Entertainment
alle pijlers
Instagram-families, deel 2
zondag 24 maart 2024 om 15:50
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken : storynavigation.com
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken : storynavigation.com
himalaya wijzigde dit bericht op 17-11-2024 10:52
14.84% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 11 oktober 2024 om 16:53
Dat viel mij ook op! Ze lijkt ook best wat kilo's kwijt. En ze straalt mooi.Blauwbloemetje schreef: ↑11-10-2024 16:43Wat ziet Wendy er goed uit. Het stoppen met instagram heeft haar (en de kinderen ook denk ik) goed gedaan.
vrijdag 11 oktober 2024 om 17:05
Dat influencer zijn verdient toch goed. Eerst gaat Am met de hele familie op cruise, blijft raar dat ze daar eigenlijk helemaal niets over zegt, misschien toch een TV serie?
Daarna de paardenreis met Julia naar IJsland en nu gaat ze zo'n reis met de motor maken met Jim. Dat zijn toch serieuze bedragen voor zo'n groot gezin.
Daarna de paardenreis met Julia naar IJsland en nu gaat ze zo'n reis met de motor maken met Jim. Dat zijn toch serieuze bedragen voor zo'n groot gezin.
vrijdag 11 oktober 2024 om 18:21
Daar hebben haar kinderen ook hard voor gewerkt.Blauwbloemetje schreef: ↑11-10-2024 17:05Dat influencer zijn verdient toch goed. Eerst gaat Am met de hele familie op cruise, blijft raar dat ze daar eigenlijk helemaal niets over zegt, misschien toch een TV serie?
Moeders niet, die doet niet zo veel.
vrijdag 11 oktober 2024 om 21:49
Ze ziet er onwijs goed en gelukkig uit. Ze straalt echt. En idd lijkt ze afgevallen.Blauwbloemetje schreef: ↑11-10-2024 16:43Wat ziet Wendy er goed uit. Het stoppen met instagram heeft haar (en de kinderen ook denk ik) goed gedaan.
zaterdag 12 oktober 2024 om 00:01
Dat wordt regelmatig beweerd, maar heeft ze dat zelf gezegd? Of iemand op een/dit forum en is het een eigen leven gaan leiden? (En ook al hééft ze het zelf gezegd, dan hoeft dat nog niet de waarheid te zijn. Ze is niet vies van een leugen of verdraaiing)
zaterdag 12 oktober 2024 om 06:33
Dat heeft ze zelf gezegd , het stond in het AD,ik heb het weer even opgezocht. Verdiensten van het boek komen daar nog bij.
Dat ze haar inkomsten voor een deel apart legt voor de kinderen
zaterdag 12 oktober 2024 om 12:10
Erg hè, echt niet mooi. Ga lekker naar de H&M, denk ik dan, heb je leuke galajurken voor een redelijke prijs. En wat me het meest stoort (in de post in het pashokje): je ziet als kijker dat je er gewoon niet volledig kan zijn als je naar een schermpje tuurt en filmt. Die onverdeelde aandacht hebben je kinderen juist nodig bij zulke besluiten. AM's primaire aandacht gaat naar het maken van content. Haar kinderen weten niet beter, maar bij zo'n beeld denk ik: ik zou die camera als eerste willen wegsmijten.Monchoutaartje1 schreef: ↑12-10-2024 11:56Gesponsord kleding ‘kopen’, betekent dus veel te grote jurken voor demeiden
zaterdag 12 oktober 2024 om 12:37
Nou inderdaad, er zit letterlijk een afstandje tussen op deze manier.Fairytale schreef: ↑12-10-2024 12:10Erg hè, echt niet mooi. Ga lekker naar de H&M, denk ik dan, heb je leuke galajurken voor een redelijke prijs. En wat me het meest stoort (in de post in het pashokje): je ziet als kijker dat je er gewoon niet volledig kan zijn als je naar een schermpje tuurt en filmt. Die onverdeelde aandacht hebben je kinderen juist nodig bij zulke besluiten. AM's primaire aandacht gaat naar het maken van content. Haar kinderen weten niet beter, maar bij zo'n beeld denk ik: ik zou die camera als eerste willen wegsmijten.
Het lijkt wel dat je bij demeiden ziet dat ze zich toch wat ongemakkelijk voelen, vooral toen ze het over de jas had. Het lijkt me dat ze toch straks ook de leeftijd hebben waarop ze echt niks meer willen laten zien. En terecht natuurlijk!
zaterdag 12 oktober 2024 om 13:50
zaterdag 12 oktober 2024 om 22:46
Precies dat!Fairytale schreef: ↑12-10-2024 12:10En wat me het meest stoort (in de post in het pashokje): je ziet als kijker dat je er gewoon niet volledig kan zijn als je naar een schermpje tuurt en filmt. Die onverdeelde aandacht hebben je kinderen juist nodig bij zulke besluiten. AM's primaire aandacht gaat naar het maken van content. Haar kinderen weten niet beter, maar bij zo'n beeld denk ik: ik zou die camera als eerste willen wegsmijten.
Hor vaak hoor je dat ook niet terug in de stories. Dat een van de kinderen wat zegt, maar er niet gereageerd wordt.
En je ziet het hier heel duidelijk.
Prioriteiten voor de moeder.
Maar ze is meer werkgever ondertussen.
zaterdag 12 oktober 2024 om 22:58
zondag 13 oktober 2024 om 06:42
Nee, juli 2026. Kan ze het ook lekker uitmelken voor stories nu de jongste op school zit.Lolaliedje30 schreef: ↑12-10-2024 23:22Heb ik het nou verkeerd begrepen of gaat ze pas over 2 jaar met Jim naar IJsland ??
Ik dacht dat dat al bijna was joh zo doet ze namelijk steeds
maandag 14 oktober 2024 om 18:23
Ik dacht dat AM even wat minder samenwerkingen doet , dat zei ze pas . Ben alleen even de reden kwijt .Uilskuiken schreef: ↑14-10-2024 17:12De bezoekjes aan Groenrijk op maandagochtend zijn zeker afgelopen, al een tijd niet meer gezien. Samenwerking beëindigd?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in