IMDB message board
dinsdag 7 februari 2017 om 09:24
Ik gebruik de message board op IMDB dus best veel, superhandig als je in NL zo ongeveer de enige bent die een serie volgt voor vragen en om gedachten te wisselen. Maar ik lees net dat ze er de stekker willen uittrekken. Te veel trolls.
Wie leest die boards nog meer?
Als je ook een gebruiker bent en dit niet ziet zitten, dan is er deze petitie:
https://www.ipetitions.co ... -imdb-messageboards-going
Wie leest die boards nog meer?
Als je ook een gebruiker bent en dit niet ziet zitten, dan is er deze petitie:
https://www.ipetitions.co ... -imdb-messageboards-going
dinsdag 7 februari 2017 om 10:13
quote:strikjemetstippels schreef op 07 februari 2017 @ 09:35:
O dat is wel zonde, als ik een film heb gekeken die me aan sprak dan ga ik daar vaak heen om te kijken wat hun idee is over bepaalde scene of einde.
Aan de andere kant zijn er ook hele sites gewijd aan uitleg over films.Het gaat hier toch niet om de film beoordelingen door imdb gebruikers ?
O dat is wel zonde, als ik een film heb gekeken die me aan sprak dan ga ik daar vaak heen om te kijken wat hun idee is over bepaalde scene of einde.
Aan de andere kant zijn er ook hele sites gewijd aan uitleg over films.Het gaat hier toch niet om de film beoordelingen door imdb gebruikers ?
.
dinsdag 7 februari 2017 om 11:21
Ik vind het ook erg jammer dat dit platform weggaat.
Ik schreef zelf geen reacties maar las wel altijd mee. Vaak als ik een vraag over een film had stond die op die boards wel beantwoord.
Het lijkt me dat IMDb hierdoor ook veel gebruikers kwijtraakt, toch? IMDb wordt nu gewoon een soort Wikipedia waar alleen maar informatie over films en series op staat. Ik vond juist dat interactieve aspect van gebruikers fijn; dat ik meningen van anderen kon lezen.
Ik schreef zelf geen reacties maar las wel altijd mee. Vaak als ik een vraag over een film had stond die op die boards wel beantwoord.
Het lijkt me dat IMDb hierdoor ook veel gebruikers kwijtraakt, toch? IMDb wordt nu gewoon een soort Wikipedia waar alleen maar informatie over films en series op staat. Ik vond juist dat interactieve aspect van gebruikers fijn; dat ik meningen van anderen kon lezen.
Vivo per lei