IQ-test 2013
donderdag 24 januari 2013 om 10:47
Deze IQ test komt volgens mij niet helemaal met de 'normaal afgenomen IQtesten overeen, want iedere keer als ik eraan meedeed scoorde ik dik boven de 130, terwijl ik een 'normaal bovengemiddeld' IQ heb, zeg maar 110/115.
Gemiddeld IQ noemt men volgens mij een score van 100.
Voor wat het waard is, zullen we maar zeggen. Goede boost voor het ego, voor wie daar behoefte aan heeft !
Gemiddeld IQ noemt men volgens mij een score van 100.
Voor wat het waard is, zullen we maar zeggen. Goede boost voor het ego, voor wie daar behoefte aan heeft !