Entertainment alle pijlers

Je idool ontmoeten....ieks!

07-12-2019 07:12 191 berichten
Morgen is het zover! Dan ga ik naar comic con en ga ik op de foto met Nick Carter van The Backstreet Boys. Al 23 jaar is het mijn grote droom om de mannen eens te ontmoeten! En nu gaat het gebeuren met mijn all time favoriet van de band. En ik vind het echt doodeng!! :facepalm:

Al vanaf mijn 12e ben ik ontzettend fan. Ben naar veel concerten geweest en volg alles rondom ze. Afgelopen jaar nog 3 keer geweest bij hun wereldtournee. En al 23 jaar hoop ik ooit eens een meet & Greet te doen. Maar ik vind het eigenlijk altijd teveel geld. En nu is het relatief goedkoop en met mijn favoriet. Dus ik ga! Met een vriendin die net zo gek is :mrgreen:
Maar echt, ik ben zo gespannen! Heb er de afgelopen 2 nachten al over gedroomd :rofl: en ik weet het, het is ook maar gewoon een mens. Niks om me druk over te maken. Maar toch! Ik voel me echt zo’n 16-jarige bakvis die in katzwijm valt bij het zien van hem... :flirting:

En ergens baal ik van mezelf, want ik wil een leuke indruk maken (waarom? Hij is me 3 seconden later toch alweer vergeten) en ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden kom of iets stoms doe ofzo. Ik wordt gek van mezelf. En dan heb ik nog niet eens nagedacht over mijn outfit! Ik heb ook geen idee hoe zo’n fotoshoot gaat op comic con. Is er überhaupt tijd om iets te zeggen tegen hem?

Wat ik met dit topic wil? Eigenlijk geen idee :biggrin: mijn ei kwijt...herkenning vinden misschien? Zijn er nog dames van half 30 en ouder die zich ook zo voelen als ze hun idool gaan ontmoeten? Of ben ik echt zo raar? :bonk:
Whomi schreef:
07-12-2019 09:29
Leuk om hem tegen te komen op het vliegveld dan! En ik zou zelf ook niet op openbare plekken om een foto ofzo vragen. Ik ben ook nooit bij hotels gaan posten. Ik weet ook van verhalen dat Nick zich dan maar weinig laat zien en in zijn eigen tijd niet zo op fans zit te wachten. En dat haalt denk ik idd toch je beeld van iemand wat naar beneden en dat wil ik ook echt niet. Dat is ook nog 1 van de redenen dat ik geen meet & Greet heb gedaan met bsb. Wat als het tegen valt? Wat als die magie die er toch omheen hangt voor me dan weg is? Ergens is het hopen op een ontmoeting en erover fantaseren ook gewoon leuk :)
Ja het was zeker leuk. Mijn hart sloeg ook wel even over toen hoor. Maar ja mijn Spaans was op dat moment nog belabberd en zijn Engels is niet heel goed dus ik wist sowieso niet wat ik moest zeggen. Maar het was toch fijn om hem even van zo dichtbij te zien.

Ik snap het wel dat je geen meet en greet gedaan hebt. Zou ik denk ik ook niet willen. Ik hoop voor je dat het echt heel leuk gaat worden en dat hij super lief voor je is. Ik ga dit topic morgen goed in de gaten houden. Veel plezier in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
"Ik weet het, het is ook maar gewoon een mens"

Nee, je laat dus juist zien dat besef helemaal niet te hebben. Je vindt iemand die je niet kent, vanwege een bepaald talent, als MENS daadwerkelijk meer bijzonder dan anderen. Als dat niet zo was zou je een enkele foto, zonder een diepgaand gesprek over zijn muziek en creativiteit (want als je zou beseffen dat hij een simpel mens is is dat hooguit het interessante), niet zo bijzonder en spanningsvol vinden. Je plaatst hem als persoon op een voetstuk.

Blijft voor mij een heel bevreemdend fenomeen; fans, idolen, opkijken naar iemand als mens die je niet kent. En fascinerend ook. Hoe dat ontstaat en de psychologie erachter.

Maar goed, genoeg zuur gezanik over iets dat mij erg bezighoudt. Ik hoop dat het inderdaad het geluksmomentje voor jou wordt waar je nu op hoopt (-: Het belang van dat soort momentjes grijpen in het leven snap ik dan weer wel ;-)
pamelacourson schreef:
07-12-2019 09:28
Is het in Duitsland?
Ja, Dortmund :)
Doorenvogels55 schreef:
07-12-2019 09:29
Ik ben al ouder dan half 30 en snap je helemaal. Heb ook een idool uit de jaren 80. Nooit over gegaan of minder geworden. Altijd als we in Londen zijn gaan we even langs zijn huis. Wat drinken in de pub ertegenover, een foto maken, en dat voelt zo goed :lol:
Heb zelfs een foto in de woonkamer staan. Mijn gezin vindt het niet erg. Die kent mijn liefde voor hem. Dus ik snap je helemaal. Veel plezier.
Wat leuk! Ook echt langs zijn huis gaan, zou ik ook zo doen :biggrin: mijn man snapt me enigszins. Het echt fan zijn kent ie zelf niet, maar hij vind het wel leuk voor me.
Ik vind het vooral heel leuk voor je dat je met Nick op de foto gaat Whomi!
Ik was vroeger ook een grote fan van de Backstreetboys dus ik kan me wel indenken hoe jij je voelt.
Ga vooral genieten!!!
Carry_lm schreef:
07-12-2019 09:29
Ha zo herkenbaar. Toen ik voor de eerste keer A-ha ontmoette was het ook een droom die uitkwam. Op de foto gaan ging toen wel (echt een arm om me heen gehad van de zanger ;-) ) en de eerste keer had ik ook vragen voorbereid en dat lukte ook wel. Dus die tip vond ik wel goed en ik zou daar dus zeker over nadenken van tevoren.

Maar een tweede keer ontmoette ik onvoorbereid de gitarist van de band en diegene die de meeste liedjes schrijft en hem wilde ik persoonlijk bedanken voor wat zijn muziek voor mij als puber betekend had en toen stond ik echt te trillen. Ik hoop dat het overgekomen is. En zo niet dan is hij dat nu vergeten en ik ben toch blij dat ik het heb kunnen zeggen.

Geniet ervan!
Klinkt echt als 2 hele leuke ontmoetingen!! Vooral die 2e ook, zo onverwachts. Dat is toch geweldig!
Oehhh, wat spannend! :-D

Ik snap je helemaal hoor. Is toch heerlijk om af en toe eens helemaal bakvisserig te doen en te voelen, daar krijg je kleur van op je wangen en ga je van stralen, dus het wordt vast een mooie foto voor boven je bed.

Ik zit hier met een grijns je posts te lezen. Geweldig!

Heel veel plezier gewenst! :heart:
Koffiehagedis schreef:
07-12-2019 09:41
"Ik weet het, het is ook maar gewoon een mens"

Nee, je laat dus juist zien dat besef helemaal niet te hebben. Je vindt iemand die je niet kent, vanwege een bepaald talent, als MENS daadwerkelijk meer bijzonder dan anderen. Als dat niet zo was zou je een enkele foto, zonder een diepgaand gesprek over zijn muziek en creativiteit (want als je zou beseffen dat hij een simpel mens is is dat hooguit het interessante), niet zo bijzonder en spanningsvol vinden. Je plaatst hem als persoon op een voetstuk.

Blijft voor mij een heel bevreemdend fenomeen; fans, idolen, opkijken naar iemand als mens die je niet kent. En fascinerend ook. Hoe dat ontstaat en de psychologie erachter.

Maar goed, genoeg zuur gezanik over iets dat mij erg bezighoudt. Ik hoop dat het inderdaad het geluksmomentje voor jou wordt waar je nu op hoopt (-: Het belang van dat soort momentjes grijpen in het leven snap ik dan weer wel ;-)
Ik besef het me wel, ik kan er alleen niet echt naar handelen :biggrin: voor mij is hij ook gewoon echt geweldig vanwege de muziek die ze maken en vanwege het plezier dat ze me geven bij concerten. En diep van binnen weet ik echt wel dat hij niet meer of minder is dan anderen. Maar mijn gevoel voor hem gaat daar niet helemaal in mee :)
Vreemd inderdaad, maar het is nou eenmaal zo voor mij. Ik ga er morgen in ieder geval van genieten!
watdachtjehiervan schreef:
07-12-2019 09:46
Ik vind het vooral heel leuk voor je dat je met Nick op de foto gaat Whomi!
Ik was vroeger ook een grote fan van de Backstreetboys dus ik kan me wel indenken hoe jij je voelt.
Ga vooral genieten!!!
Ga ik doen!! :cheer:
Cateautje schreef:
07-12-2019 09:49
Oehhh, wat spannend! :-D

Ik snap je helemaal hoor. Is toch heerlijk om af en toe eens helemaal bakvisserig te doen en te voelen, daar krijg je kleur van op je wangen en ga je van stralen, dus het wordt vast een mooie foto voor boven je bed.

Ik zit hier met een grijns je posts te lezen. Geweldig!

Heel veel plezier gewenst! :heart:
Aaah, dankjewel! :-*
Dit is ook echt 1 van die dingen die het leven leuk maken!
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
07-12-2019 09:45
Wat leuk! Ook echt langs zijn huis gaan, zou ik ook zo doen :biggrin: mijn man snapt me enigszins. Het echt fan zijn kent ie zelf niet, maar hij vind het wel leuk voor me.
Mijn gezin weet het want het is al vanaf de jaren 80 dus het hoort bij mij. Die gaan ook mee naar de pub ertegenover :-D
Zit ook in een best fanatieke Facebook fangroep, verzamel spullen. Nou ja, net een tiener haha.

Mijn dochter is ook fan van iemand. Die zijn ook met een paar naar zijn geboortedorp geweest. Leuk toch.

Vriendin van mij is 50 plus en heel groot fan van een Duitse artiest. Die heeft een soort pendeldienst met Duitsland :P

Dussssss wij zijn niet de enigen. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
07-12-2019 07:45
Dat is dan één voordeel: dan vergeet hij je in ieder geval nooit meer. :clown:
Als je nou vol op je bakkes gaat voor zijn neus, gaat hij je zeker onthouden :clown:

Maar veel plezier TO, ik heb ooit in een ver verleden naast Marco Borsato gestaan en een praatje gemaakt met Jan Vayne en Daniël Boissevain ;-D. Het zijn net als wij gewoon mensen
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Leuk geniet er van!!! :cheer: grijp maar lekker vast :hihi:

Ik snap je helemaal, toen ik 16/17 was ik
Helemaal smoor op BaasB :$ tijdens Dance4life heb ik hem en lange Frans ontmoet beetje geklets en op de
Foto geweest.
Kreeg ook nog een stevige knuffel van hem nah mijn tiener hart Ontplofte zowat!!

Tegenwoordig heb ik weinig met BNrs heb in Amsterdam-zuid gewerkt en daar kwam ik ze regelmatig tegen dus ja werd heel Gewoon van tijd tot tijd alleen bij Katja Schuurman kreeg ik wel klamme handjes dat was echt mijn idool vroeger voordat ze al die rare uitspraken deed en met alles en iedereen in bed dook
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
07-12-2019 09:29
Ik ben al ouder dan half 30 en snap je helemaal. Heb ook een idool uit de jaren 80. Nooit over gegaan of minder geworden. Altijd als we in Londen zijn gaan we even langs zijn huis. Wat drinken in de pub ertegenover, een foto maken, en dat voelt zo goed :lol:
Heb zelfs een foto in de woonkamer staan. Mijn gezin vindt het niet erg. Die kent mijn liefde voor hem. Dus ik snap je helemaal. Veel plezier.
Wie???
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Neem een bord mee

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet helemaal maar ik ben nooit zo idolaat geweest van iemand.

Mijn moeder, was ontzettend nuchter altijd maar als Robert Smith (zanger van The Cure) voorbij kwam veranderde ze accuut in een bakvis. Van zijn eerste jaren snap ik het wel maar zoals je er nu uitziet... Mijn vader accepteerde dat ie niet de enige man in haar leven was (uiteraard ook omdat RS zo onbereikbaar was).

Doet me ook denken aan die dag dat we op school zaten en techniek hadden, daar stond altijd de radio aan. En toen kwam het nieuws... Take That gaat uit elkaar!
Meiden in mijn klas janken! Janken! Totaal over de rooie.
Techniekleraar helemaal in de war, dacht eerst dat er iemand dood was en daarna had ie echt zoiets van: wat moet ik hiermee?!

Maar: ik wens je heel veel plezier!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier! En ken het gevoel niet, ben nooit echt fan van iemand geweest. En onder de indruk zou ik al helemaal niet zijn. Maar hey,het gevoel wat je hebt moet geweldig zijn!
Hartstikke leuk Whomi.
Laat de zeikerds maar zeiken.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
07-12-2019 09:22
Ik ben gelukkig niet alleen haha! Fijn om te lezen dat meer mensen dit hebben. Wel ooit ontmoet al?
Haha, nee was het maar zo.
I wanna live my life with the volume full!
Ik snap je wel hoor, toen ik een van mijn favoriete tekenaarsduo's ontmoette, was ik ook heel zenuwachtig (dat ik in het Japans moest praten hielp ook niet mee). ;-D In m'n hoofd had ik zoveel wat ik wilde zeggen, maar ik heb uiteindelijk maar een paar woorden gestameld. :hihi:

Als ik nu met Twenty One Pilots op de foto zou mogen, zou ik ook niet rustig kunnen blijven vrees ik, haha. Heel veel plezier en ik kijk uit naar je update!
Alle reacties Link kopieren
Whomi, heel veel plezier vandaag. Ik zou ook gaan, maar helaas heb ik gisteren moeten besluiten niet te gaan (ik voelde me lamlendig, en nu nog steeds)
Ik heb BSB meerdere malen ontmoet. En als je er eenmaal 1 ontmoet hebt is het hek van de dam en wil je meer ;-)

Have fun !!
Alle reacties Link kopieren
Geen herkenning, maar ik wens je heel veel plezier!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Fae_ schreef:
07-12-2019 11:07
Ik snap je wel hoor, toen ik een van mijn favoriete tekenaarsduo's ontmoette, was ik ook heel zenuwachtig (dat ik in het Japans moest praten hielp ook niet mee). ;-D In m'n hoofd had ik zoveel wat ik wilde zeggen, maar ik heb uiteindelijk maar een paar woorden gestameld. :hihi:

Als ik nu met Twenty One Pilots op de foto zou mogen, zou ik ook niet rustig kunnen blijven vrees ik, haha. Heel veel plezier en ik kijk uit naar je update!
Meld je aan als vrijwilliger bij Pinkpop en duim heel hard dat je backstage mag :idee:
yette schreef:
07-12-2019 12:14
Meld je aan als vrijwilliger bij Pinkpop en duim heel hard dat je backstage mag :idee:
Ik woon niet meer in Nederland helaas. :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor je hoor, geniet!!

Moet wel lachen om sommige zure reacties zeg, kan de azijn zowat hier ruiken :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven