Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
20-04-2022 12:20
Jaimie deelde trouwens wat haar billift kostte, op haar IG.

Het kost 3000 euro per 100 ml. In elke bil ging 125ml dus 250 ml.

Reken maar uit, dus.

Het argument was dat ze door alle ontwikkelingen van de afgelopen dagen nogal was afgevallen en ze wilde dus haar bilpartij weer op orde krijgen.
'De afgelopen dagen' ook echt. En dan meteen maar duizenden euro's aan een billift uitgeven? Sommige mensen zijn echt van het padje af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wickedwitch schreef:
20-04-2022 21:21
Eh… 7500 klappen voor die ass die binnen twee jaar weer verdampt is?? Want fillers lossen toch op ??
Ja maar dan hopen we dat ze weer beter (lees: ruimer) in haar vel zit.

Ondertussen is het vogeltje gevlogen naar LA. Ze kan in ieder geval zitten want anders trek je dat niet met een gelifte kont.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gevalletje ons kent ons....

https://www.mediacourant.nl/2022/04/lil ... e-plessen/

De vader van Robin is pensioenondernemer Patrick Singels (Insta) en haar moeder is huisvrouw Corine Singels (Insta). Ze zijn inderdaad bevriend met Nikkie, maar smeuïger is dat ze allebei ook al worden gevolgd door Jorik.

Volgens Juice Channel wilde Jorik zijn relatie met Robin overigens nog even geheimhouden. “Onze bronnen vertelden dat Lil Kleine het op dit moment nog stil wilde houden omdat hij bang was dat er reacties zouden komen dat hij met haar zou zijn vanwege geld. Want ja, de zaakjes gaan voor Jorik ook niet al te lekker op het moment…”

Robin, over wie een nogal lachwekkend artikel online staat waarin de auteur haar de hemel inprijst, zwijgt over haar verhouding met Jorik. Haar laatste story, van gisterenmiddag, laat zien dat ze sushi aan het eten is met Lizzy Perridon (Insta), de rijkeluisdochter van Michel Perridon.

Dat lachwekkende artikel is werkelijk echt een van de meest verschrikkelijke dingen dat ik ooit gelezen heb. Zoveel onzin in 1000 woorden....

https://www.linkedin.com/pulse/zuinig-z ... beukeboom/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
21-04-2022 22:50

Dat lachwekkende artikel is werkelijk echt een van de meest verschrikkelijke dingen dat ik ooit gelezen heb. Zoveel onzin in 1000 woorden....

https://www.linkedin.com/pulse/zuinig-z ... beukeboom/

Kleine, guitige Robin :rofl:
Wat is dat voor artikel ?? Dat kan toch niet echt gemeend zijn ?? Zo wel.. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
What the crap. Dat taalgebruik. Gristus te paard.
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
22-04-2022 09:14
Kleine, guitige Robin :rofl:
Wat is dat voor artikel ?? Dat kan toch niet echt gemeend zijn ?? Zo wel.. :facepalm:

Haha, ik heb ook met verbazing en irritatie dat artikel doorgelezen. Ontzettend gênant, dat je het je toetsenbord uit krijgt!
Je kunt de schrijver ervan inhuren om ook zo’n veren-in-je-reet artikel over jou te laten schrijven…
Alle reacties Link kopieren Quote
Metallover schreef:
22-04-2022 09:26
Haha, ik heb ook met verbazing en irritatie dat artikel doorgelezen. Ontzettend gênant, dat je het je toetsenbord uit krijgt!
Je kunt de schrijver ervan inhuren om ook zo’n veren-in-je-reet artikel over jou te laten schrijven…

Ik zou me doodschamen als iemand zoiets over mij schreef. Scheldnamen zijn ook niet alles, maar ik ben nog liever een stom klotewijf dan een kleine guitigerd die een hapje chocola neemt. In een glamoureus, intiem winkelcentrum :rofl: Misschien kan hij bij Hallmark aan de slag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja echt, om te gieren dat artikel. Dat je het uit je computer krijgt. Echt, hier zouden hackers van mij alle toestemming voor hebben om dit soort kul te hacken en te deleten...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Die reacties daaronder ook.... :rofl:
sakamanga schreef:
22-04-2022 09:46
Ik zou me doodschamen als iemand zoiets over mij schreef. Scheldnamen zijn ook niet alles, maar ik ben nog liever een stom klotewijf dan een kleine guitigerd die een hapje chocola neemt. In een glamoureus, intiem winkelcentrum :rofl: Misschien kan hij bij Hallmark aan de slag.
En ik zou me doodschamen om zo'n eikel te daten. Dus qua dat zal er weinig schaamte zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
20-04-2022 12:20
Jaimie deelde trouwens wat haar billift kostte, op haar IG.

Het kost 3000 euro per 100 ml. In elke bil ging 125ml dus 250 ml.

Reken maar uit, dus.

Het argument was dat ze door alle ontwikkelingen van de afgelopen dagen nogal was afgevallen en ze wilde dus haar bilpartij weer op orde krijgen.
van dat geld kan ik een mini wereld reis maken :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
20-04-2022 12:20
Jaimie deelde trouwens wat haar billift kostte, op haar IG.

Het kost 3000 euro per 100 ml. In elke bil ging 125ml dus 250 ml.

Reken maar uit, dus.

Het argument was dat ze door alle ontwikkelingen van de afgelopen dagen nogal was afgevallen en ze wilde dus haar bilpartij weer op orde krijgen.
Heeft ze eigenlijk de 3de "begonnen" 100 ml spuit volledig moeten betalen?

Of was het groepstarief en is die in iemand anders zijn kont gegaan?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Jezus echt tenenkrommend dat artikel over die Robin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begrijp er dus echt geen reet van, dat je een vent gaat daten waarvan je weet dst hij vrouwen de pleuris in slaat. Echt, waarom?? Hij is niet rijk, niet knap, niet leuk, geen goede vader, heeft geen klasse, is niet intelligent... WAAROM?? Zo'n meisje kan de lat toch wel ietsie pietsje hoger leggen?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
24-04-2022 19:26
Ik begrijp er dus echt geen reet van, dat je een vent gaat daten waarvan je weet dst hij vrouwen de pleuris in slaat. Echt, waarom?? Hij is niet rijk, niet knap, niet leuk, geen goede vader, heeft geen klasse, is niet intelligent... WAAROM?? Zo'n meisje kan de lat toch wel ietsie pietsje hoger leggen?
Toch nog status in bepaalde kringen denk ik....en die Robin lijkt me ook niet het helderste licht.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
22-04-2022 10:30
Ja echt, om te gieren dat artikel. Dat je het uit je computer krijgt. Echt, hier zouden hackers van mij alle toestemming voor hebben om dit soort kul te hacken en te deleten...
Maar wat is het? Satire? Heeft iemand hiervoor betaald en zo ja, is dat Robin zelf geweest of haar ergste vijand? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
24-04-2022 19:26
Ik begrijp er dus echt geen reet van, dat je een vent gaat daten waarvan je weet dst hij vrouwen de pleuris in slaat. Echt, waarom?? Hij is niet rijk, niet knap, niet leuk, geen goede vader, heeft geen klasse, is niet intelligent... WAAROM?? Zo'n meisje kan de lat toch wel ietsie pietsje hoger leggen?
Hij is wel rijk en ook best knap. Bovendien gaat zij hem helemaal temmen natuurlijk. Tja. Sommige vrouwen, waaronder ikzelf houden van gevaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wickedwitch schreef:
24-04-2022 21:07
Hij is wel rijk en ook best knap. Bovendien gaat zij hem helemaal temmen natuurlijk. Tja. Sommige vrouwen, waaronder ikzelf houden van gevaar.

:frusty:
Jij liever dan ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
24-04-2022 19:31
Maar wat is het? Satire? Heeft iemand hiervoor betaald en zo ja, is dat Robin zelf geweest of haar ergste vijand? :facepalm:
Die kerel is in te huren om een leuk stukje over je te schrijven.
Naar verluid is Robin inderdaad geen groot licht en teert ze vooral op de fame en centjes van haar vader.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
25-04-2022 02:02
Die kerel is in te huren om een leuk stukje over je te schrijven.
Naar verluid is Robin inderdaad geen groot licht en teert ze vooral op de fame en centjes van haar vader.
Nou als je dus accepteert dat dit gedrocht over jou online komt, ben je echt niet goed hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Of ze heeft geld teveel, of ze wordt getrakteerd: Jaimie toont beelden van een etentje in het Beverly Hills Hotel in Hollywood. Op het menu: kreeft en oesters.
Niet echt het goedkoopste plekje en goedkoopste maaltje.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
26-04-2022 09:59
Of ze heeft geld teveel, of ze wordt getrakteerd: Jaimie toont beelden van een etentje in het Beverly Hills Hotel in Hollywood. Op het menu: kreeft en oesters.
Niet echt het goedkoopste plekje en goedkoopste maaltje.
Betekent dit dat de (echte) kleine een lang weekend bij zijn vader is?
Alle reacties Link kopieren Quote
Florisante schreef:
27-04-2022 18:58
Betekent dit dat de (echte) kleine een lang weekend bij zijn vader is?
Dat zou kunnen, ik weet wel dat Jorik geen contact met Jaimie mocht, maar hoe het zit met Lio weet ik niet.
Anders past ws haar familie op het ventje.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Florisante schreef:
27-04-2022 18:58
Betekent dit dat de (echte) kleine een lang weekend bij zijn vader is?
Of gewoon bij de nanny zoals anders?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yvonne meldt dat Lil op Eindhoven is gespot en naar Ibiza vloog om daar Koningsdag te vieren.
Al scheen hij vooral drukdrukdruk te zijn met/op zijn telefoon.
Robin (de Rebound zoals Yv haar heeft gedoopt) was in geen velden of wegen te bekennen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven