Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:bubbelwijn schreef op 19 september 2015 @ 21:45:

Gatver, dan slaap je in een peeskamer. Dit is toch niet helemaal mijn idee van iets leuks beginnen in Frankrijk.Als je in een hotel komt, weet je ook niet wat er daar op de bedden zich allemaal heeft afgespeeld.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat een gevloek.
Ik weet het...... Dat was de serie: "Er is geen weg terug" van de EO destijds. Stuk of 8 afleveringen, allemaal juweeltjes om terug te kijken. Jullie bedoelen de familie Jipping, die gingen naar Portugal. Een ongelofelijk verhaal. Ziek, geen geld, overnachten in hun auto.... Ben ook hel benieuwd hoe het hen vergaan is.
.
.
Even gegoogled.

Van Bjorn zie ik een diploma van een school uit Lelystad uit 2015, volgens FB woont Andre in Coevorden

Fb moeder een foto en die keuken ziet er heel anders uit dan de keuken in portugal

En de zus ben ik de naam van vergeten

Maar een werkelijk heel apart gezin
Ow sorry, had die reacties onder het artikel niet gelezen
Oh wat sneu om te lezen dat vader Jipping zo ongelukkig is in Nederland!

Zelf kan ik me de aflevering niet hetinneten, maar ik gun iedereen het geluk dat ze zoeken..
The finest pleasure is kindness to others.
Ze kiezen niet de gemakkelijkste weg, maar ze gaan door.
Net of ik een andere aflevering heb gekeken! Heb het begin gemist, maar vond het juist een leuk stel! Bleven optimistisch en hard werken. Dat wegrestaurant was ook niet mijn keuze geweest, maar vond het bewonderenswaardig hoe ze er hun eigen ding van maken en lekker gelukkig zijn met z'n tweetjes!
quote:sombrerito schreef op 16 september 2015 @ 02:04:

Ik snapte ook niet waarom ze direct zo groot wilden beginnen. Beter eerst iets kleins van de grond krijgen en dan doorbouwen. Maar ik bewoner hun doorzetting en aanpakken, en ze zijn er gelukkig goed en happy (en samen) uitgekomen. En waarderen Nederland weer, dat is ook heel wat waard.Ik zou ook eerder klein beginnen; je hebt dan een kleiner startkapitaal nodig, dunkt me. Maar ik heb geen managementvaardigheden, maar ik zou dát logisch vinden.
World of Warcraft: Legion
quote:barbaracartland schreef op 19 september 2015 @ 21:25:

Misschien is het de intonatie van Kranenborgs stem, dat zal het zijn. Hij heeft ook wel iets weg van Kareltje, van Jasmijn uit Hellendoorn.

Maar die tikkende klok in dat lege restaurant en die vrouw voor het raam. Mooi beeld.Ik heb niet zo naar die klok gekeken, maar een klok in een restaurant vind ik niet zo handig. Gasten gaan vooral door dat getik meer op de tijd letten en gaan "op tijd" weg. Minder omzet. Gasten die niet letten op de tijd (of ze moeten extra moeite doen om op hun horloge of smartphone te kijken) blijven iets langer zitten, drinken een glaasje extra, en dat geeft dan meer omzet.
quote:bubbelwijn schreef op 19 september 2015 @ 21:45:

Gatver, dan slaap je in een peeskamer. Dit is toch niet helemaal mijn idee van iets leuks beginnen in Frankrijk.Zover ik weet is prostitutie strafbaar in Frankrijk. Ik weet niet wie van de drie partijen (hotelier/hoteleigenaar, prostituee of prostitutieklant) strafbaar is.
quote:hgjb266 schreef op 19 september 2015 @ 22:45:

Wat een gevloek.Ja... "kut dit en fucking dat!" En toen hij zat te bellen bleek dat in Frankrijk net zo strafbaar als in Nederland. De politie was er als de kippen bij!
Vond die moeder van haar hilarisch..
Bedankt voor het naspeuren. Blijkt dat die bijzondere emigratie naar Portugal met de zieke moeder door de EO was 'bedacht' ik dacht echt dat het een aflevering van Ik vertrek was. Ga meteen kijken, bedankt voor de link.
quote:MarindaH schreef op 20 september 2015 @ 12:27:

Net of ik een andere aflevering heb gekeken! Heb het begin gemist, maar vond het juist een leuk stel! Bleven optimistisch en hard werken. Dat wegrestaurant was ook niet mijn keuze geweest, maar vond het bewonderenswaardig hoe ze er hun eigen ding van maken en lekker gelukkig zijn met z'n tweetjes!Ja ik kon ze ook eigenlijk best wel hebben. Naarmate de aflevering vorderde vond ik ze steeds leuker worden.
Vanavond Biodanza Ik tel de uren al totdat het begint
yessss

Dan sla ik een keertje Dance Dance Dance over

Deze aflevering WIL ik echt met jullie kijken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Super, Biodanza! Ik ben heel benieuwd. Vooral of de cursussen nog steeds populair zijn en of ze ook nieuwe huisjes hebben die niet ongeveer in hun eigen schuur zijn gebouwd waardoor je ondanks het grote terrein een uitzicht op de schuur hebt (waarom heb ik dit onthouden )
quote:Sweety2015 schreef op 20 september 2015 @ 13:19:

Vond die moeder van haar hilarisch..Die moeder van haar zag het goed: hij is niet handig. Op het laatst gaf zij ook aan dat hij eigenlijk niets kan (koken, schoonmaken, plannen) dus dat een brocantehandel, het afzetten van zijn parkeerterrein voor ongewenste vrachtwagenovernachters en de reuzecroissant dagelijks in de voortuin prikken wel genoeg waren om hem bezig te houden.
Ik ga ook kijken vanavond!
http://www.npo.nl/10-jaar-ik-vertrek/03 ... AT_2033724
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh je had het al gevonden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven