kunnen leven zonder alle stress die ze nu hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
02-10-2022 17:25
De mensen op Bonaire hadden gewoon een baan moeten zoeken en zo moeten emigreren. Dan hadden ze daar kunnen leven zonder alle stress die ze nu hebben.

Dat ben ik met je eens.
En jassen ze nu de 2e lening van de bank er zachtjes aan door heen? Of leven ze van het werk van Rinse?
Edit: ik las elders dat zij ook nog schoonmaakwerk heeft, was ik even vergeten.
Jan heeft verstandig genoeg, helemaal zijn eigen plan getrokken. En zijn vriendin doet het mooi na. ;-D Tussen de regels door begreep ik dat ze de vriendin van jongste zoon ook niet hebben geaccepteerd en dat daardoor de relatie met zoon bekoeld is. Nu dus met Jan een beetje vergelijkbaar; hij zei dat ze nog nooit een vriendin van hem met open armen hadden ontvangen. Klinkt toch allemaal een tikje disfunctioneler dan ik al dacht...
Francine loopt heel erg met haar hoofd naar voren, ik ben bang dat zij over een paar jaar echt een bochel heeft als ze hier niets aan doet (als er iets aan te doen valt uiteraard).

Door alle ellende in Italië heb ik hier eigenlijk nog niet gezegd wat voor enorm goeie klussers zij allemaal zijn. En het is ze gelukt, toch wel respect hoor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer begonnen, zag ik in mijn opnames.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
22-12-2022 18:44
Weer begonnen, zag ik in mijn opnames.
Ah fijn om te weten.
Soms proppen ze er weer opeens een herhaling tussen.
Maar nu weer lekker genieten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond eindelijk weer een nieuwe aflevering...

Gezin met 5 dochters naar Frankrijk.

Ik vind het jammer dat bij dit programma maar ook bij het roer om en bij droomhuis gezocht er zo weinig structuur in de uitzendingen zit. Soms een nieuwe uitzending dan weer weken niet dan weer een herhaling. Zo jammer vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand nog gekeken gisteren?

Vond het wel weer een saaie weinig verrassende aflevering, maar dat is wel vaker de laatste jaren.

Wel leuke meiden met een prachtige haarkleur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gekeken. Wel leuk gezin vond ik. Alleen voor mij onbegrijpelijk dat ze in dat gore pand gingen wonen met die kinderen in die staat. Zo goor en onhygiënisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dahlia74 schreef:
02-01-2023 09:18
Iemand nog gekeken gisteren?

Vond het wel weer een saaie weinig verrassende aflevering, maar dat is wel vaker de laatste jaren.

Wel leuke meiden met een prachtige haarkleur.
Heb ook gekeken. Fijne mensen zonder poeha, maar die van aanpakken wisten, net zoals hun kinderen. Ook zij hielpen mee. Mensen die zich goed wisten aan te passen.

Ik dacht ook, waar beginnen ze aan, zo n groot pand en wat moest er veel gebeuren. En het is mooi geworden.

En idd hele leuke meiden met prachtig haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk ook dat over een paar jaar die meiden 1 voor 1 frankrijk weer gaan verlaten tenminste dat ze je vaak. Studeren in Nederland. En dat de ouders ze dan weer achterna gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk gezin.vreselijk oud pand .prachtige meiden die mij aan de dochters van Mistral deden denken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat pand inderdaad, hemeltjelief. Wel jammer dat ze de hal en de kamers niet van een mooi passend behang hebben voorzien, het oogt nu wel heel kaal. Maar da's persoonlijk natuurlijk.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
De aflevering van vanavond was bijzonder 😁 geen plek waar ik zelf geen zal gaan in ieder geval. Ben niet zo naturistisch. Wel een mooie plek! En volgens mij wel hele aardige mensen ook, maar wel apart. Die tatoeages, de piercings bij de oudere man. En wat een piemel had die zeg 🙈
Alle reacties Link kopieren Quote
Die piemel viel mij ook op idd :O

Heerlijke mensen, heb zo moeten lachen om Bert! Geweldig hoe die in het leven staat. Z'n man ook trouwens.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Bert vind ik leuk, net een maaskantje mannetje.

Zag er allemaal goed en leuk uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maaskantje idd. Bert vond ik nog wel okay, Thomas, nee. Zou me niet snel thuis voelen bij hen, maar dat is dus heel persoonlijk Ik hoop dat ze de juiste doelgroep gaan aantrekken en dat ze het leuk (gaan) hebben daar.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/hoe- ... -nudisten/

Ze hebben het goed. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Claudia2010 schreef:
07-01-2023 23:50
Bert vind ik leuk, net een maaskantje mannetje.

Zag er allemaal goed en leuk uit.
Zei het ook al, hij kan zo bij the new kids 😜 maar wel een hele aardige vent ja!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke aflevering, maar dat kapsel van die ene man, verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Creatieveling schreef:
08-01-2023 10:21
Leuke aflevering, maar dat kapsel van die ene man, verschrikkelijk.
Het Rutjes-kapsel :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke aflevering gister, met leuke, positieve mensen. Mooie plek!
Such fun!1

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven