Entertainment
alle pijlers
Instagram-families, deel 2
zondag 24 maart 2024 om 15:50
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
himalaya wijzigde dit bericht op 13-08-2024 14:33
3.41% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 3 oktober 2024 om 14:58
Nou dat je met een 15 jarige meedenkt lijkt me niet zo raar.
Ik kijk en denk ook met mijn kind mee.
Als je 21 bent is het vaak al anders, dan heb je zelf meestal al veel meer ideeën en een concreter plan. Maar ook dan is het niet raar om het er met je ouders over te hebben.
vrijdag 4 oktober 2024 om 19:36
Ik ben wel mee gaan kijken naar de scholen , niet voor de ideeen , of om mee te denken of zo , maar. , gewoon op welke school de kinderen kwamen , je weet al zo weinig van ze op die leeftijd, dus leuk om te zien hoe de school er van binnen uit ziet.Craziestcatlady schreef: ↑03-10-2024 14:58Nou dat je met een 15 jarige meedenkt lijkt me niet zo raar.
Ik kijk en denk ook met mijn kind mee.
Als je 21 bent is het vaak al anders, dan heb je zelf meestal al veel meer ideeën en een concreter plan. Maar ook dan is het niet raar om het er met je ouders over te hebben.
vrijdag 4 oktober 2024 om 19:40
vrijdag 4 oktober 2024 om 23:54
Ze gedragen zich op dat weekend weg wel alsof het allemaal volwassenen zijn die nooit ergens komen en nu lekker gek doen en los gaan . Dus wat dat betreft is het wel bijzonder dat ze elkaar gevonden hebben. Mij lijkt het vreselijk om als 40+-er je te gedragen alsof je voor het eerst weg bent zonder ouders .
zaterdag 5 oktober 2024 om 23:08
Ik vind de beelden van het galopperen op het strand wel mooi. Ze hebben geluk met het weer.
Ik vind het wel grappig dat AM het steeds erover heeft dat ze perse in de mannengroep wil rijden. Ze heeft jaren niet gereden omdat zij niet op een ander moment dan Maarten wilde rijden. Nu zijn ze een weekendje weg met de groep en het zijn 7 vrouwen en 3 mannen. 4 hebben last minute afgezegd ivm familieomstandigheden. Lijkt mi sterk dat dat 4 mannen zijn.
Dus eigenlijk rijden er meer vrouwen dan mannen in de mannengroep.
Ik vind het wel grappig dat AM het steeds erover heeft dat ze perse in de mannengroep wil rijden. Ze heeft jaren niet gereden omdat zij niet op een ander moment dan Maarten wilde rijden. Nu zijn ze een weekendje weg met de groep en het zijn 7 vrouwen en 3 mannen. 4 hebben last minute afgezegd ivm familieomstandigheden. Lijkt mi sterk dat dat 4 mannen zijn.
Dus eigenlijk rijden er meer vrouwen dan mannen in de mannengroep.
dinsdag 8 oktober 2024 om 10:05
dinsdag 8 oktober 2024 om 12:00
Dat je moeder met d'r camera dus niet meer alleen je moeder is, maar je haar ziet met een aura van duizenden ogen die meekijken. Vind ik echt oprecht triest voor die kinderen. En alle (materiële) voordeeltjes die je opstrijkt als je moeder influencer is, zullen daar nevernooit tegenop wegen.Toedeledoki schreef: ↑08-10-2024 10:05Inderdaad. En wat een nare vrouw is AM.
'Niet delen met je volgers', zegt Jet, die een geheim papiertje heeft.
'Zal ik niet doen' zegt deze zogenaamde moeder. En vervolgens pleurt ze het op internet.
Triest.
dinsdag 8 oktober 2024 om 18:27
Heeft ze het weg gehaald? Ik zie het niet meer staan?Toedeledoki schreef: ↑08-10-2024 10:05Inderdaad. En wat een nare vrouw is AM.
'Niet delen met je volgers', zegt Jet, die een geheim papiertje heeft.
'Zal ik niet doen' zegt deze zogenaamde moeder. En vervolgens pleurt ze het op internet.
Triest.
dinsdag 8 oktober 2024 om 20:07
Het is de 1e story van vandaag.
dinsdag 8 oktober 2024 om 20:59
Thanks!
dinsdag 8 oktober 2024 om 23:02
Hij is ook zo camerage*l, kijkt regelmatig naar AM als ze aan het filmen is, zich bewust van de camera.Huppeltante schreef: ↑08-10-2024 15:27Die idiote praat tegen demeiden! Wat een naar ventje. Dat AM en MG niet ingrijpen vind ik onbegrijpelijk!
dinsdag 8 oktober 2024 om 23:05
Ik vind de familie Zhou leuk om te volgen, en de jongste dochter zo’n grappig kind.
Bewondering hoe ze het doet/doen met 4 kinderen waaronder een baby en een ondeugende peuter, een eigen zaak en slaapgebrek. Maar niet piepen, gewoon nog lekker kilometers fietsen en wandelen.
Bewondering hoe ze het doet/doen met 4 kinderen waaronder een baby en een ondeugende peuter, een eigen zaak en slaapgebrek. Maar niet piepen, gewoon nog lekker kilometers fietsen en wandelen.
dinsdag 8 oktober 2024 om 23:16
Nou ja, ze deelt het papier of "geheim" niet. Alleen het beeld dat Jet dat leest en zegt.
dinsdag 8 oktober 2024 om 23:24
Klopt. Ik ben ook regelmatig kritisch op AM maar ik zie hier niets onveiligs in. Jet dekt het blaadje af en zegt lachend dat ze inhoud van het briefje niet mag delen met haar volgers. AM doet ook geen poging dat toch te doen verder.
dinsdag 8 oktober 2024 om 23:53
Het feit dat je op Jets leeftijd al zo bewust bent en dus móét zijn dat je moeder je constant filmt vind ik wel grenzen aan onveiligheid. Juist omdat het niet als leuk filmpje voor je eigen telefoon om later nog 's terug te bekijken is, maar het is gewoon content voor duizenden vreemde ogen die meegluren. Zij had dat destijds ook in bed toen ze er niet uit wilde, omdat ze in haar ondergoed zat. Dat soort fragmenten zijn überhaupt vreselijk ongeschikt op een publiek kanaal. Juist omdat het om kinderen gaat die daarin niet zelf kunnen kiezen.
woensdag 9 oktober 2024 om 07:17
Precies dat!Fairytale schreef: ↑08-10-2024 23:53Het feit dat je op Jets leeftijd al zo bewust bent en dus móét zijn dat je moeder je constant filmt vind ik wel grenzen aan onveiligheid. Juist omdat het niet als leuk filmpje voor je eigen telefoon om later nog 's terug te bekijken is, maar het is gewoon content voor duizenden vreemde ogen die meegluren. Zij had dat destijds ook in bed toen ze er niet uit wilde, omdat ze in haar ondergoed zat. Dat soort fragmenten zijn überhaupt vreselijk ongeschikt op een publiek kanaal. Juist omdat het om kinderen gaat die daarin niet zelf kunnen kiezen.
Daarnaast zegt AM het niet te delen en ze doet het alsnog. Ook al zie je niet letterlijk wat er op het briefje staat.
Het meisje is zich er dus zo bewust van dat er zoveel mensen meekijken en dat is echt niet normaal op die leeftijd.
Er staat continu een cameravrouw in de buurt, dus ze moet zich altijd inhouden om te kunnen doen, zijn en zeggen wat ze wil.
Dus ja, ik zie hier echt wel kwaad in.
woensdag 9 oktober 2024 om 07:23
Wat is hun insta naam? Ik kan ze niet vinden onder familiezhouhimalaya schreef: ↑08-10-2024 23:05Ik vind de familie Zhou leuk om te volgen, en de jongste dochter zo’n grappig kind.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in