Jaimie & Lil'Kleine
donderdag 3 juni 2021 om 16:47
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.
De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.
-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.
-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/
Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]
De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.
-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.
-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/
Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
woensdag 16 februari 2022 om 12:39
Oh ja, wacht, dat staat mij nu ook bij.Metallover schreef: ↑16-02-2022 12:31Ik meen me te herinneren dat ze was herkend doordat er een (wellicht kunst)nagel op de foto stond.
Weet van een vriend van mij die ooit bij ABN AMRO werkte, (nu met pensioen, al jaren) dat bij bepaalde bankrekeningen (lees: van bekende of rijke mensen) er wel 'digitaal' genoteerd werd op de een of andere manier wie er in keek door middel van inlogcodes. Later mocht je helemaal niet zomaar in een willekeurige rekening kijken, tenzij je er echt wat te zoeken had.
Met andere woorden, je bent dus kennelijk altijd te vinden, is het niet je digitale vingerafdruk, is het wel je nagel van diezelfde vinger.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
woensdag 16 februari 2022 om 13:51
Dat is tegenwoordig met de AVG standaard. Ook bij verzekeraars en dergelijke. Er is maar een beperkte groep medewerkers die überhaupt inzage hebben en dat wordt allemaal vastgelegd.koreana schreef: ↑16-02-2022 12:39Oh ja, wacht, dat staat mij nu ook bij.
Weet van een vriend van mij die ooit bij ABN AMRO werkte, (nu met pensioen, al jaren) dat bij bepaalde bankrekeningen (lees: van bekende of rijke mensen) er wel 'digitaal' genoteerd werd op de een of andere manier wie er in keek door middel van inlogcodes. Later mocht je helemaal niet zomaar in een willekeurige rekening kijken, tenzij je er echt wat te zoeken had.
Met andere woorden, je bent dus kennelijk altijd te vinden, is het niet je digitale vingerafdruk, is het wel je nagel van diezelfde vinger.

woensdag 16 februari 2022 om 14:18
woensdag 16 februari 2022 om 14:19
Het schijnt, dat Lil Kleine spijt heeft en niet wil eten. Er is een Snapchat gesprek gelekt tussen een agent die op dat politie bureau werkt, en een meisje waarmee hij op date wilde. Daarin gaf de agent aan dat Lil Kleine veel spijt had en niet wilde eten, en dat hij niet blij was dat er foto’s van hem werden gemaakt. En dat hij moest huilen.
woensdag 16 februari 2022 om 14:21
Precies ik werk voor een bank en elke handeling die ik in het systeem doe is na te trekken . Sowieso alleen toegang tot een rekening als er een identificatie heeft plaats gevonden . Dus random wat opzoeken lukt niet ongemerkt . Tenzij je bevoegd bent het dossier in te zien .
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 16-02-2022 14:25
0.85% gewijzigd
woensdag 16 februari 2022 om 14:21
Lil/Jorik heeft vooral spijt dat hij vastzit denk ik.Vlamtosti schreef: ↑16-02-2022 14:19Het schijnt, dat Lil Kleine spijt heeft en niet wil eten. Er is een Snapchat gesprek gelekt tussen een agent die op dat politie bureau werkt, en een meisje waarmee hij op date wilde. Daarin gaf de agent aan dat Lil Kleine veel spijt had en niet wilde eten, en dat hij niet blij was dat er foto’s van hem werden gemaakt.
Vraag me ook meteen af hoevaak hij al bij Jaimie heeft gejankt dat hij spijt had.
woensdag 16 februari 2022 om 14:24
Ja idd.
Hij heeft vooral spijt dat de beelden uitgelekt zijn. Waarbij ik overigens heel benieuwd ben hoe dat kan, dat de beelden gelekt zijn.

woensdag 16 februari 2022 om 14:37
wat fout van die agent. die kan/moet geschorst wordenVlamtosti schreef: ↑16-02-2022 14:19Het schijnt, dat Lil Kleine spijt heeft en niet wil eten. Er is een Snapchat gesprek gelekt tussen een agent die op dat politie bureau werkt, en een meisje waarmee hij op date wilde. Daarin gaf de agent aan dat Lil Kleine veel spijt had en niet wilde eten, en dat hij niet blij was dat er foto’s van hem werden gemaakt. En dat hij moest huilen.

woensdag 16 februari 2022 om 14:38
Yildizlar2 schreef: ↑16-02-2022 14:24Maar wie is er dan fouter degene die het lekt of de juicer die het plaatst ?
die het lekt.

woensdag 16 februari 2022 om 14:58
In dit geval beter dan 'hup, naar huis'
woensdag 16 februari 2022 om 15:11
Koreana schreef eerder dat hij niet naar huis zou mogen. Ik dacht daaruit te begrijpen dat de burgemeester een tijdelijk huisverbod heeft afgegeven.
Dat betekent dat hij in ieder geval 10 dagen geen contact mag met Jaimy en Lío, dat er hulp gestart wordt om het huiselijk geweld te doorbreken en dat er door instanties meegekeken wordt/hulp geboden wordt om te voorkomen dat er opnieuw onveilige situaties ontstaan.
•
woensdag 16 februari 2022 om 15:14
Het album van Lil Kleine gooide de afgelopen tijd hoge ogen op Spotify. Maar Yvonne Coldeweijer trekt nu in twijfel of het wel om 'echte' luisteraars gaat. Volgens de roddelkoningin komt het merendeel van de streams uit Bulgarije.
"Via een spion bij Buma (met ingangen bij Spotify) heb ik vernomen dat het merendeel van de streams van Ibiza Stories, het nieuwe album van Lil Kleine, helemaal niet bestaat uit Nederlandse streams," schrijft Coldeweijer in haar Insta Stories. "Het merendeel komt namelijk uit Bulgarije."
"Dat Lil Kleine zo'n grote schare Bulgaarse fans heeft, valt natuurlijk te betwijfelen," gaat ze verder. Ze zegt dat je als buitenstaander de statistieken niet kunt inzien. "Daarom houdt de muziekwereld dit liever geheim."
Er zouden meerdere Nederlandse artiesten Spotify-streams kopen. "Medewerkers van platenmaatschappijen weten hier gewoon van af," stelt ze op haar Juice-channel.
https://www.welingelichtekringen.nl/ber ... arije.html
"Via een spion bij Buma (met ingangen bij Spotify) heb ik vernomen dat het merendeel van de streams van Ibiza Stories, het nieuwe album van Lil Kleine, helemaal niet bestaat uit Nederlandse streams," schrijft Coldeweijer in haar Insta Stories. "Het merendeel komt namelijk uit Bulgarije."
"Dat Lil Kleine zo'n grote schare Bulgaarse fans heeft, valt natuurlijk te betwijfelen," gaat ze verder. Ze zegt dat je als buitenstaander de statistieken niet kunt inzien. "Daarom houdt de muziekwereld dit liever geheim."
Er zouden meerdere Nederlandse artiesten Spotify-streams kopen. "Medewerkers van platenmaatschappijen weten hier gewoon van af," stelt ze op haar Juice-channel.
https://www.welingelichtekringen.nl/ber ... arije.html
woensdag 16 februari 2022 om 15:17
Ja, zo las ik het ook.Frizz schreef: ↑16-02-2022 15:11Koreana schreef eerder dat hij niet naar huis zou mogen. Ik dacht daaruit te begrijpen dat de burgemeester een tijdelijk huisverbod heeft afgegeven.
Dat betekent dat hij in ieder geval 10 dagen geen contact mag met Jaimy en Lío, dat er hulp gestart wordt om het huiselijk geweld te doorbreken en dat er door instanties meegekeken wordt/hulp geboden wordt om te voorkomen dat er opnieuw onveilige situaties ontstaan.
Daarnaast is hij, lees ik nu, geschorst door de RC. Dat betekent dat de inbewaringstelling van 14 dagen wel is bevolen, maar dat die is geschorst en dat Jorrik dus naar buiten mocht. Daar zijn bij een schorsing altijd voorwaarden aan verbonden (zoals beschikbaar blijven voor het onderzoek van de politie, geen nieuwe strafbare feiten plegen etc. Soms komen daar extra voorwaarden bij, zoals een contactverbod)
meisje85 wijzigde dit bericht op 16-02-2022 15:21
3.01% gewijzigd

woensdag 16 februari 2022 om 15:19
Lijkt mij niet want genoeg mensen delen graag info. Yvon is niet dom, dekt zich goed in en uitkomen dat ze info koopt is funest voor haar imago.

woensdag 16 februari 2022 om 15:20
Ik zie hem er voor aan om hun kind mee te nemen.
woensdag 16 februari 2022 om 15:21
Ah. Dan is Dubai ook niet mogelijk denk ik zo? Wordt er dan ook al reclassering toegewezen of niet in dit stadium?meisje85 schreef: ↑16-02-2022 15:17Ja, zo las ik het ook.
Daarnaast is hij, lees ik nu, geschorst door de RC. Dat betekent dat de inbewaringstelling van 14 dagen wel is bevolen, maar dat die is geschorst. Daar zijn altijd voorwaarden aan verbonden (zoals beschikbaar blijven voor het onderzoek van de politie, geen nieuwe strafbare feiten plegen etc. Soms komen daar extra voorwaarden bij, zoals een contactverbod)
•
woensdag 16 februari 2022 om 15:23
In huiselijk geweldzaken wordt er nagenoeg altijd een reclasseringsrapport aangevraagd. Dus een voorwaarde zal hoogstwaarschijnlijk ook zijn dat hij moet meewerken aan het opmaken van een rapport. En misschien ook dat hij zich tijdens zijn schorsing bij hen moet melden voor een toezicht.
woensdag 16 februari 2022 om 15:23
Dat kan dus niet als er een huisverbod (en dus contactverbod) is; dan mag hij Lío niet eens zien. Als er een goede reden bestaat om Lío wel te zien moet daar toestemming voor gevraagd worden. Overschrijding van het tijdelijk huisverbod is strafbaar.
•
woensdag 16 februari 2022 om 15:28
Grobbekuiken_ schreef: ↑16-02-2022 15:25Ondertussen op fb
'Naturalis neemt wassen beeld Madame Tussauds over'
![]()

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in