Entertainment alle pijlers

Je idool ontmoeten....ieks!

07-12-2019 07:12 191 berichten
Morgen is het zover! Dan ga ik naar comic con en ga ik op de foto met Nick Carter van The Backstreet Boys. Al 23 jaar is het mijn grote droom om de mannen eens te ontmoeten! En nu gaat het gebeuren met mijn all time favoriet van de band. En ik vind het echt doodeng!! :facepalm:

Al vanaf mijn 12e ben ik ontzettend fan. Ben naar veel concerten geweest en volg alles rondom ze. Afgelopen jaar nog 3 keer geweest bij hun wereldtournee. En al 23 jaar hoop ik ooit eens een meet & Greet te doen. Maar ik vind het eigenlijk altijd teveel geld. En nu is het relatief goedkoop en met mijn favoriet. Dus ik ga! Met een vriendin die net zo gek is :mrgreen:
Maar echt, ik ben zo gespannen! Heb er de afgelopen 2 nachten al over gedroomd :rofl: en ik weet het, het is ook maar gewoon een mens. Niks om me druk over te maken. Maar toch! Ik voel me echt zo’n 16-jarige bakvis die in katzwijm valt bij het zien van hem... :flirting:

En ergens baal ik van mezelf, want ik wil een leuke indruk maken (waarom? Hij is me 3 seconden later toch alweer vergeten) en ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden kom of iets stoms doe ofzo. Ik wordt gek van mezelf. En dan heb ik nog niet eens nagedacht over mijn outfit! Ik heb ook geen idee hoe zo’n fotoshoot gaat op comic con. Is er überhaupt tijd om iets te zeggen tegen hem?

Wat ik met dit topic wil? Eigenlijk geen idee :biggrin: mijn ei kwijt...herkenning vinden misschien? Zijn er nog dames van half 30 en ouder die zich ook zo voelen als ze hun idool gaan ontmoeten? Of ben ik echt zo raar? :bonk:
minnimouse schreef:
16-12-2019 20:02
Precies!
Ik was ook megafan toen ik 14 was en ik was er afgelopen jaar ook weer bij in Amsterdam. Ik ben zeker geen megafan meer zoals Whomi, maar het fan gevoel voelde ik wel weer toen ik ze in Amsterdam zag. Gewoon lekker weer even genieten en jezelf 14 voelen en daarna weer over tot de orde van de dag.
Dat ja, ik moest die vrijdag na de ziggo dome ook gewoon weer werken. Back to life! Dochter naar de BSO brengen enz. En die vrijdagavond wel op roadtrip naar mannheim voor het concert op zaterdag :rofl:
Maar ik werk mezelf niet in de schulden. Dochter komt geen aandacht te kort. Mijn gezin of baan lijd er niet onder en het grootste deel van het jaar heb ik idd een heel normaal leven. Ik ben vooral dankbaar voor de vriendin die ik nu heb en die me compleet begrijpt en ook van deze afwijking geniet ;) we zijn doodnormaal en aan de buitenkant zie je niets aan ons hoor. Maar zodra bsb in de buurt is ergens en we gaan erheen zijn we even 16.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
16-12-2019 20:08
Dat ja, ik moest die vrijdag na de ziggo dome ook gewoon weer werken. Back to life! Dochter naar de BSO brengen enz. En die vrijdagavond wel op roadtrip naar mannheim voor het concert op zaterdag :rofl:
Maar ik werk mezelf niet in de schulden. Dochter komt geen aandacht te kort. Mijn gezin of baan lijd er niet onder en het grootste deel van het jaar heb ik idd een heel normaal leven. Ik ben vooral dankbaar voor de vriendin die ik nu heb en die me compleet begrijpt en ook van deze afwijking geniet ;) we zijn doodnormaal en aan de buitenkant zie je niets aan ons hoor. Maar zodra bsb in de buurt is ergens en we gaan erheen zijn we even 16.
Mooi toch?
Lekker genieten samen en je niks aantrekken van wat anderen vinden.
Lacer schreef:
16-12-2019 20:05
Ooo heerlijk hoor! Ik ben bijna 30 en ik ben nog steeds zo’n fangirl als 10 jaar geleden. Helaas nog niet een van mijn idolen kunnen ontmoeten maar als ik ze live zie dan begint mijn hartje toch flink te kloppen.

:flirting:
Jaaaa!! Zo’n fijn gevoel! Van wie ben jij fan?
Heb je al gedoucht of hangt de lucht van Nick nog om je heen? 😜
minnimouse schreef:
16-12-2019 20:09
Mooi toch?
Lekker genieten samen en je niks aantrekken van wat anderen vinden.
Dat doe ik ook echt niet! Ik had trouwens op mijn werk surprise-avond afgelopen week. Blijkbaar is er nog geprobeerd te ruilen, want meerdere mensen wilden mij :rofl: ik ben zo makkelijk haha! Uiteraard heb ik een bsb-surprise gehad met de 5 mannen in een concert-setting, echte discolichtjes erin en bovenop een plaatje met “my brain is 80% Backstreet Boys”! En op mijn kadootje zat mijn foto met Nick geplakt :love: volgens al mijn collega’s begon ik helemaal te stralen toen ik ze zag haha! Super leuk gewoon!
Gatekeeper* schreef:
16-12-2019 20:14
Heb je al gedoucht of hangt de lucht van Nick nog om je heen? 😜
:rofl: ik heb al wel gedoucht! Maar mijn jasje is nog niet gewassen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
16-12-2019 18:29
Het klinkt mij nogal puberaal in de oren. Leuk dat je fan was toen je 12 was, toen was ik ook BSB fan. Maar nu, we zijn toch allemaal volwassen geworden of niet?
Oh alsjeblieft zeg.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
16-12-2019 20:11
Jaaaa!! Zo’n fijn gevoel! Van wie ben jij fan?

Verschillende groepen en idolen :shame: maar als ik een meet en greet met neyo zou kunnen krijgen.. oefff ... :love:
Lacer schreef:
16-12-2019 21:16
Verschillende groepen en idolen :shame: maar als ik een meet en greet met neyo zou kunnen krijgen.. oefff ... :love:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen! Mooie man! Wie weet komt het er ooit nog van :)
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
07-12-2019 09:54
Mijn gezin weet het want het is al vanaf de jaren 80 dus het hoort bij mij. Die gaan ook mee naar de pub ertegenover :-D
Zit ook in een best fanatieke Facebook fangroep, verzamel spullen. Nou ja, net een tiener haha.

Mijn dochter is ook fan van iemand. Die zijn ook met een paar naar zijn geboortedorp geweest. Leuk toch.

Vriendin van mij is 50 plus en heel groot fan van een Duitse artiest. Die heeft een soort pendeldienst met Duitsland :P

Dussssss wij zijn niet de enigen. :cheer:
Ik ben ook fan van iemand vanaf de jaren 80. Stuur me gerust een pb-tje, ben benieuwd of we elkaar kennen van een Facebook groep 😃
sallie68 wijzigde dit bericht op 16-12-2019 22:25
9.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
16-12-2019 20:15
Dat doe ik ook echt niet! Ik had trouwens op mijn werk surprise-avond afgelopen week. Blijkbaar is er nog geprobeerd te ruilen, want meerdere mensen wilden mij :rofl: ik ben zo makkelijk haha! Uiteraard heb ik een bsb-surprise gehad met de 5 mannen in een concert-setting, echte discolichtjes erin en bovenop een plaatje met “my brain is 80% Backstreet Boys”! En op mijn kadootje zat mijn foto met Nick geplakt :love: volgens al mijn collega’s begon ik helemaal te stralen toen ik ze zag haha! Super leuk gewoon!
Oh leuk zeg!
:love:
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk voor jou, Whomi! Ik herken het zo goed, die heerlijke zenuwen en het tienergevoel als je naar een concert van je idool gaat of hem/haar/ze echt ontmoet. Ik denk gelijk terug aan juni, toen ik in Parijs mijn favoriete band (the GazettE, in Nederland niet echt bekend) ontmoette. Ik ben inmiddels 23, maar om ze na 12 jaar fan zijn te ontmoeten was zó geweldig en ik was de hele dag in de zevende hemel! Helaas ging het heel snel, het was een hand geven en snel wat zeggen en dat was het dan, maar dit neemt niemand me meer af. :flirting:

Ik vind het super voor jou dat je na zoveel jaren eindelijk je idool hebt ontmoet. Geniet van de herinneringen! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Jemig zeg... dus omdat ik 38 ben met een vent, een kind, een vaste baan, een auto en een hypotheek moet ik maar achter de geraniums gaan zitten en serieus doen????
BSB uitjes zijn heerlijk, niet alleen zie je je favo groep, maar je ziet ook meiden waar je close mee (geworden) bent.
Ik ben 3x op bsb cruise geweest en dat was fantastisch. Even gewoon weer alsof je 16 bent, maar dan in een ouder jasje. Geen verplichtingen, geen zorgen, gewoon heerlijk al je dromen uit laten komen...

Als je op mijn 16e tegen me had gezegd dat ik BSB zou gaan ontmoeten en dat ik met ze op een cruise schip zou gaan varen dan had ik je echt niet geloofd...
minnimouse schreef:
16-12-2019 20:02
Precies!
Ik was ook megafan toen ik 14 was en ik was er afgelopen jaar ook weer bij in Amsterdam. Ik ben zeker geen megafan meer zoals Whomi, maar het fan gevoel voelde ik wel weer toen ik ze in Amsterdam zag. Gewoon lekker weer even genieten en jezelf 14 voelen en daarna weer over tot de orde van de dag.
Dit :heart:

Als ik degene van wie ik echt fan was nog eens zou zien en er zelfs mee op de foto, dan zou ik volgens mij ook gewoon compleet uit mijn dak gaan. De voorpret alleen al, en zou me echt weer even de tiener voelen die ik toen was. Vet dat je het afgelopen jaar weer mee mocht maken! :)

Whomi schreef:
16-12-2019 20:03
Dat zijn toch gewoon echt geniet-momenten!! Dit soort dingen moet je gewoon hebben in je leven vind ik. De kersjes op de taart! Met concertkaartjes vind ik de voorpret al heerlijk. Ik kocht in november ofzo kaarten voor mei. Heerlijk! Het plannen hoe we naar Duitsland zouden gaan. We hebben bij mijn ouders gelogeerd ivm afstand, hartstikke gezellig. Echt samen met vriendin op pad een heel weekend. En midden in de nacht naar hun huis rijden met bsb op en nagenietend van het concert. Van dat moment dat je oogcontact had! Van dat ene favo nummer dat ze zongen. Van alle zaklampjes op de telefoon bij die ballad...van die knuffel van dat leuke bandlid. Fantastisch :mrgreen: en ik kan zo uren doorgaan erover haha!
Klinkt als een topweekend, ik word gewoon enthousiast van al jouw posts :D Volgens mij krijg je daar gewoon serieus energie van als je dan met jou meegaat (en dan ben ik nog geeneens bsb-fan of geweest).

Lacer schreef:
16-12-2019 21:16
Verschillende groepen en idolen :shame: maar als ik een meet en greet met neyo zou kunnen krijgen.. oefff ... :love:
Ik vind de nummers sexy love en because of you nog steeds mooi :)
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ervan en vind het juist heel leuk voor je!

Ik ben zelf fan van een muzikant die hier in NL niet heel bekend is.
Een paar jaar geleden ben ik met de feestdagen naar een stad gegaan om daar kerst te vieren. Ik wist nl dat hij daar, zoals elk jaar, vrijwilligerswerk deed op kerstavond.
Die kerstavond liep ik door de prachtige versierde winkelstraten toen ik met toeval tegen hem op liep! We hebben gepraat, ik heb mezelf als totale idioot neergezet en weet zeker dat ik een bepaalde indruk had achtergelaten... Hij kon er nog wel om lachen gelukkig!

Maar ondanks dat ik zo awkward was, was het een van de mooiste momenten uit mn leven. De jas die ik toen bv aan had kan ik simpelweg niet wegdoen.
OhDeer schreef:
17-12-2019 16:41
Ik hou ervan en vind het juist heel leuk voor je!

Ik ben zelf fan van een muzikant die hier in NL niet heel bekend is.
Een paar jaar geleden ben ik met de feestdagen naar een stad gegaan om daar kerst te vieren. Ik wist nl dat hij daar, zoals elk jaar, vrijwilligerswerk deed op kerstavond.
Die kerstavond liep ik door de prachtige versierde winkelstraten toen ik met toeval tegen hem op liep! We hebben gepraat, ik heb mezelf als totale idioot neergezet en weet zeker dat ik een bepaalde indruk had achtergelaten... Hij kon er nog wel om lachen gelukkig!

Maar ondanks dat ik zo awkward was, was het een van de mooiste momenten uit mn leven. De jas die ik toen bv aan had kan ik simpelweg niet wegdoen.
Wat mooi!! Lijkt me echt geweldig om je idool dan zo op straat tegen het lijf te lopen en even een praatje te maken. En hij zal vast wel vaker fans spreken die zich een beetje raar gedragen :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven