Indrukwekkende documentaires deel 2
zaterdag 6 juni 2020 om 17:20
Het topic met tips voor goede documentaires.
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
dinsdag 7 oktober 2025 om 20:21
Ik heb die ook gekeken op school tijdens de les toen ik nog iets deed richting de zorg tig jaar geleden. Het is wel erg verouderd toen ik hem een jaar of 3 geleden weer eens keek en hoopte vooral dat die mensen het nu beter hadden omdat er in de loop der jaren wel iets is veranderd. Niet dat ze het toen slecht hadden trouwens.Severus_Snape schreef: ↑07-10-2025 17:41Is deze volledig te zien via YouTube? Tijdens mijn studie deze gezien en ik ben benieuwd of ik er 15 jaar later anders naar kijk.
dinsdag 7 oktober 2025 om 20:24
In die 13 jaar later aflevering hebben ze het er zelf ook al over dat het al erg veranderd is hoe ze met de kinderen omgaan. Ook leuk en interessant om daarin de kinderen jongvolwassen te zien en hoe kijk op hun jeugd te zien.Graze schreef: ↑07-10-2025 20:21Ik heb die ook gekeken op school tijdens de les toen ik nog iets deed richting de zorg tig jaar geleden. Het is wel erg verouderd toen ik hem een jaar of 3 geleden weer eens keek en hoopte vooral dat die mensen het nu beter hadden omdat er in de loop der jaren wel iets is veranderd. Niet dat ze het toen slecht hadden trouwens.
woensdag 8 oktober 2025 om 22:16
donderdag 9 oktober 2025 om 11:52
Ja zeker, ook een serie zoveel jaar laterSeverus_Snape schreef: ↑07-10-2025 17:41Is deze volledig te zien via YouTube? Tijdens mijn studie deze gezien en ik ben benieuwd of ik er 15 jaar later anders naar kijk.
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 9 oktober 2025 om 11:54
Ik ben op zoek naar een docu over een jongetje dat van tehuis naar tehuis en van pleeggezin naar pleeggezin wordt verscheept.
Denk uit begin jaren 90.
Weet geen titel of iets.
De scène dat hij bij een pleegmoeder weg moet omdat ze het niet aan kan, is mij erg bijgebleven. Zo sneu
Denk uit begin jaren 90.
Weet geen titel of iets.
De scène dat hij bij een pleegmoeder weg moet omdat ze het niet aan kan, is mij erg bijgebleven. Zo sneu
donderdag 9 oktober 2025 om 11:57
Ja zeker, ook een serie zoveel jaar laterSeverus_Snape schreef: ↑07-10-2025 17:41Is deze volledig te zien via YouTube? Tijdens mijn studie deze gezien en ik ben benieuwd of ik er 15 jaar later anders naar kijk.
donderdag 9 oktober 2025 om 17:32
Mijn vader is pas geleden gestorven en heeft palliatieve sedatie gehad.
Ik ben nu erg bezig met documentaires die over euthanasie/sedatie gaan (stukje verwerking?)
- De Levenseindekliniek
- Een goede dood
- de laatste dagen van Aurelia Brouwer
- Voorgoed samen
Andere goede documentaires via NPOstart
- De Platoschool
- Carrousel
- Puinhoop
- Tot de dood ons scheidt
- onvoorwaardelijk
- jongens zonder thuis
- Rotjochies
- Queercamp
Ik ben nu erg bezig met documentaires die over euthanasie/sedatie gaan (stukje verwerking?)
- De Levenseindekliniek
- Een goede dood
- de laatste dagen van Aurelia Brouwer
- Voorgoed samen
Andere goede documentaires via NPOstart
- De Platoschool
- Carrousel
- Puinhoop
- Tot de dood ons scheidt
- onvoorwaardelijk
- jongens zonder thuis
- Rotjochies