Ik vertrek
zaterdag 1 augustus 2015 om 20:55
zaterdag 1 augustus 2015 om 20:56
quote:missisilly_83 schreef op 01 augustus 2015 @ 20:54:
sms-en dat kan ik nou ook....zucht...dat was ook heel moeilijk.
.
Dat kan jij zo zeggen maar dat duurde bij mijn ouders ook even hoor
Die belde dan op\
Sum, ik heb ineens een envelopje in mijn beeldscherm staan
sms-en dat kan ik nou ook....zucht...dat was ook heel moeilijk.
.
Dat kan jij zo zeggen maar dat duurde bij mijn ouders ook even hoor
Die belde dan op\
Sum, ik heb ineens een envelopje in mijn beeldscherm staan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 1 augustus 2015 om 20:56
quote:S0LEIL schreef op 01 augustus 2015 @ 20:49:
http://www.chateaudelabrosse.nl/
Wie zou het nu runnen? Nog samen of hij of zij?
Geen van beiden.
Hoe gaat het nu met de familie Renkema?
Sinds de opnames is er eigenlijk weinig veranderd. Het enige is dat ik wegga bij SOHO Liifestyle en dat ik een nieuwe move ga maken. Erica met haar enorme leuke, nieuwe man, mijn beste vriendin Carolien, ik en nog 14 vrienden gaan naar het Chateau in september.
De nieuwe eigenaren van Chateau de la Brosse zijn super leuk en we gaan onze lieve buurvrouw Eveliene bezoeken. De buurvrouw die samen met ons pot au veau maakte. Het boshuisje is totaal gerenoveerd en de gehele buitenkant van het chateau ook.
Groetjes,
Martien Meiland
http://www.chateaudelabrosse.nl/
Wie zou het nu runnen? Nog samen of hij of zij?
Geen van beiden.
Sinds de opnames is er eigenlijk weinig veranderd. Het enige is dat ik wegga bij SOHO Liifestyle en dat ik een nieuwe move ga maken. Erica met haar enorme leuke, nieuwe man, mijn beste vriendin Carolien, ik en nog 14 vrienden gaan naar het Chateau in september.
De nieuwe eigenaren van Chateau de la Brosse zijn super leuk en we gaan onze lieve buurvrouw Eveliene bezoeken. De buurvrouw die samen met ons pot au veau maakte. Het boshuisje is totaal gerenoveerd en de gehele buitenkant van het chateau ook.
Groetjes,
Martien Meiland
zaterdag 1 augustus 2015 om 20:58
quote:Papaver69 schreef op 01 augustus 2015 @ 20:56:
[...]
Geen van beiden.
Groetjes,
Martien Meiland
Oh jammer voor ze, maar het verbaast me niks.
Wel sneu voor die kinderen, dat heen en weer gezeul voor niks.
[...]
Geen van beiden.
Groetjes,
Martien Meiland
Oh jammer voor ze, maar het verbaast me niks.
Wel sneu voor die kinderen, dat heen en weer gezeul voor niks.
zaterdag 1 augustus 2015 om 20:59
zaterdag 1 augustus 2015 om 21:03
quote:Sabeltandcavia schreef op 01 augustus 2015 @ 21:02:
Ik zou ook gillend naar Nederland vertrekken als ik de hele dag zo'n blij ei om me heen had.Ik ook hoor, ik had hem eerst begraven onder de krochten van het sjatooooooo en dan met gierende banden naar huis
Ik zou ook gillend naar Nederland vertrekken als ik de hele dag zo'n blij ei om me heen had.Ik ook hoor, ik had hem eerst begraven onder de krochten van het sjatooooooo en dan met gierende banden naar huis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!