Entertainment alle pijlers

jeugdsentiment

09-09-2012 17:02 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar welke series van vroeger bv uit de pubertijd kijken jullie met een glimlach terug?

Ik blijf bijvoorbeeld een "zwak" houden voor Dawsons Creek en ik loop inmiddels richting de 30 haha

Ben benieuwd naar jullie herinneringen en de little crush op 1 van de highschool boys uiteraard :-)
Floris,Q&Q, Swiebertje, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer, enzo.
Heartbreak High vooral *zwijmel de zwijmel*
Puberteit eigenlijk geen.

Kindertijd: ik zag laatst toen ik ziek op de bank lag, een oude aflevering van Niels Holgersson voorbij komen zelfs met de stemmetjes van toen. Dat vond ik wel geweldig.
Beverly Hills .. Was zo verliefd op die 'Dylan'. Wat een lekker ding vond ik dat ...
quote:scintillio schreef op 09 september 2012 @ 17:08:

Beverly Hills .. Was zo verliefd op die 'Dylan'. Wat een lekker ding vond ik dat ...Oh jaaaaa ook dat nog!
21 Jumpstreet
Oeh ja Dawsons creek, maar die zie ik nooit meer voorbij komen. Geen serie maar wel leuk, Titanic, voel ik me weer ff zestien
quote:mama_lein schreef op zondag 09 september 2012 17:07 Heartbreak High vooral *zwijmel de zwijmel*

Jaaaa geweldig!!

We mogen nu (shit zn naam vergeten) bewonderen in mclouds dougthers haha
quote:ambrosia9 schreef op 09 september 2012 @ 17:11:

Oeh ja Dawsons creek, maar die zie ik nooit meer voorbij komen. Geen serie maar wel leuk, Titanic, voel ik me weer ff zestien Haha ook leuk ja. Dan zijn wij dus even oud!
Nils Holgersson, Bolke de Beer, de zevensprong, briefgeheim, de dieren van het groene woud etc.
Alfred Jodokus Kwak en Teddy Ruxpin. En David de Kabouter.
Dommel, de snorkels, Ovide en zijn vriendjes, Boes Boes, de smurfen, Dinobabies, Nils Holgerson, Alfred J Kwak etc. Heel Kindernet was zeer populair bij mij-;) Een tijdje geleden al die oude series weer kunnen volgen op kindernet volgens mij. Heerlijk!
Hier precies hetzelfde Chantilly, elke ochtend voor school en tussen de middag.
Als puber op vrijdagavond de Jordaches en puber af North and South, dat is wat mij zo te binnen schiet
quote:Murdoch schreef op 09 september 2012 @ 17:26:

Hier precies hetzelfde Chantilly, elke ochtend voor school en tussen de middag.Jaa, en dan heel snel ontbijten, zodat we langer voor de tv konden zitten-;) En tussen de middag direct naar huis, niks nog even kletsen met vriendinnetjes, er moest gegeten en tv gekeken worden! 's middags had ik tijd genoeg om te spelen en te kletsen-;) Dommel was heeeel populair en ik betrap me er op dat ik nog regematig het liedje van Ovide mee zing, was een hit op de wintersportvakantie met vriendinnen vorig jaar-;)
En hoe kan ik Boulie de sneeuwpop vergeten en Seabert! David de kabouter vind ik nog steeds leuk om te zien, samen met de dieren van het Groene woud, die begin en eindtune, echt jeugdsentiment! Zie me nog zo voor de tv zitten na het eten 's avonds, tegen een uur of zes:) Was vaste prik!

En op de muziek van Dieren van het Groene woud doorgaand; Dat heb ik ook altijd met de Disney muziek, heerlijk me weer een klein meisje voelen, die helemaal op kan gaan in muziek en film. Niet echt passend binnen het topic misschien, maar Disney heeft mijn grootste aandeel in jeugdsentiment-;)

En als puber keek ik naar The OC, Gilmore Girls, Charmed. Niet echt heel lang geleden, die pubertijd gezien de series, maar voor mij lijken het al vele jaren geleden-;)
North & South, Dallas, Dynasty, in m'n puberjaren.

En ik ben zo oud dat je nog niet echt kinderTV had. Ren je Rot vond ik leuk, net als Stuif es In!
quote:zwartezwanen schreef op 09 september 2012 @ 17:08:

Puberteit eigenlijk geen.

Kindertijd: ik zag laatst toen ik ziek op de bank lag, een oude aflevering van Niels Holgersson voorbij komen zelfs met de stemmetjes van toen. Dat vond ik wel geweldig.In dit geval praat TO toch echt over de pubertijd en niet over de puberteit, dus jouw correctie klopt niet. Pubertijd en puberteit zijn 2 verschillende woorden met een verschillende betekenis.
quote:fien5 schreef op 09 september 2012 @ 17:12:

[...]

Jaaaa geweldig!!

We mogen nu (shit zn naam vergeten) bewonderen in mclouds dougthers haha

Half Heartbreak High zit in McLeods Daughters joh

Drazic, Jodi, Ryan, Steve, Ally, Kurt, Yola, Zac..

Maar eensch! Heartbreak High is echt heerlijk jeugdsentiment!
quote:hopefullyhelpless schreef op zondag 09 september 2012 18:03 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fien5 in "jeugdsentiment"" class="messagelink">fien5 schreef op 09 september 2012 @ 17:12</a>:</b>

[...]

Jaaaa geweldig!!

We mogen nu (shit zn naam vergeten) bewonderen in mclouds dougthers haha</div></blockquote>

Half Heartbreak High zit in McLeods Daughters joh

Drazic, Jodi, Ryan, Steve, Ally, Kurt, Yola, Zac..

Maar eensch! Heartbreak High is echt heerlijk jeugdsentiment!

Ga weg!! Haha echt waar?? Ik herinner me zac idd maar jodi niet.

Weer wat geleerd :-)
quote:netniet schreef op zondag 09 september 2012 18:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zwartezwanen in "jeugdsentiment"" class="messagelink">zwartezwanen schreef op 09 september 2012 @ 17:08</a>:</b>

Puber<b>teit</b> eigenlijk geen.

Kindertijd: ik zag laatst toen ik ziek op de bank lag, een oude aflevering van Niels Holgersson voorbij komen zelfs met de stemmetjes van toen. Dat vond ik wel geweldig.</div></blockquote>In dit geval praat TO toch echt over de pubertijd en niet over de puberteit, dus jouw correctie klopt niet. Pubertijd en puberteit zijn 2 verschillende woorden met een verschillende betekenis. Thanx! Jij snapt me
quote:scintillio schreef op 09 september 2012 @ 17:08:

Beverly Hills .. Was zo verliefd op die 'Dylan'. Wat een lekker ding vond ik dat ...

Yep! Niet veel meer van over tegenwoordig geloof ik, helaas.

Ik ging precies naar de brugklas toen die serie startte.
Wakuwaku. De megabluberpowerrace, de bokkenrijders
Familie Knots. Geweldige serie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven