Entertainment alle pijlers

Je idool ontmoeten....ieks!

07-12-2019 07:12 191 berichten
Morgen is het zover! Dan ga ik naar comic con en ga ik op de foto met Nick Carter van The Backstreet Boys. Al 23 jaar is het mijn grote droom om de mannen eens te ontmoeten! En nu gaat het gebeuren met mijn all time favoriet van de band. En ik vind het echt doodeng!! :facepalm:

Al vanaf mijn 12e ben ik ontzettend fan. Ben naar veel concerten geweest en volg alles rondom ze. Afgelopen jaar nog 3 keer geweest bij hun wereldtournee. En al 23 jaar hoop ik ooit eens een meet & Greet te doen. Maar ik vind het eigenlijk altijd teveel geld. En nu is het relatief goedkoop en met mijn favoriet. Dus ik ga! Met een vriendin die net zo gek is :mrgreen:
Maar echt, ik ben zo gespannen! Heb er de afgelopen 2 nachten al over gedroomd :rofl: en ik weet het, het is ook maar gewoon een mens. Niks om me druk over te maken. Maar toch! Ik voel me echt zo’n 16-jarige bakvis die in katzwijm valt bij het zien van hem... :flirting:

En ergens baal ik van mezelf, want ik wil een leuke indruk maken (waarom? Hij is me 3 seconden later toch alweer vergeten) en ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden kom of iets stoms doe ofzo. Ik wordt gek van mezelf. En dan heb ik nog niet eens nagedacht over mijn outfit! Ik heb ook geen idee hoe zo’n fotoshoot gaat op comic con. Is er überhaupt tijd om iets te zeggen tegen hem?

Wat ik met dit topic wil? Eigenlijk geen idee :biggrin: mijn ei kwijt...herkenning vinden misschien? Zijn er nog dames van half 30 en ouder die zich ook zo voelen als ze hun idool gaan ontmoeten? Of ben ik echt zo raar? :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Geniet ervan! Mij lijkt het ook wel leuk hoor, best veel acteurs van series die ik ken. Maar ik vind de sfeer op dat soort locaties nooit leuk en vind al die drukte en het lawaai ook maar niks (terwijl ik wel weer gek ben op festivals en zo), dus ik ga er niet meer heen.
yette schreef:
08-12-2019 10:48
Oh, onhandig.

Ze komen vast wel een keer in 'jouw' land, toch? Ik heb ze 4 jaar geleden gezien in Tivoli, vlak voor de toegangsprijzen verdubbelden.
Ja gelukkig wel, in februari ben ik met mijn zus naar een concert geweest, die is speciaal hierheen gekomen daarvoor. :heart: Meet&greets kon je alleen winnen via de radio maar daar kwam ik pas achter toen het al voorbij was.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het schattig. Ik zou ook nerveus zijn hoor.
Ik hoop dat het was wat je ervan hoopte ;)
Alle reacties Link kopieren
Zit eens op die site te kijken. Wat komen daar veel beroemdheden joh. En zo 95 euro voor een foto. Eigenlijk idioot voor een paar seconden.
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat leuk dit! Geniet ervan!
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Ik heb een paar jaar geleden Tony Hadley ontmoet. Dat was wel heel grappig, de beste jaren heeft de man inmiddels wel even achter de rug, maar daar trekken voormalig tienermeisjes zich weinig van aan. Er liepen daar nog meer artiesten rond die hun hoogtepunt lang geleden hadden, en de meesten waren gewoon heel normale mensen.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
07-12-2019 09:29
Ik ben al ouder dan half 30 en snap je helemaal. Heb ook een idool uit de jaren 80. Nooit over gegaan of minder geworden. Altijd als we in Londen zijn gaan we even langs zijn huis. Wat drinken in de pub ertegenover, een foto maken, en dat voelt zo goed :lol:
Heb zelfs een foto in de woonkamer staan. Mijn gezin vindt het niet erg. Die kent mijn liefde voor hem. Dus ik snap je helemaal. Veel plezier.
Doorenvogels55 schreef:
07-12-2019 09:54
Mijn gezin weet het want het is al vanaf de jaren 80 dus het hoort bij mij. Die gaan ook mee naar de pub ertegenover :-D
Zit ook in een best fanatieke Facebook fangroep, verzamel spullen. Nou ja, net een tiener haha.

Mijn dochter is ook fan van iemand. Die zijn ook met een paar naar zijn geboortedorp geweest. Leuk toch.

Vriendin van mij is 50 plus en heel groot fan van een Duitse artiest. Die heeft een soort pendeldienst met Duitsland :P

Dussssss wij zijn niet de enigen. :cheer:
Nu ben ik toch wel benieuwd wie dit is.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Dit doet me denken aan de episode uit The Queen, waarin prins Phillip een privé audiëntie weet te regelen tussen hem en zijn ultieme idolen, de drie astronauten Armstrong, Aldrin en Collins die net terug op Aarde waren van de maanlanding.

De prins had een beeld in zijn hoofd van 'echte mannen' die het leven ten volste leven, avonturiers, helden etc, maar in werkelijkheid bleken het ook maar een paar snipverkouden knulletjes te zijn die meer interesse hadden voor de pracht en praal van het paleis dan diepzinnige vragen over hun ruimtereis. 'Waar dacht je aan tijdens de reis, wat waren je diepste gedachten?' 'Uhh...checklists? procedures?'


Eigenlijk geen idee wat dit met de Backstreet Boy uit de OP te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
08-12-2019 12:31
Dit doet me denken aan de episode uit The Queen, waarin prins Phillip een privé audiëntie weet te regelen tussen hem en zijn ultieme idolen, de drie astronauten Armstrong, Aldrin en Collins die net terug op Aarde waren van de maanlanding.

De prins had een beeld in zijn hoofd van 'echte mannen' die het leven ten volste leven, avonturiers, helden etc, maar in werkelijkheid bleken het ook maar een paar snipverkouden knulletjes te zijn die meer interesse hadden voor de pracht en praal van het paleis dan diepzinnige vragen over hun ruimtereis. 'Waar dacht je aan tijdens de reis, wat waren je diepste gedachten?' 'Uhh...checklists? procedures?'


Eigenlijk geen idee wat dit met de Backstreet Boy uit de OP te maken heeft.
:HA:
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Het zit erop!! Het was echt ontzettend leuk! Wel heel snel. Je mocht aangeven hoe je op de foto wilde, dus ik heb om een knuffel gevraagd :) lekker dicht tegen hem aan, hele leuke foto geworden! Ik ben echt blij dat ik gegaan ben alsnog. We besloten woensdag pas tickets te kopen :mrgreen:
Wat een leuk verhaal.
Moest je zelf die foto (laten) maken met je eigen mobieltje, of werd de foto door een echte fotograaf gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
08-12-2019 12:46
Het zit erop!! Het was echt ontzettend leuk! Wel heel snel. Je mocht aangeven hoe je op de foto wilde, dus ik heb om een knuffel gevraagd :) lekker dicht tegen hem aan, hele leuke foto geworden! Ik ben echt blij dat ik gegaan ben alsnog. We besloten woensdag pas tickets te kopen :mrgreen:
Yesss! Wat leuk Whomi!
Zei hij nog iets?
Whomi schreef:
08-12-2019 12:46
Het zit erop!! Het was echt ontzettend leuk! Wel heel snel. Je mocht aangeven hoe je op de foto wilde, dus ik heb om een knuffel gevraagd :) lekker dicht tegen hem aan, hele leuke foto geworden! Ik ben echt blij dat ik gegaan ben alsnog. We besloten woensdag pas tickets te kopen :mrgreen:
Super leuk voor je..
Wat leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Nu wil ik ook meer weten! Had je nog onthouden wat je wilde zeggen? Rook hij lekker? Stotterde je en had je rode wangen? Was hij aardig?
Alle reacties Link kopieren
mendy schreef:
08-12-2019 14:11
Nu wil ik ook meer weten! Had je nog onthouden wat je wilde zeggen? Rook hij lekker? Stotterde je en had je rode wangen? Was hij aardig?
Nick ruikt altijd heel erg lekker ;-)

Whomi, is nu het hek van de dam? Volgende keer een concert VIP?
Alle reacties Link kopieren
Whomi, ik snap je helemaal hoor! Ik ben net zo gek van bsb en met name Nick.

Ik ben gisteren geweest, 2 fotoshootfoto’s, en 4 selfies rijker. :cheer2:

Ik heb Nick vaak ontmoet, als je eenmaal aan m&g begint, is het hek van de dam hoor! Maar iedere keer vind ik het net zo leuk, en wil je alleen maar meer.

Ik heb nu echt met even een klein dipje, omdat ik niet weet wanneer ik hem weer ga zien. Dat is met een paar dagen wel weer over, maar ik vind die backstreet bubbel zo heerlijk!

Vertel, hoe vond je het? Ik ben benieuwd naar je verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Haha toen ik de titel zag dacht ik: "nou als ik Nick Carter zou ontmoeten zou ik ook stik zenuwachtig zijn."

Leuk TO, ben ook een tikkie jaloers.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Mrs_williams schreef:
08-12-2019 18:15
Whomi, ik snap je helemaal hoor! Ik ben net zo gek van bsb en met name Nick.

Ik ben gisteren geweest, 2 fotoshootfoto’s, en 4 selfies rijker. :cheer2:

Ik heb Nick vaak ontmoet, als je eenmaal aan m&g begint, is het hek van de dam hoor! Maar iedere keer vind ik het net zo leuk, en wil je alleen maar meer.

Ik heb nu echt met even een klein dipje, omdat ik niet weet wanneer ik hem weer ga zien. Dat is met een paar dagen wel weer over, maar ik vind die backstreet bubbel zo heerlijk!

Vertel, hoe vond je het? Ik ben benieuwd naar je verhaal.
Wat hier gezegd wordt... als je aan 1 begint dan wil je meer hahaha
zo is het bij de meesten van ons gegaan
Deze foto werd gemaakt en kreeg je meteen mee. Ik kan nu voor €5,- de digitale foto nog bestellen. Je kon ook nog een selfie laten maken met je eigen telefoon. Moest je weer een apart kaartje voor kopen, dat hebben we niet gedaan.

Het ging echt heel snel en we hebben niet echt gepraat ofzo. Je mocht wel zelf aangeven hoe je op de foto wilde, dus ik ben op hem afgelopen, hij zei “hi” en ik heb gevraagd “hi, can I get a hug” :mrgreen: er was niet echt tijd voor een handje, vraag en een knuffel apart. Het was echt gewoon 1 pose voor de foto en door. Dus ik dacht, als ik een knuffel wil moet ik zo op de foto! Heb hem daarna bedankt en ben weer doorgelopen. Heb niet aan hem gesnuffeld, maar heb niets raars geroken. Hij had geen heel sterk geurtje op dus :) de knuffel was uiteraard heerlijk! Ik was uiteindelijk ook niet heel erg zenuwachtig op het moment zelf. Ik sta ook echt heel leuk op de foto, al zeg ik het zelf! Ik ben niet heel fotogeniek, maar deze is echt goed gelukt. Toen ik stond te wachten op mijn foto had ik pas trillende handen. Ik denk dat toen pas echt het besef kwam dat ik net echt met hem geknuffeld had :biggrin: het was het vroege opstaan, het geld, de hele trip meer dan waard! Ik zou het zo weer doen als het kon! En inderdaad, nu op naar de m&g met ze. Dat is wel echt iets wat we nu zeker willen doen een keer. Het was ook wel wat ik had verwacht. Snel een foto en volgende. Het is geen m&g, dus ik had ook niet gedacht dat ik meer tijd met hem zou hebben. En ik heb nu voor eeuwig de foto van dat moment en dat vind ik echt heel leuk :cheer2:
Hoe gelukkig moet jij je vandaag voelen!! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
En? Gezoend?

Há geknuffeld dus! Leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een feel good topic dit, heerlijk! :-D
Enn schreef:
08-12-2019 19:51
En? Gezoend?

Há geknuffeld dus! Leuk!
Je kon vragen om een foto waarop hij je een zoen op je wang geeft :) maar dan staat hij er vanaf de zijkant op en dat vond ik zonde. En ergens vind ik vragen om een zoen ook een beetje raar :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Whomi, dat klinkt als een geweldige dag! Fijn dat je foto zo goed gelukt is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven