Entertainment alle pijlers

Instagram-families, deel 2

24-03-2024 15:50 2697 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.

Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.

Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.

Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim

Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken : storynavigation.com
himalaya wijzigde dit bericht op 17-11-2024 10:52
14.84% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat beweert ze bij tijd en wijle toch nog steeds? Stoere praat in interviews en ongetwijfeld ook bij de puberpraat met haar best friend Kluun.
Wat ziet Wendy er goed uit. Het stoppen met instagram heeft haar (en de kinderen ook denk ik) goed gedaan.
Blauwbloemetje schreef:
11-10-2024 16:43
Wat ziet Wendy er goed uit. Het stoppen met instagram heeft haar (en de kinderen ook denk ik) goed gedaan.
Dat viel mij ook op! Ze lijkt ook best wat kilo's kwijt. En ze straalt mooi.
Dat influencer zijn verdient toch goed. Eerst gaat Am met de hele familie op cruise, blijft raar dat ze daar eigenlijk helemaal niets over zegt, misschien toch een TV serie?
Daarna de paardenreis met Julia naar IJsland en nu gaat ze zo'n reis met de motor maken met Jim. Dat zijn toch serieuze bedragen voor zo'n groot gezin.
Blauwbloemetje schreef:
11-10-2024 17:05
Dat influencer zijn verdient toch goed. Eerst gaat Am met de hele familie op cruise, blijft raar dat ze daar eigenlijk helemaal niets over zegt, misschien toch een TV serie?
Daarna de paardenreis met Julia naar IJsland en nu gaat ze zo'n reis met de motor maken met Jim. Dat zijn toch serieuze bedragen voor zo'n groot gezin.
Daar hebben haar kinderen ook hard voor gewerkt.

Moeders niet, die doet niet zo veel.
Ze harkt 10.000 per maand binnen daar kan ze die reizen best van betalen.
Blauwbloemetje schreef:
11-10-2024 16:43
Ze ziet er onwijs goed en gelukkig uit. Ze straalt echt. En idd lijkt ze afgevallen.
Marianka schreef:
11-10-2024 21:49
Ze ziet er onwijs goed en gelukkig uit. Ze straalt echt. En idd lijkt ze afgevallen.
Ze is 15kg afgevallen!
SEM72 schreef:
11-10-2024 20:29
Ze harkt 10.000 per maand binnen daar kan ze die reizen best van betalen.

Dat wordt regelmatig beweerd, maar heeft ze dat zelf gezegd? Of iemand op een/dit forum en is het een eigen leven gaan leiden? (En ook al hééft ze het zelf gezegd, dan hoeft dat nog niet de waarheid te zijn. Ze is niet vies van een leugen of verdraaiing)
himalaya schreef:
12-10-2024 00:01
Dat wordt regelmatig beweerd, maar heeft ze dat zelf gezegd? Of iemand op een/dit forum en is het een eigen leven gaan leiden? (En ook al hééft ze het zelf gezegd, dan hoeft dat nog niet de waarheid te zijn. Ze is niet vies van een leugen of verdraaiing)
Dat heeft ze zelf gezegd , het stond in het AD,ik heb het weer even opgezocht. Verdiensten van het boek komen daar nog bij.
Dat ze haar inkomsten voor een deel apart legt voor de kinderen
Gesponsord kleding ‘kopen’, betekent dus veel te grote jurken voor demeiden :confused:
Monchoutaartje1 schreef:
12-10-2024 11:56
Gesponsord kleding ‘kopen’, betekent dus veel te grote jurken voor demeiden :confused:
Erg hè, echt niet mooi. Ga lekker naar de H&M, denk ik dan, heb je leuke galajurken voor een redelijke prijs. En wat me het meest stoort (in de post in het pashokje): je ziet als kijker dat je er gewoon niet volledig kan zijn als je naar een schermpje tuurt en filmt. Die onverdeelde aandacht hebben je kinderen juist nodig bij zulke besluiten. AM's primaire aandacht gaat naar het maken van content. Haar kinderen weten niet beter, maar bij zo'n beeld denk ik: ik zou die camera als eerste willen wegsmijten.
Fairytale schreef:
12-10-2024 12:10
Erg hè, echt niet mooi. Ga lekker naar de H&M, denk ik dan, heb je leuke galajurken voor een redelijke prijs. En wat me het meest stoort (in de post in het pashokje): je ziet als kijker dat je er gewoon niet volledig kan zijn als je naar een schermpje tuurt en filmt. Die onverdeelde aandacht hebben je kinderen juist nodig bij zulke besluiten. AM's primaire aandacht gaat naar het maken van content. Haar kinderen weten niet beter, maar bij zo'n beeld denk ik: ik zou die camera als eerste willen wegsmijten.
Nou inderdaad, er zit letterlijk een afstandje tussen op deze manier.

Het lijkt wel dat je bij demeiden ziet dat ze zich toch wat ongemakkelijk voelen, vooral toen ze het over de jas had. Het lijkt me dat ze toch straks ook de leeftijd hebben waarop ze echt niks meer willen laten zien. En terecht natuurlijk!
Wat vreselijk om met het shoppen met die camera en telefoon voor je smurf te lopen en alles te filmen. Wat gênant ook voor die meiden. Triest.
Waarom gaan ze niet naar een verhuurbedrijf of een 2e hands kledingzaak. Is toch zonde om voor 1x keer een galajurk te kopen. Ja ik weet dat ze het misschien gesponsord krijgt maar dan nog…
Die jurken in het pashok waren toch geen galajurken maar gewone jurken. Zoek dan ook iets speciaals voor die avond en niet een gesponsorde jurk die veel te groot is. Was het Saar in de witte jurk die ook nog zoiets zei maar waar niet op gereageerd werd door Am?
Nee, het zijn geen galajurken, dat klopt.
Ik vind ze ook veel te groot. Er is toch wel een leuk vlot jurkje te koop voor hun.
Fairytale schreef:
12-10-2024 12:10
En wat me het meest stoort (in de post in het pashokje): je ziet als kijker dat je er gewoon niet volledig kan zijn als je naar een schermpje tuurt en filmt. Die onverdeelde aandacht hebben je kinderen juist nodig bij zulke besluiten. AM's primaire aandacht gaat naar het maken van content. Haar kinderen weten niet beter, maar bij zo'n beeld denk ik: ik zou die camera als eerste willen wegsmijten.
Precies dat!

Hor vaak hoor je dat ook niet terug in de stories. Dat een van de kinderen wat zegt, maar er niet gereageerd wordt.
En je ziet het hier heel duidelijk.
Prioriteiten voor de moeder.
Maar ze is meer werkgever ondertussen.
De jongste liep ook naar haar toe toen de rest al aan de eettafel zat en zij dat dagelijkse ritueel moest filmen. Hop, iederéén aan tafel, we hoeven niet te zien hoe de slappe stamppot op een bord wordt gekwakt door de man/surrogaat man.
Heb ik het nou verkeerd begrepen of gaat ze pas over 2 jaar met Jim naar IJsland ??
Ik dacht dat dat al bijna was joh zo doet ze namelijk steeds :O
He ho Lets go!
Lolaliedje30 schreef:
12-10-2024 23:22
Heb ik het nou verkeerd begrepen of gaat ze pas over 2 jaar met Jim naar IJsland ??
Ik dacht dat dat al bijna was joh zo doet ze namelijk steeds :O
Nee, juli 2026. Kan ze het ook lekker uitmelken voor stories nu de jongste op school zit.
Wendy ziet er zeker goed uit! Hopelijk heeft ze wat meer rust gevonden.
Snaky schreef:
14-10-2024 08:19
Wendy ziet er zeker goed uit! Hopelijk heeft ze wat meer rust gevonden.

Ja! En ik hoop dat het nieuwe huis brengt wat ze er van verwacht.
De bezoekjes aan Groenrijk op maandagochtend zijn zeker afgelopen, al een tijd niet meer gezien. Samenwerking beëindigd?
Uilskuiken schreef:
14-10-2024 17:12
De bezoekjes aan Groenrijk op maandagochtend zijn zeker afgelopen, al een tijd niet meer gezien. Samenwerking beëindigd?
Ik dacht dat AM even wat minder samenwerkingen doet , dat zei ze pas . Ben alleen even de reden kwijt .

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven