jeugdsentiment
zondag 9 september 2012 om 17:02
zondag 9 september 2012 om 17:48
quote:Murdoch schreef op 09 september 2012 @ 17:26:
Hier precies hetzelfde Chantilly, elke ochtend voor school en tussen de middag.Jaa, en dan heel snel ontbijten, zodat we langer voor de tv konden zitten-;) En tussen de middag direct naar huis, niks nog even kletsen met vriendinnetjes, er moest gegeten en tv gekeken worden! 's middags had ik tijd genoeg om te spelen en te kletsen-;) Dommel was heeeel populair en ik betrap me er op dat ik nog regematig het liedje van Ovide mee zing, was een hit op de wintersportvakantie met vriendinnen vorig jaar-;)
Hier precies hetzelfde Chantilly, elke ochtend voor school en tussen de middag.Jaa, en dan heel snel ontbijten, zodat we langer voor de tv konden zitten-;) En tussen de middag direct naar huis, niks nog even kletsen met vriendinnetjes, er moest gegeten en tv gekeken worden! 's middags had ik tijd genoeg om te spelen en te kletsen-;) Dommel was heeeel populair en ik betrap me er op dat ik nog regematig het liedje van Ovide mee zing, was een hit op de wintersportvakantie met vriendinnen vorig jaar-;)
zondag 9 september 2012 om 17:52
En hoe kan ik Boulie de sneeuwpop vergeten en Seabert! David de kabouter vind ik nog steeds leuk om te zien, samen met de dieren van het Groene woud, die begin en eindtune, echt jeugdsentiment! Zie me nog zo voor de tv zitten na het eten 's avonds, tegen een uur of zes:) Was vaste prik!
En op de muziek van Dieren van het Groene woud doorgaand; Dat heb ik ook altijd met de Disney muziek, heerlijk me weer een klein meisje voelen, die helemaal op kan gaan in muziek en film. Niet echt passend binnen het topic misschien, maar Disney heeft mijn grootste aandeel in jeugdsentiment-;)
En als puber keek ik naar The OC, Gilmore Girls, Charmed. Niet echt heel lang geleden, die pubertijd gezien de series, maar voor mij lijken het al vele jaren geleden-;)
En op de muziek van Dieren van het Groene woud doorgaand; Dat heb ik ook altijd met de Disney muziek, heerlijk me weer een klein meisje voelen, die helemaal op kan gaan in muziek en film. Niet echt passend binnen het topic misschien, maar Disney heeft mijn grootste aandeel in jeugdsentiment-;)
En als puber keek ik naar The OC, Gilmore Girls, Charmed. Niet echt heel lang geleden, die pubertijd gezien de series, maar voor mij lijken het al vele jaren geleden-;)
zondag 9 september 2012 om 18:00
quote:zwartezwanen schreef op 09 september 2012 @ 17:08:
Puberteit eigenlijk geen.
Kindertijd: ik zag laatst toen ik ziek op de bank lag, een oude aflevering van Niels Holgersson voorbij komen zelfs met de stemmetjes van toen. Dat vond ik wel geweldig.In dit geval praat TO toch echt over de pubertijd en niet over de puberteit, dus jouw correctie klopt niet. Pubertijd en puberteit zijn 2 verschillende woorden met een verschillende betekenis.
Puberteit eigenlijk geen.
Kindertijd: ik zag laatst toen ik ziek op de bank lag, een oude aflevering van Niels Holgersson voorbij komen zelfs met de stemmetjes van toen. Dat vond ik wel geweldig.In dit geval praat TO toch echt over de pubertijd en niet over de puberteit, dus jouw correctie klopt niet. Pubertijd en puberteit zijn 2 verschillende woorden met een verschillende betekenis.
zondag 9 september 2012 om 18:03
quote:fien5 schreef op 09 september 2012 @ 17:12:
[...]
Jaaaa geweldig!!
We mogen nu (shit zn naam vergeten) bewonderen in mclouds dougthers haha
Half Heartbreak High zit in McLeods Daughters joh
Drazic, Jodi, Ryan, Steve, Ally, Kurt, Yola, Zac..
Maar eensch! Heartbreak High is echt heerlijk jeugdsentiment!
[...]
Jaaaa geweldig!!
We mogen nu (shit zn naam vergeten) bewonderen in mclouds dougthers haha
zondag 9 september 2012 om 18:04
quote:hopefullyhelpless schreef op zondag 09 september 2012 18:03 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fien5 in "jeugdsentiment"" class="messagelink">fien5 schreef op 09 september 2012 @ 17:12</a>:</b>
[...]
Jaaaa geweldig!!
We mogen nu (shit zn naam vergeten) bewonderen in mclouds dougthers haha</div></blockquote>
Ga weg!! Haha echt waar?? Ik herinner me zac idd maar jodi niet.
Weer wat geleerd
[...]
Jaaaa geweldig!!
We mogen nu (shit zn naam vergeten) bewonderen in mclouds dougthers haha</div></blockquote>
Ga weg!! Haha echt waar?? Ik herinner me zac idd maar jodi niet.
Weer wat geleerd
zondag 9 september 2012 om 18:06
quote:netniet schreef op zondag 09 september 2012 18:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zwartezwanen in "jeugdsentiment"" class="messagelink">zwartezwanen schreef op 09 september 2012 @ 17:08</a>:</b>
Puber<b>teit</b> eigenlijk geen.
Kindertijd: ik zag laatst toen ik ziek op de bank lag, een oude aflevering van Niels Holgersson voorbij komen zelfs met de stemmetjes van toen. Dat vond ik wel geweldig.</div></blockquote>In dit geval praat TO toch echt over de pubertijd en niet over de puberteit, dus jouw correctie klopt niet. Pubertijd en puberteit zijn 2 verschillende woorden met een verschillende betekenis. Thanx! Jij snapt me
Puber<b>teit</b> eigenlijk geen.
Kindertijd: ik zag laatst toen ik ziek op de bank lag, een oude aflevering van Niels Holgersson voorbij komen zelfs met de stemmetjes van toen. Dat vond ik wel geweldig.</div></blockquote>In dit geval praat TO toch echt over de pubertijd en niet over de puberteit, dus jouw correctie klopt niet. Pubertijd en puberteit zijn 2 verschillende woorden met een verschillende betekenis. Thanx! Jij snapt me