Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:sweetfirefly schreef op 15 augustus 2015 @ 20:39:

Ha ha, die kerel met die enorme videocamera. CNN is ook aanwezig Ik heb deze niet gezien denk ik, ben niet van het naturel. Die kerel zou ik wel irritant vinden
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die camping is echt totaal vervallen en dan ruim 5 ton betaald, 11 jaar geleden....
Lekker hygienisch; zo'n stoffen stoel waar iedereen met z'n blote kont op zit.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Min of meer een beetje veroorloven

Ehm...
Maar hij zit er nu nog alleen .
quote:sweetfirefly schreef op 15 augustus 2015 @ 20:42:

Lekker hygienisch; zo'n stoffen stoel waar iedereen met z'n blote kont op zit. Oh gatver. Heb van een ander programma een keer gezien dat de eigenaar ziek in bed lag, uiteraard bloot, en dat de blote dame van de camping in zijn slaapkamer hem beterschap ging wensen. Toen dacht ik ook, wtf.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:sweetfirefly schreef op 15 augustus 2015 @ 20:41:

[...]

Eerlijk? Daar sta ik van te kijken. Maar goed, ieder z'n ding.Ja, ik ga er ook niet heen hoor Maar wij zeggen altijd: Oh, het blijft mooi weer, want het is druk op de camping dit weekend
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 augustus 2015 @ 20:46:

[...]

Oh gatver. Heb van een ander programma een keer gezien dat de eigenaar ziek in bed lag, uiteraard bloot, en dat de blote dame van de camping in zijn slaapkamer hem beterschap ging wensen. Toen dacht ik ook, wtf.Dat was deze aflevering toch? Komt straks denk ik. Echt bizar fragment.
Je laat die kinderen toch niet sjouwen?

Gewoon een steekkar kopen.
In elk geval heeft deze de taal geleerd, dat is al heel wat.
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 augustus 2015 @ 20:46:

[...]

Oh gatver. Heb van een ander programma een keer gezien dat de eigenaar ziek in bed lag, uiteraard bloot, en dat de blote dame van de camping in zijn slaapkamer hem beterschap ging wensen. Toen dacht ik ook, wtf.Oh die ja vreselijk toch?
Lekker in je blote gat met een winterjack erover. Moet je toch nog een hoop meezeulen als je een paar weken naakt gaat recreëren, ook in Frankrijk zit het weer soms tegen.
verba volant, scripta manent.
quote:modus_ schreef op 15 augustus 2015 @ 20:47:

[...]

Dat was deze aflevering toch? Komt straks denk ik. Echt bizar fragment.OHHHHHHHHHHHHHHHHHHH dat meen je niet, ga ik die vieze beelden weer zien. Goed dat je waarschuwt.
Wie is deze oude man met die blote billen? Ik heb niet erg goed op zitten letten tot nu toe.
Hij is al lekker geïntegreerd zie ik, schoonmaken met de Franse slag
quote:S0LEIL schreef op 15 augustus 2015 @ 20:49:

Wie is deze oude man met die blote billen? Ik heb niet erg goed op zitten letten tot nu toe.Ik had mijn handen voor mijn ogen.
Dat sanitair is wel heel erg aftands zeg. En dan al die pisbakken zo naast elkaar. Je wil een ander toch niet zien plassen?
Ik dacht: huh, buitendouches?

Maar ja, als je de hele dag al in je blote kont loopt, zal dat inderdaad niet zoveel meer uitmaken
OMG, zij moeten ook natuurlijk bloot
Un petit trou? E 25.000?
Langs de Atlantische kust is om de andere camping een naturistencamping. Waar zitten zij? Ik heb het niet helemaal gevolgd.
Da's toch geen gezicht? Shirt en in je blote reet?
De vorige eigenaar is ook wel een potloodventer he met die windjack boven zijn blote tokus
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 augustus 2015 @ 20:52:

OMG, zij moeten ook natuurlijk bloot yep.
Ik kom ook even piemels kijken
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven