Entertainment alle pijlers

Ik vertrek 2021

11-11-2021 23:25 245 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond kwam er weer een prachtige aflevering over Patrick en Hennie die een avontuur begonnen in Frankrijk. De ik-vertrek-bingokaart was in de intro al bijna vol. Wie kijkt volgende week ook? (Er was een oud topic, maar dat kon ik zo snel niet vinden.) :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb net de aflevering gekeken .vond het n beetje rommelig .leuke kinderen maar het is toch n tweeling waarom was alleen dat meisje jarig ook zo vreemd .of is er nog n derde kind . Steeds weer verrassingen die ik niet aan zag komen .
Verder niks mis mee zal zo eens kijken hoe het hun daar verder gegaan is ,vomd het wel weer ontiegelijk veel werk .
Ze gaan altijd met het doel meer tijd te hebben voor het gezin de kinderen hun zelf .maar ze zijn alleen maar aan het klussen .en niet zo maar n kamertje verbouwen .er komt zo veel meer bij,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Aflevering van zaterdag gekeken. Op zich leuke aflevering, maar hield er wel veel vragen aan over. Rommelig in elkaar gezet. Ik dacht te horen dat ze een budget van 150 duizend hadden, kopen een huis voor 270 en hebben dan nog 40 voor de verbouwing. Zonder hypotheek blijkbaar. En dan voor het eerst dat het budget niet overschreden werd. Misschien hadden ze dan 350 als budget?
Ze verkijken zich altijd op meer tijd voor kinderen en gezin. Het wordt zo enorm onderschat het B&B gebeuren. Dat is heel hard werken en je wordt er ook niet rijk van zoals veel mensen denken.
Kinderen zijn nog jong die zijn binnen no time helemaal gewend en spreken de taal snel heel goed.
Voordeel bij dit gezin is dat de man al klusjesman was, dat scheelt enorm veel geld om werklui in te huren.
Er waren wel veel dingen qua reparaties en schade en scheuren in muren waar ik vraagtekens bij heb hoe die daar komen en of dat goed opgelost kan worden, net als die lekkages met de regenbuien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt? Ik ben net begonnen met kijken. Het zijn niet echt zonnestraaltjes heb ik het idee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijk morgen terug ben benieuwd .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Vond de aflevering van vanavond echt verbijsterd....
Zij maar zitten...hij maar ploeteren...
Alle reacties Link kopieren Quote
Groot Ik Vertrek fan hier. Deze aflevering was echt absurd. Die man werkt zich nog kapot. Wel echt mooie stallen geworden.

En dan dat geruzie bij de gasten. Wat een ellende.
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
21-01-2023 23:10
Vond de aflevering van vanavond echt verbijsterd....
Zij maar zitten...hij maar ploeteren...
Zij kan niets ivm haar gezondheid, hij ploetert door. Erg gastvrij vond ik ze ook niet, ik snap dat zij ervoor kiezen een B&B te gaan runnen.

Wel een mooie omgeving om met de paarden te rijden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dahlia74 schreef:
22-01-2023 09:24
Zij kan niets ivm haar gezondheid, hij ploetert door. Erg gastvrij vond ik ze ook niet, ik snap dat zij ervoor kiezen een B&B te gaan runnen.

Wel een mooie omgeving om met de paarden te rijden.
Ik denk dat de b&b meer uit noodzaak is. Ze moeten toch ergens geld mee verdienen. Het lijkt me inderdaad niets voor hun.

Ik vraag me ook af waarom deze mensen zich aangemeld hebben? Ze krijgen er niks voor toch?
De kritiek op Twitter is niet mals, dat hadden ze aan kunnen zien komen. Maar misschien maakt het ze niks uit.
modus_ schreef:
21-01-2023 22:19
Wie kijkt? Ik ben net begonnen met kijken. Het zijn niet echt zonnestraaltjes heb ik het idee.
Daar wil je toch niet bij zitten als gasten?!
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
22-01-2023 10:23
Daar wil je toch niet bij zitten als gasten?!
Nee, pure horror inderdaad :-?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren Quote
xiongmao schreef:
22-01-2023 10:12
Ik denk dat de b&b meer uit noodzaak is. Ze moeten toch ergens geld mee verdienen. Het lijkt me inderdaad niets voor hun.

Ik vraag me ook af waarom deze mensen zich aangemeld hebben? Ze krijgen er niks voor toch?
De kritiek op Twitter is niet mals, dat hadden ze aan kunnen zien komen. Maar misschien maakt het ze niks uit.
Ik denk dat veel mensen zich aanmelden om reclame te maken voor hun B&B of hoe ze het ook noemen. Helaas is dat bij deze mensen niet gelukt. Het lijken mij prima hardwerkende mensen, maar niet geschikt als gastvrouw en gastheer.

Het bezoek van de gasten en de bbq zijn mogelijk wel in opdracht van de redactie, dat is een steeds terugkerend element in alle afleveringen.
dahlia74 wijzigde dit bericht op 22-01-2023 12:25
10.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dahlia74 schreef:
22-01-2023 12:13
Ik denk dat veel mensen zich aanmelden om reclame te maken voor hun B&B of hoe ze het ook noemen. Helaas is dat bij deze mensen niet gelukt. Het lijken mij leuke hardwerkende mensen, maar niet geschikt als gastvrouw en gastheer.

Het bezoek van de gasten en de bbq zijn mogelijk wel in opdracht van de redactie, dat is een steeds terugkerend element in alle afleveringen.
Harde werkende mensEN??
Hij ploetert, zij loopt erbij als een natte vaatdoek.
Deze B&B wordt helemaal niks, ze zijn niet gastvrij, het eten was karig, de worstje op de bbq verbrand en de sfeer was ongezellig voor de eerste gasten.
Ik bloei op van een kop koffie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dahlia74 schreef:
22-01-2023 09:24
Zij kan niets ivm haar gezondheid, hij ploetert door. Erg gastvrij vond ik ze ook niet, ik snap dat zij ervoor kiezen een B&B te gaan runnen.

Wel een mooie omgeving om met de paarden te rijden.
Mij bekroop een klein beetje het gevoel dat het niet een kwestie was van niet kunnen maar meer van geen zin hebben. In NL werkte ze ook gewoon . Er was écht wel iets wat ze kon doen. Bv een cursusje Frans. Dat kan zittend.
Maar voordat ze aan reis begonnen,zei ze al "als we er zijn eerst even een week niks doen"
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
22-01-2023 14:51
Mij bekroop een klein beetje het gevoel dat het niet een kwestie was van niet kunnen maar meer van geen zin hebben. In NL werkte ze ook gewoon . Er was écht wel iets wat ze kon doen. Bv een cursusje Frans. Dat kan zittend.
Maar voordat ze aan reis begonnen,zei ze al "als we er zijn eerst even een week niks doen"
En dat werden weken, vervolgens maanden en hoogstwaarschijnlijk komen er nu jaren van niks doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze mensen hadden hier nooit aan moeten beginnen .
Zij lijkt mij erg gemakzuchtig en hij pikt alles .ik geloof niet dat alles op autisme te schuiven is . Als je autisme hebt is het best lastig natuurlijk .maar ga dan andere dingen doen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze mensen hadden hier nooit aan moeten beginnen .
Zij lijkt mij erg gemakzuchtig en hij pikt alles .ik geloof niet dat alles op autisme te schuiven is . Als je autisme hebt is het best lastig natuurlijk .maar ga dan andere dingen doen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Zij had toch ondertussen binnen al wel vast wat van die dozen uit kunnen zoeken en daar een beetje orde op zaken stellen. Ik begrijp er niets van.. dat kun je zelfs evt. zittend doen..
Is die man eindelijk buiten klaar met die stallen, en isoleren, en beton storten en dan moet hij die zooi binnen ook nog uitzoeken. En zij zit al die tijd op de bank met de hondjes. Als hij naast haar komt zitten dan kan er ook nog geen kopje koffie of thee vanaf.
Verbijsterend is inderdaad het goede woord.
En bij alles wat er mis gaat is het; ´ik zei het toch´. En is het de schuld van de man. Zelfs dat zij het vlees laat aanbranden is uiteindelijk zijn schuld. Pffffff.... echt ongelofelijk..!
Alle reacties Link kopieren Quote
Late reactie, net pas teruggekeken ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
15-01-2023 16:19
Heb net de aflevering gekeken .vond het n beetje rommelig .leuke kinderen maar het is toch n tweeling waarom was alleen dat meisje jarig ook zo vreemd .of is er nog n derde kind . Steeds weer verrassingen die ik niet aan zag komen .
Verder niks mis mee zal zo eens kijken hoe het hun daar verder gegaan is ,vomd het wel weer ontiegelijk veel werk .
Ze gaan altijd met het doel meer tijd te hebben voor het gezin de kinderen hun zelf .maar ze zijn alleen maar aan het klussen .en niet zo maar n kamertje verbouwen .er komt zo veel meer bij,
Ik heb dat ergens gelezen waarom alleen dat meisje jarig was. Het is idd een tweeling.
Dat meisje is op die dag geboren, toen zakten de weeën weer weg en is het jongetje zelfs 2 dagen later geboren.

Je hoort weleens over tweelingen waarvan er eentje net voor 0.00 uur wordt geboren en de ander net na 0.00 uur.
Deze is nog wat uitzonderlijker.
Alle reacties Link kopieren Quote
RodeTulip schreef:
22-01-2023 12:21
Harde werkende mensEN??
Hij ploetert, zij loopt erbij als een natte vaatdoek.
Deze B&B wordt helemaal niks, ze zijn niet gastvrij, het eten was karig, de worstje op de bbq verbrand en de sfeer was ongezellig voor de eerste gasten.
Ik zit er nu met verbijstering en ergernis naar te kijken. Wat een stel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
22-01-2023 14:51
Mij bekroop een klein beetje het gevoel dat het niet een kwestie was van niet kunnen maar meer van geen zin hebben. In NL werkte ze ook gewoon . Er was écht wel iets wat ze kon doen. Bv een cursusje Frans. Dat kan zittend.
Maar voordat ze aan reis begonnen,zei ze al "als we er zijn eerst even een week niks doen"
Ja precies dit. Ik vind het ook bizar dat als je echt fysieks niets kan, je aan zo'n project begint. Waarbij je man dus al het werk moet doen. En dan ook die paarden, die waren van haar. Maar wie mest de stal uit? En sleept met het voer? En bouwt de stal?
Alle reacties Link kopieren Quote
viennas schreef:
22-01-2023 22:13
Ja precies dit. Ik vind het ook bizar dat als je echt fysieks niets kan, je aan zo'n project begint. Waarbij je man dus al het werk moet doen. En dan ook die paarden, die waren van haar. Maar wie mest de stal uit? En sleept met het voer? En bouwt de stal?
En dan ook nog commentaar leveren :nope:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
22-01-2023 14:51
Mij bekroop een klein beetje het gevoel dat het niet een kwestie was van niet kunnen maar meer van geen zin hebben. In NL werkte ze ook gewoon . Er was écht wel iets wat ze kon doen. Bv een cursusje Frans. Dat kan zittend.
Maar voordat ze aan reis begonnen,zei ze al "als we er zijn eerst even een week niks doen"

Inderdaad. Ze kan geen kruiwagen duwen, maar wel paardrijden. Schiet mij maar lek hoor.
Such fun!1
viennas schreef:
22-01-2023 22:13
Ja precies dit. Ik vind het ook bizar dat als je echt fysieks niets kan, je aan zo'n project begint. Waarbij je man dus al het werk moet doen. En dan ook die paarden, die waren van haar. Maar wie mest de stal uit? En sleept met het voer? En bouwt de stal?
Niets kunnen, want autisme, moeilijk, lichamelijk ziek door val van paard. Maar wel paard kunnen rijden.
Ik heb mij vreselijk geërgerd bij het terugkijken. Wat een luie vrouw. Ook met het bed opmaken voor de eerste gasten kwamen, zitten en steunen en kreunen. Ik denk niet dat ze het gaan redden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde die vrouw wel door elkaar rammelen...
Als ik daar gast was was ik direct weer vertrokken. Dat gezeik van haar over die worstjes.
En dat gesteun met die kussenhoezen..

En Milko maar ploeteren

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven