Entertainment alle pijlers

Jinek

24-08-2017 22:21 148 berichten
Wie kijkt ook naar Jinek?
Of dat nou een felicitatie waard is weet ik niet hoor.
minnimouse schreef:
27-08-2017 00:46
Kan best, maar dat wil niet zeggen dat zij niet al een carrière had.
Daarom vind ik het persoonlijk jammer dat ze zelf dat boobie-gate zo dankbaar aangreep om o.a. bij DWDD te komen. Ze hadden haar ook kunnen uitnodigen om haar track record.
minnimouse schreef:
27-08-2017 00:50
Gefeliciteerd.
Is er iemand jarig?
Zelfs die boobie-gate is me onbekend.
Bruise schreef:
27-08-2017 00:59
Dus alleen Bram zegt je wat?
:rofl: :rofl:
Ja, geweldige man. Man van statuur vind ik dat
Heeft hij geen (alcoholvrij) biertje voor nodig ook niet.
Bruise schreef:
27-08-2017 01:07
Ja, geweldige man. Man van statuur vind ik dat
Bram heeft ook zijn eigen gate, dat weet je?
Er is zelfs een hele serie over die man gemaakt. Bekendheid alom. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Bruise schreef:
27-08-2017 00:59

https://youtu.be/25U-Mec2zH4 Eva Jinek NOS Journaal Boobies, knoopjes, moeder en meer. Reactie in De Wereld Draait Door

https://youtu.be/EzB2ex-cZpE Grappig! Eva Jinek - Boobies! (de enige echte originele!)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Bruise schreef:
27-08-2017 01:33
Er is zelfs een hele serie over die man gemaakt. Bekendheid alom. :proud:
:HA:
Bruise schreef:
27-08-2017 00:34
Ik ken haar door Bram Moszkowicz, eerder had ik nooit van haar gehoord.
Ze was een ware 'hit' op internet, maar rara ze vragen zich af hoe het filmpje 'per ongeluk' op internet kwam.

https://youtu.be/25U-Mec2zH4 Eva Jinek NOS Journaal Boobies,
Very__Cherry schreef:
25-08-2017 20:38
Ik denk dat er best n oprecht gevoel zat, tussen haar en Bram. Waarom niet? Hij is niet onaantrekkelijk, niet onsympathiek en hij was een grote in zijn soort. En daarbij, macht erotiseert.
Op één of andere manier vond ik Bram zelfs beter bij haar passen dan Freek. Dat laatste vond ik zo'n rare combi. Maar goed, dit alles op basis van beeldvorming, want ze behoren niet tot mijn intimi.
Ik trek Eva prima, leuke vrouw. Heeft een ietwat hooghartige uitstraling, maar daar kan ze verder ook niets aan doen.
Is dat het?! Ik dacht dat het zou gaan over boobies die uit een blouse zouden springen.
Dat is het. Meer niet. Ze sprongen er niet uit. :-D Vandaar dat het filmpje op internet kon 'ontsnappen'. Want heb jij ooit een 'ontsnapt' filmpje van Fred Emmer, Noraly Beyer of Loes Haasdijk op deze manier vóór het NOS gezien?
Fleurtje_5 schreef:
27-08-2017 19:09
Dat is het. Meer niet. Ze sprongen er niet uit. :-D Vandaar dat het filmpje op internet kon 'ontsnappen'. Want heb jij ooit een 'ontsnapt' filmpje van Fred Emmer, Noraly Beyer of Loes Haasdijk op deze manier vóór het NOS gezien?
Jouw voorbeelden stammen van voor het internet-tijdperk. Misschien waren ze er wel, maar kreeg het lang niet de (m.i. onverdiende) aandacht als dit filmpje.
Piratesse schreef:
27-08-2017 21:00
Jouw voorbeelden stammen van voor het internet-tijdperk. Misschien waren ze er wel, maar kreeg het lang niet de (m.i. onverdiende) aandacht als dit filmpje.

Klopt, ik kan me niet veel herinneren van Loes Haasdijk, behalve dat ik haar een leuke nieuwslezers vond, Maar Norally Beier werkte tot 2008 voor de NOS. Norally had vast nog veel meer 'hits' gekregen bij een soortgelijk 'ontsnapt filmpje' maar toen ontsnapten geen filmpjes.
Fred Emmer, die ken ik van Waskracht!
Heb me rot gezocht, maar kan het niet vinden. Was iets met de kiekendief.
Zat net naar de herhaling van 'Jinek' te kijken. Ik vind Eva leuk, vooral in haar programma 'de Verenigde Staten van Eva'.
In haar talkshow 'Jinek' vind ik haar ergerlijk. Ze laat haar gasten niet uitpraten, ze houdt zich aan het script en autocue van het programma waardoor haar gasten vaak afgekapt worden bij cruciale vragen/antwoorden.

Vooral aan het script houden!
Ehh, nee.

Jammer.
En ik vond Bram veel beter bij haar passen dan Freek.

Maar zij vond beiden van niet :lol:
Ik vind Eva ook leuk. En ze heeft aardig wat shit over zich heen gekregen, maar ze gaat gewoon door. Blij dat er eindelijk een relatief jonge, slimme (en ze ziet er niet verkeerd uit) vrouw een eigen nieuws-talkshow heeft. Beter dan al die middelbare mannen a la Pauw en van Nieuwkerk. Wat ik met name waardeer is dat ze ambitieus is en dit uitstraalt. Mooi voorbeeld voor jonge meiden juist. Ik juich dat alleen maar toe, laten we elkaar helpen ipv afzeiken als iemand succes heeft (niet dat iedereen dat doet, maar ik vind dat zij onevenredig veel commentaar heeft gekregen in het verleden).
florita schreef:
31-08-2017 18:50
...laten we elkaar helpen ipv afzeiken als iemand succes heeft (niet dat iedereen dat doet, maar ik vind dat zij onevenredig veel commentaar heeft gekregen in het verleden).
Het betreft hier een opinie-forum, en het gaat in dit geval over Jinek dus daar mogen opinies over gegeven worden, ook minder positieve. Zo werkt dat nu eenmaal.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven