Entertainment alle pijlers

IQ-test 2013

23-01-2013 19:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 20:30 Ned 1.



Wie doet er (ook) mee?
Alle reacties Link kopieren
Nou een mooi gemiddeld denk ik durf het niet zo goed te plaatsen
Ik heb een IQ van 119 dit keer.
110 het gemiddelde, dan klopt het toch al niet? Omdat IQ gemiddeld altijd 100 moet zijn?
Gemiddeld was 110 zegt ie, dus het valt vast mee snyggin. Meteen bewezen dat het niet erg kloppend is, het gemiddelde iq in nederland is geen 110



10 fout leverde me 128 op (dus degene ie een supergeheugen hebben weten nu m'n leeftijd ).
Alle reacties Link kopieren
119, behoorlijk gezakt met vorige keer.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Oh ok als 110 het gemiddeld is dan zit ik er met 119 net boven
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunemom schreef op 23 januari 2013 @ 22:47:

Gemiddeld was 110 zegt ie, dus het valt vast mee snyggin. Meteen bewezen dat het niet erg kloppend is, het gemiddelde iq in nederland is geen 110 Van diegenen die het gemaakt hebben he
Alle reacties Link kopieren
Damn, ik ben niet hoogbegaafd! IQ van 117.



Maarrrrrr... wel met koorts he!!!!
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren


Mijn IQ is gestegen met 21 jaaa iq is nu 121.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snyggin schreef op 23 januari 2013 @ 22:48:

[...]





Van diegenen die het gemaakt hebben he En dan ook niet de mensen die met pen hebben gedaan zoals ik.
quote:Kalliope schreef op 23 januari 2013 @ 22:49:

Damn, ik ben niet hoogbegaafd! IQ van 117.



Maarrrrrr... wel met koorts he!!!! Ik ook niet en ik heb geen koorts
Oh maar ik ben wel slimmer dan de BN-ers, dat valt weer mee
Hoe betrouwbaar is zo'n testje nou? Want ik heb een vrij hoge score en ik ben ook wel iets slimmer dan gemiddeld... maar niet zo hoog als mijn score doet vermoeden, haha.
Alle reacties Link kopieren
Sunemom, jij valt in de groep "bijna hoogbegaafd". Dat is de meest onbegrepen groep in Nederland; zij vallen overal tussen.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Misschien scheelt het ook dat mijn vriend dit keer niet mee kon doen.



Sunemom, toch wel leuk als je slimmer bent dan de BN-ers.
Alle reacties Link kopieren
Ja Sunemon, wil je erover praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:roze_konijntje schreef op 23 januari 2013 @ 22:52:

Hoe betrouwbaar is zo'n testje nou? Want ik heb een vrij hoge score en ik ben ook wel iets slimmer dan gemiddeld... maar niet zo hoog als mijn score doet vermoeden, haha.Gemiddeld denk ik. Ze hebben een paar jaar geleden gezegd dat ze dan alle vlakten, geen idee meer wat ze ermee bedoelden , moeten nemen en dat de test langer moet duren.
Niet heel betrouwbaar volgens mij. Ik weet mijn officiele iq en bij mij klopt het voor geen meter in elk geval. Het is ook niet betrouwbaar bedoeld, gewoon als amusement.
Alle reacties Link kopieren
138! Joepie!
Alle reacties Link kopieren
Bovengemiddeld, strookt toch wel met de werkelijkheid
quote:Snyggin schreef op 23 januari 2013 @ 22:54:

Ja Sunemon, wil je erover praten? doen we toch al
Ach ja, misschien niet zo betrouwbaar, maar wel een lekkere ego boost.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Snyggin schreef op 23 januari 2013 @ 22:54:

Ja Sunemon, wil je erover praten?Ik ben voor een spoeddebat in het kabinet.
Liever elitair dan een pauper!
130... Ik wist wel dat ik niet dom was, maar 130... Trots op mezelf!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven