Entertainment alle pijlers

jeugdsentiment

09-09-2012 17:02 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar welke series van vroeger bv uit de pubertijd kijken jullie met een glimlach terug?

Ik blijf bijvoorbeeld een "zwak" houden voor Dawsons Creek en ik loop inmiddels richting de 30 haha

Ben benieuwd naar jullie herinneringen en de little crush op 1 van de highschool boys uiteraard :-)
Flying doctors

Heartbreak High

Fort Alpha

Medisch Centrum West

:D
anoniem_158340 wijzigde dit bericht op 09-09-2012 18:32
Reden: typfoutje
% gewijzigd
Spijkerhoek en seabert
Ja en?
De zesde klas (IKON)

Saffier and steel (zoiets)

Beertje Colargol
The Fresh Prince of Bel-Air

De familie Robinson

Daktari
quote:Chantilly21 schreef op 09 september 2012 @ 17:48:

[...]

Jaa, en dan heel snel ontbijten, zodat we langer voor de tv konden zitten-;) En tussen de middag direct naar huis, niks nog even kletsen met vriendinnetjes, er moest gegeten en tv gekeken worden! 's middags had ik tijd genoeg om te spelen en te kletsen-;) Dommel was heeeel populair en ik betrap me er op dat ik nog regematig het liedje van Ovide mee zing, was een hit op de wintersportvakantie met vriendinnen vorig jaar-;)

Mijn leeftijdsgenoten hebben het over Villa Achterwerk en ik ben blijkbaar opgevoed als cultuurbarbaar. Wij ontbeten zelfs voor de TV.

Gilmore Girls kijk ik nog steeds weleens, heb alle DVD's.
Vrienden voor het leven, daar mocht ik voor opblijven. Dat was echt best grappig voor een Nederlandse comedy, vooral Eddepet.
quote:Murdoch schreef op 09 september 2012 @ 19:06:

[...]

Mijn leeftijdsgenoten hebben het over Villa Achterwerk en ik ben blijkbaar opgevoed als cultuurbarbaar. Wij ontbeten zelfs voor de TV.

Oh, dan ben ik ook een cultuurbarbaar! Ik vond het klokhuis nog wel leuk, maar dat was dan ook het enige. Ik was een kindernet fan-;)

Ik mocht eigenlijk bijna altijd voor de tv ontbijten, maar ik had een zusje dat dan met haar brood vlak voor haar mond aandachtig naar de tv bleef kijken. Dat was mijn moeder zat en ons werd vriendelijk verzocht-;) om eeerst te eten en dan tv te kijken. De helft van de tijd stond de tv wel aan, aangezien mijn zusje de slome was van ons drie en heel lang nodig had om uit bed te komen.

Ik heb de serie wel gedownload, net zoals Charmed. Gewoon leuk om af en toe nog naar te kijken:)
quote:Murdoch schreef op 09 september 2012 @ 19:07:

Vrienden voor het leven, daar mocht ik voor opblijven. Dat was echt best grappig voor een Nederlandse comedy, vooral Eddepet.Dat was heul grappig. Maar ik was toen al 20+, dus geen jeugdsentiment voor mij.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 09 september 2012 @ 17:57:

North & South, Dallas, Dynasty, in m'n puberjaren.

En ik ben zo oud dat je nog niet echt kinderTV had. Ren je Rot vond ik leuk, net als Stuif es In!

Dat toen ik in de lagere school leeftijd eens ziek was en thuis mocht blijven, toen ging de grote zwart wit TV aan voor mij. Ja, ja een uitzending van schoolTV over postbezorging was er op, verder was er overdag geen kinder TV.

Volgens mij waren er toen ook alleen maar kinderTV uitzendingen op woensdag -en zaterdagmiddag.

Tita tovenaar, Pipo de clown, Meneer de Uil, Pippie Langkous, Swiebertje en met het hele gezin voor Eén van de 8 met Mies.
Avro's Toppop natuurlijk!

Penny de Jager en Julio Iglesias
quote:Vilma schreef op 09 september 2012 @ 20:37:

Avro's Toppop natuurlijk!

Penny de Jager en Julio Iglesias staat hij even voor lul met die boa.
Die mam van 'The Mentalist' speelde toch ook in Heartbreak High? Een docent, Tom ofzo?

Ik zie vaak acteurs uit Heartbreak High voorbij komen, vaak in kleine rolletjes. Altijd leuk om te zien:)
Angelique en Sandokan.

En dan vooral Sandokan, m'n eerste crush... smelt.
conversation = awareness
quote:iris1969 schreef op 09 september 2012 @ 21:38:

[...]

staat hij even voor lul met die boa.

Hahaha, ja.

En Penny danst ook zo wild!
quote:Vilma schreef op 10 september 2012 @ 11:55:

[...]

Hahaha, ja.

En Penny danst ook zo wild! ik was gewoon bang voor een kaakstoot!
quote:Murdoch schreef op 09 september 2012 @ 19:06:

[...]

Eindelijk! Ik dacht altijd dat ik de enige was.

Ik vind mensen die geen kindernet keken, net zo barbaars. Kindernet is ook onderdeel van onze prachtige Hollandsche cultuur

Diezelfde Villa-kijkers (in mijn omgeving), vinden zichzelf nu trouwens heel wereldwijs omdat ze DWDD kijken

Ohja on-topic; Buffy, Angel, Roseanne, Cosby show, Fresh Prince, The Nanny, Thats 70's show, Beverly Hills, Gilmore Girls Dharma & Greg, Will & Grace, Ned & Stacey etc...

Kortom alle Amerikaanse crap, proud to be een barbaar

Oh en Heartbreak High ook, heb ik laatst nog helemaal teruggekeken.
Hear hear tzippa! Waar ik helemaal moe van word is mensen die helegaar geen tv kijken en daar zo superieur over doen. Ik hoor dat steeds meer. Toegegeven, ik gebruik mijn tv ook alleen maar om DVD'tjes op te kijken en er zit niet eens een kabel in, maar ik kijk wel Boer zoekt Vrouw bij schoonmoeders en ik las hier net iets over Wie trouwt mijn zoon dus dat moet ik morgen zien.
1) Debiteuren/Crediteuren en De Lullo's (Jiskefet dus, maar zeker niet alles wat ze hebben gemaakt

2) The X-files (tot pakweg 1998 in elk geval)

3) Mijn zus was helemaal weg van McGyver, maar ik geef graag toe dat ik graag meekeek
Het programma met de muis, vond ik zooo leuk!

http://www.youtube.com/watch?v=kDByWdemac8
quote:miss_communicatie schreef op 10 september 2012 @ 11:46:

Angelique en Sandokan.

En dan vooral Sandokan, m'n eerste crush... smelt.Oja!!! Sandokan...
quote:roodpaars schreef op 13 september 2012 @ 02:21:

[...]

Oja!!! Sandokan...

Juist ja.

De eerste èchte metroman met z'n kohl-ogen...
conversation = awareness
Silas, die jonge wees met zijn prachtige zwarte paard...
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven