Entertainment alle pijlers

IQ-test 2013

23-01-2013 19:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 20:30 Ned 1.



Wie doet er (ook) mee?
quote:Kalliope schreef op 23 januari 2013 @ 22:49:

Damn, ik ben niet hoogbegaafd! IQ van 117.



Maarrrrrr... wel met koorts he!!!!







Troost je, ik haal nooit meer dan 80.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 125. Vond er wel achterlijke vragen tussenzitten.
Alle reacties Link kopieren
Deze IQ test komt volgens mij niet helemaal met de 'normaal afgenomen IQtesten overeen, want iedere keer als ik eraan meedeed scoorde ik dik boven de 130, terwijl ik een 'normaal bovengemiddeld' IQ heb, zeg maar 110/115.

Gemiddeld IQ noemt men volgens mij een score van 100.



Voor wat het waard is, zullen we maar zeggen. Goede boost voor het ego, voor wie daar behoefte aan heeft !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven