Entertainment alle pijlers

Instagram-families, deel 2

24-03-2024 15:50 2482 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.

Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.

Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.

Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
himalaya wijzigde dit bericht op 13-08-2024 14:33
3.41% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Krijgen ook altijd een cadeaut op jullie verjaardag?
Alle reacties Link kopieren Quote
hier ook een tvp'tje.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
25-03-2024 11:56
Ach, daar stoor ik me dan weer niet aan. Pa en ma waren een weekend nachtje weg, kinderen moesten naar school en ontbijten. Prima toch dat de oudere (schoon) kinderen dat doen? Ze gaan niet op wereldreis, ze gaan naar school/opvang.

Wie had het in jouw ogen moeten doen?
Ik bedoel ook niet dat iemand anders het had moeten doen.
Maar meer dat ze dezelfde verdeling aanhouden als AM en Maarten.
Dat viel me op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Huppeltante schreef:
25-03-2024 12:01
Krijgen ook altijd een cadeaut op jullie verjaardag?
Soms wel, soms niet. Maar meestal is het wel een verrassing.

Am is net een klein kind dat al weet wat t voor de verjaardag krijgt en het eigenlijk niet meer voor zich kan houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeledoki schreef:
25-03-2024 11:23
Het zijn denk ik de 'neem-je-man-mee-naar-je-werk-dagen.
Sulletje Maartengeerts is gisteren en vandaag mee op sleeptouw genomen naar het werk van mevrouw de CEO.
Want eerlijk, dit was puur werk. Puur promotie. En als toetje mag hij ook nog mee naar de tuin/meukwinkel. Mee naar het werk van AM.
En dat niet eens op haar Werkdag, want hey- die is pas vrijdag.
Die Maarten wordt steeds meer een pussie...
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
Alle reacties Link kopieren Quote
Och, wat sneu: de tweeling heeft hun fietsexamen niet gehaald. Maar volgens mij fietsen ze ook niet méér dan naar school en terug? Misschien kan een van de ouders meer met ze oefenen/het goéde voorbeeld geven?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben met beide jongens heel vaak samen geoefend. 1 op 1 gefiets en samen de route meerdere malen gedaan. Zodat ze vol vertrouwen dat examen ingingen. Dat stond niet in de planning de afgelopen weken. Ik vind dat je als ouder dan niet echt betrokken bent.
En als ze wel had geoefend met de tweeling hadden we dit echt wel voorbij zien komen!
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
25-03-2024 17:44
Och, wat sneu: de tweeling heeft hun fietsexamen niet gehaald. Maar volgens mij fietsen ze ook niet méér dan naar school en terug? Misschien kan een van de ouders meer met ze oefenen/het goéde voorbeeld geven?
Volgens mij is het ook net moeilijk toch, vreemd dat ze het niet gehaald hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Forumneuzer schreef:
25-03-2024 18:18
Wij hebben met beide jongens heel vaak samen geoefend. 1 op 1 gefiets en samen de route meerdere malen gedaan. Zodat ze vol vertrouwen dat examen ingingen. Dat stond niet in de planning de afgelopen weken. Ik vind dat je als ouder dan niet echt betrokken bent.
En als ze wel had geoefend met de tweeling hadden we dit echt wel voorbij zien komen!
Sta er versteld van dat ze het niet gehaald hebben, hadden ze geen tijd en wat als ze naar school fietsen. Zijn toch ook regels!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gingen in ieder geval 1x de route van het examen fietsen met de kinderen.
Dan hebben ze het gezien en weten ze waar ze op moeten letten.

AM was veel te druk met haar sponsordeals en de uitjes die ze moest promoten, dat er wederom voor de kids van alles bijin geschoten is.

Stond dit niet in haar agenda of planner?
Heeft ze niet een extra uurtje vrij kunnen plannen om even met die meiden te fietsen?
Paste vast niet meer tussen de 'Groenrijk', 'Liefslabel', 'oefenen lezing', 'signeren'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het was de theorie, daar zakten er wel meer op herinner ik me van de scholen van onze kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spring schreef:
25-03-2024 19:38
Het was de theorie, daar zakten er wel meer op herinner ik me van de scholen van onze kinderen.
Dat valt dan weer mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spring schreef:
25-03-2024 19:38
Het was de theorie, daar zakten er wel meer op herinner ik me van de scholen van onze kinderen.
Ik ben zelf leerkracht, van de afgelopen 20 jaar (x40 leerlingen) is er nauwelijks iemand die dat niet haalde
Alle reacties Link kopieren Quote
Spring schreef:
25-03-2024 19:38
Het was de theorie, daar zakten er wel meer op herinner ik me van de scholen van onze kinderen.

Maar ook dat oefenen ze niet met de kinderen volgens mij, moeten ze zelf maar doen (net als proefwerk) en als ze een onvoldoende halen is dat een leermoment?

Voor de lol een theoretisch verkeersexamen gedaan. Het lijkt me dat het best wel veel situaties zijn die je echt kunt tegenkomen en dus oefenen als je loopt/fietst, samen met een begeleider.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
25-03-2024 20:18
Maar ook dat oefenen ze niet met de kinderen volgens mij, moeten ze zelf maar doen (net als proefwerk) en als ze een onvoldoende halen is dat een leermoment?

Voor de lol een theoretisch verkeersexamen gedaan. Het lijkt me dat het best wel veel situaties zijn die je echt kunt tegenkomen en dus oefenen als je loopt/fietst, samen met een begeleider.
En vooral omdat ze toch dislexie hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Door AM zelf gediagnostiseerd volgens mij. Als het officieel vastgesteld was en ze op school in het dyslexieprotocol zitten, dan mogen toetsen voorgelezen worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zwijntje22 schreef:
25-03-2024 21:14
Door AM zelf gediagnostiseerd volgens mij. Als het officieel vastgesteld was en ze op school in het dyslexieprotocol zitten, dan mogen toetsen voorgelezen worden.
oke, vreemd dan, want daar hoor je haar verder niet over inderdaad.
Waren ze ook niet allergisch voor honden
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
25-03-2024 07:46
Weet ze echt niet op welke dag van de week ze getrouwd is, meestal is de maandag gratis , of was gratis. Geen idee of dat tegenwoordig nog is.
Ik ben twee jaar geleden getrouwd en ik weet het niet eens meer haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lostit schreef:
25-03-2024 21:17
Ik ben twee jaar geleden getrouwd en ik weet het niet eens meer haha!
Maar als je het in een boek opschrijft, is het handig om het niet te vermelden of om uit te zoeken op welke dag je getrouwd bent.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zwijntje22 schreef:
25-03-2024 21:14
Door AM zelf gediagnostiseerd volgens mij. Als het officieel vastgesteld was en ze op school in het dyslexieprotocol zitten, dan mogen toetsen voorgelezen worden.
Als vanuit het onderzoek wordt aangegeven dat iemand daar baat bij heeft.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nutella schreef:
25-03-2024 21:20
Maar als je het in een boek opschrijft, is het handig om het niet te vermelden of om uit te zoeken op welke dag je getrouwd bent.
Ja uiteraard! Daar ben ik het helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lostit schreef:
25-03-2024 21:17
Ik ben twee jaar geleden getrouwd en ik weet het niet eens meer haha!
Ben je dan op een andere dag getrouwd dan op vrijdag of zaterdag dat je het niet meer weet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah nieuwe topic weer gevonden!
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
25-03-2024 21:52
Ben je dan op een andere dag getrouwd dan op vrijdag of zaterdag dat je het niet meer weet?
Ja dat sowieso. Ik geloof een woensdag of een donderdag. We zijn getrouwd op een voor ons belangrijke datum, niet op een bepaalde dag van de week.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven