Jinek
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:32
Wijn is wel goed? Of is Adriaan van Dis ook niks?Very__Cherry schreef: ↑25-08-2017 00:37Ik vind haar iig niet mooi, met die dunne haartjes, bolle ogen, hoge voorhoofd en die gelige jasjes altijd. Dat ze als aantrekkelijk gezien wordt snap ik ergens wel, door dat lichte hautaine en dat quasi intelligente.
Maar wat ik echt belachelijk vind is altijd maar dat bier voor haar snufferd. Moest ik eens doen tijdens mijn werk. Kon ik gelijk door naar het UWV.
vrijdag 25 augustus 2017 om 17:09
vrijdag 25 augustus 2017 om 18:40
Ik vind haar wel scherp, ze vraagt behoorlijk door (zie Jan Roos, Thierry Baudet, Mark Rutte en Jesse Klaver) en schuwt de confrontatie niet, ook al heeft ze weinig tijd per gast.
Zou wat dat betreft haar wel een minuut of 50 willen zien met 2 of 3 gasten,à la Buitenhof. Vind haar echt gegroeid.
Prima stem ook en omdat ik niet kijk maar luister, merk ik ook niet op of ze in de camera kijkt of niet. Is ook verder niet boeiend.
Zou wat dat betreft haar wel een minuut of 50 willen zien met 2 of 3 gasten,à la Buitenhof. Vind haar echt gegroeid.
Prima stem ook en omdat ik niet kijk maar luister, merk ik ook niet op of ze in de camera kijkt of niet. Is ook verder niet boeiend.
vrijdag 25 augustus 2017 om 18:53
Ik vind haar beter doorvragen dan Pauw, dat is zo'n bezadigde middelbare man geworden. Die zet ik tegenwoordig af omdat ik het alleen maar gewauwel vind. Moest wel lachen toen Jinek laatst Herman Pleij aan tafel had. Dat is een Pauw-gast met zijn geneuzel om niets. Zo eentje die alleen maar zichzelf razend boeiend vindt. Pauw gaat daarin mee. Was bij de aankondiging al verbaasd dat ze hem bij Jinek aan tafel gingen zetten en wat een fout van de redacties bleek dat ook te zijn. Bij zijn eerste foute dubbelzinnige "grapje" werd hij meteen afgestraft en daarna kwam het ook niet meer goed.
Ik vind haar leuk met haar gasten, maar ze prikt ook feilloos door bullshit heen. Soms stapt ze me wat te snel over dingen heen, maar aan de andere kant: als ik diepzinnige gesprekken op tv wil zien, moet ik andere programma's aanzetten. Voor een luchtig mengsel van actualiteit, entertainment en politiek op de late avond vind ik haar prima in ieder geval. Beter dan al het andere wat er op dat uur te kijken is.
Haar uiterlijk lijkt me volstrekt niet relevant, maar als ik er dan toch iets van moet vinden: ze ziet er altijd verzorgd uit. Dus dat lijkt me prima allemaal.
Ik vind haar leuk met haar gasten, maar ze prikt ook feilloos door bullshit heen. Soms stapt ze me wat te snel over dingen heen, maar aan de andere kant: als ik diepzinnige gesprekken op tv wil zien, moet ik andere programma's aanzetten. Voor een luchtig mengsel van actualiteit, entertainment en politiek op de late avond vind ik haar prima in ieder geval. Beter dan al het andere wat er op dat uur te kijken is.
Haar uiterlijk lijkt me volstrekt niet relevant, maar als ik er dan toch iets van moet vinden: ze ziet er altijd verzorgd uit. Dus dat lijkt me prima allemaal.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
vrijdag 25 augustus 2017 om 19:14
Team Eva hier. Ik vind haar ook gevat, intelligent en oprecht. Ik vind haar stem juist sterk en krachtig. Het is vast een stuk moeilijker dan het lijkt, elke avond zo'n programma presenteren.
Die relatie met die sukkel past alleen totaal niet bij dat positieve beeld. Aan iedere vinger tien mannen en dan kiest ze zo'n oude foute maffiagriezel. Daar was echt niets liefdesachtigs aan en daarmee keldert ze ook wel weer in mijn achting. Gelukkig kwam ze tijdig tot inkeer. Freek vond ik dan weer wel leuk.
Die relatie met die sukkel past alleen totaal niet bij dat positieve beeld. Aan iedere vinger tien mannen en dan kiest ze zo'n oude foute maffiagriezel. Daar was echt niets liefdesachtigs aan en daarmee keldert ze ook wel weer in mijn achting. Gelukkig kwam ze tijdig tot inkeer. Freek vond ik dan weer wel leuk.
vrijdag 25 augustus 2017 om 19:28
vrijdag 25 augustus 2017 om 19:38
Hoe weet jij dat nou? Ze zijn best lang samen geweest.made@kate schreef: ↑25-08-2017 19:14Team Eva hier. Ik vind haar ook gevat, intelligent en oprecht. Ik vind haar stem juist sterk en krachtig. Het is vast een stuk moeilijker dan het lijkt, elke avond zo'n programma presenteren.
vrijdag 25 augustus 2017 om 19:39
vrijdag 25 augustus 2017 om 20:07
Dat had ze niet nodig, ze had al een prima baan en ze zat al in de lift. Sterker nog: de lift kwam bruut tot stilstand vanwege deze relatie.
Ik snap je suggestie dus niet, komt op mij een beetje over als wijvennijd.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
vrijdag 25 augustus 2017 om 20:33
Wijvennijd? Weinig menselijks is mij vreemd maar nee, van dit fenomeen, als ik de term al begrijp, heb ik totaal geen last. Daarbij heb ik al gezegd dat ik verder een positief beeld van Jinek heb. Ik lig er ook geen seconde wakker van verder.
vrijdag 25 augustus 2017 om 20:38
Ik denk dat er best n oprecht gevoel zat, tussen haar en Bram. Waarom niet? Hij is niet onaantrekkelijk, niet onsympathiek en hij was een grote in zijn soort. En daarbij, macht erotiseert.
very__cherry wijzigde dit bericht op 26-08-2017 17:01
6.21% gewijzigd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 25 augustus 2017 om 20:52
Denk ik ook.Very__Cherry schreef: ↑25-08-2017 20:38Ik denk dat er best n oprecht gevoel zat, tussen haar en Bram. Waarom niet? Hij is niet onaantrekkelijk, en was een grote in zijn soort. En daarbij, macht erotiseert.
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:04
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:23
Ze had toch vooral boobie-gate nodig, wat ze uitmelkte. Daardoor kreeg ze media-aandacht, mocht ze bij DWDD vertellen over boobie-gate. Ik begreep zelf niet dat ze daarover wilde praten. Wat viel er te vertellen? Maar goed haar leek het een mooie kans om meer aandacht te krijgen. Ontmoette ze foute Bram, ging ze met foute Bram, kreeg ze nog meer media aandacht.
Zij kreeg pas door boobie-gate aandacht. Niet omdat ze journalistiek inhoudelijk op viel ofzo. Gewoon omdat ze f*ckable is voor veel mannen. Tsja, sex sells en dat heeft ze (slim?) uitgemolken. Het is nog steeds onduidelijk wie het boobie-gate filmpje destijds online heeft gezet.
zaterdag 26 augustus 2017 om 01:42
Dit is zeker waar, vóór boobie-gate had ik nog nooit van haar gehoord! En de meeste mensen niet denk ik.tampontouwtje schreef: ↑25-08-2017 23:23Ze had toch vooral boobie-gate nodig, wat ze uitmelkte. Daardoor kreeg ze media-aandacht, mocht ze bij DWDD vertellen over boobie-gate. Ik begreep zelf niet dat ze daarover wilde praten. Wat viel er te vertellen? Maar goed haar leek het een mooie kans om meer aandacht te krijgen. Ontmoette ze foute Bram, ging ze met foute Bram, kreeg ze nog meer media aandacht.
Zij kreeg pas door boobie-gate aandacht. Niet omdat ze journalistiek inhoudelijk op viel ofzo. Gewoon omdat ze f*ckable is voor veel mannen. Tsja, sex sells en dat heeft ze (slim?) uitgemolken. Het is nog steeds onduidelijk wie het boobie-gate filmpje destijds online heeft gezet.![]()
Wel erg jammer dat ze dacht zo'n foute man als moscowitz nodig te hebben om hogerop te komen....
Maar ze doet 't goed nu.
zaterdag 26 augustus 2017 om 01:42
zaterdag 26 augustus 2017 om 01:52
Verbaast me weer niks.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 01:14Ik kijk geen (Nederlandse) televisie. Kan ik iedereen aanraden.
zaterdag 26 augustus 2017 om 19:02
Ze had Moszkowicz niet nodig hoor en die boobiegate weet ik niks van.
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:04
Echt wel. Omhoogpijpertje.NeNeLeakes schreef: ↑26-08-2017 19:02Ze had Moszkowicz niet nodig hoor en die boobiegate weet ik niks van.