Entertainment alle pijlers

IMDB message board

07-02-2017 09:24 13 berichten
Ik gebruik de message board op IMDB dus best veel, superhandig als je in NL zo ongeveer de enige bent die een serie volgt voor vragen en om gedachten te wisselen. Maar ik lees net dat ze er de stekker willen uittrekken. Te veel trolls.

Wie leest die boards nog meer?

Als je ook een gebruiker bent en dit niet ziet zitten, dan is er deze petitie:

https://www.ipetitions.co ... -imdb-messageboards-going
Nooit. Genoeg andere sites/fora als je het over series wil hebben.
O dat is wel zonde, als ik een film heb gekeken die me aan sprak dan ga ik daar vaak heen om te kijken wat hun idee is over bepaalde scene of einde.

Aan de andere kant zijn er ook hele sites gewijd aan uitleg over films.
Welke dan?
Reddit heeft trouwens voor veel series een message board. Ik weet niet wat er in het water daar zit maar die hebben vaak de grotere twists al lang door voor dat het gebeurt (Mr Robot, Westworld).
quote:MarindaH schreef op 07 februari 2017 @ 09:35:

Welke dan?Reddit, Tumblr, Twitter, fanpages/-groepen op FB.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 07 februari 2017 @ 09:35:

O dat is wel zonde, als ik een film heb gekeken die me aan sprak dan ga ik daar vaak heen om te kijken wat hun idee is over bepaalde scene of einde.

Aan de andere kant zijn er ook hele sites gewijd aan uitleg over films.Het gaat hier toch niet om de film beoordelingen door imdb gebruikers ?
.
quote:impala schreef op 07 februari 2017 @ 10:13:

[...]

Het gaat hier toch niet om de film beoordelingen door imdb gebruikers ?Nee, maar dat bedoel ik ook niet.
op de imdb vind ik het juist zo handig dat alles bij elkaar zit: reviews van recensenten, van gebruikers, informatie over de seizoenen en de message board voor de rest. Ik weet geen enkele andere die net zo compleet is.
Ik lees die boards ook vaak, vooral bij series.

Moet je lid zijn om de petitie te tekenen?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Geen idee, lijkt me niet. Ben zelf wel lid.
Ik vind het ook erg jammer dat dit platform weggaat.

Ik schreef zelf geen reacties maar las wel altijd mee. Vaak als ik een vraag over een film had stond die op die boards wel beantwoord.

Het lijkt me dat IMDb hierdoor ook veel gebruikers kwijtraakt, toch? IMDb wordt nu gewoon een soort Wikipedia waar alleen maar informatie over films en series op staat. Ik vond juist dat interactieve aspect van gebruikers fijn; dat ik meningen van anderen kon lezen.
Vivo per lei
Ja daar ben ik ook bang voor :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven