Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

27-10-2012 21:54 1396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die ook kijkt?
Die update van hoe het nu gaat is ineens van de site af, stom!
O wacht... Ik verwar ze met de schoenmaker in Noorwegen of Zweden! Stom, haha. Die schoenmaker was namelijk heel succesvol, tegen verwachting in liep het heel goed. Terwijl ze daar het principe helemaal niet zo kenden. Ze hadden het uiteindelijk drukker dan in NL.
Soms hebben we geluk. Dan komt het gespreksonderwerp hier klagen hoe gemeen we zijn
Ik vind hier dingen van.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 15 december 2012 @ 22:22:

Die update van hoe het nu gaat is ineens van de site af, stom!Ik heb m onder de plakknop, als ie niet terugkomt
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 15 december 2012 @ 22:22:

Die update van hoe het nu gaat is ineens van de site af, stom!Nee toch? Zie : http://www.tros.nl/tros-t ... gen/ikvertrek-verslagen0/
quote:Sabeltandcavia schreef op 15 december 2012 @ 22:24:

Soms hebben we geluk. Dan komt het gespreksonderwerp hier klagen hoe gemeen we zijn Welke pagina?
Ja, welke pagina?
Drie fietsen in het dorp Maar die hebben dan wel een superdeluxe fietsenmaakzaak
Ik vind hier dingen van.
Er zijn geen nieuwe reparaties bijgekomen.

Alle 3 de fietsen die in het dorp rondrijden heb ik inmiddels gemaakt
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Waarom heeft die man louter onrealistische dromen
Misschien mosterd, maar blijkbaar staat of stond het huis te koop:

http://www.varmlandvakant ... en%20huis%20varmland.html

Dus als iemand een leuk businessplan heeft...
Arm joch... Als papa maar zijn lollige plannetjes maar kan uitvoeren en winkeltje kan spelen..
Dan ga ik een zaak beginnen in sinterklaaspakken. Die hebben ze in Zweden nog niet.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 15 december 2012 @ 22:32:

Dan ga ik een zaak beginnen in sinterklaaspakken. Die hebben ze in Zweden nog niet.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Wat een goed idee sabeltandcavia! Er is ook een tekort aan koninginnedag attributen, kun je die meteen ook gaan verkopen.
Zelfs de hond was depressief. Zagen jullie dat?
Ik vind hier dingen van.
quote:nausicaa schreef op 15 december 2012 @ 22:33:

Wat een goed idee sabeltandcavia! Er is ook een tekort aan koninginnedag attributen, kun je die meteen ook gaan verkopen.Briljant! Gat in de markt.
Ik vind hier dingen van.
Ik ben hem dan toch maar aan het kijken op uitzendinggemist. Man man man, wat was dat een.. 'interessante' aflevering.
quote:Sabeltandcavia schreef op 15 december 2012 @ 21:55:

Want Zweden fietsen graag? Alles is daar op fietsafstand?

Ben een paar keer in Zweden geweest. Vroeger vanwege een Esperanto-congres in Karlskoga (plaats ter hoogte van Stockholm) en een keer tijdens georganiseerde reis op doorreis naar Finland en Rusland.

Het is een groot land met een veel lagere bevolkingsdichtheid dan Nederland en Duitsland. En dan gaat hij in een dorp wonen dat zo klein is, dat daar slechts 3 fietsen zijn. Hoe kun je dan succes hebben als iemand die fietsen pimpt en repareert? Ik heb geen kaas van marketing, maar ik heb al heel snel door dat het niet ging worden. Mijn vermoedens werden later in de uitzending bewaarheid. Gedoemd om te mislukken.
World of Warcraft: Legion
Ik kijk weer
Zo... TV aan... computer aan... ik ben er helemaal klaar voor... Wie wil nog bier en chips?
Dit is een herhaling volgens mij..

Wel een leuke "trash" aflevering wat ik me kan herinneren.
Ja ik heb deze wel al gezien :(
"Tied veur een pafke".... zij keek dus graag naar Henk Spaan en Harry Vermegen met hun "Boerderie". "Sloan, poa!" zegt Harko's zus, en pa slaat Harko met stoel en al naar achteren!
Allemaal herhalingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven