Jinek
donderdag 24 augustus 2017 om 23:43
Ik vind haar een mooie zelfbewuste vrouw. Ze krijgt een hoop onterechte bagger over haar heen maar houdt haar rug recht. Ze gelooft in wat ze doet en die passie bewonder ik bij mensen. Ik zou graag eens met haar kletsen.MoirenPhae schreef: ↑24-08-2017 23:12Waarom is ze leuk en krachtig?
Ze heeft iig geen gevoel voor humor.
Maar smaken verschillen zullen we maar zeggen.
vrijdag 25 augustus 2017 om 00:37
Ik vind haar iig niet mooi, met die dunne haartjes, bolle ogen, hoge voorhoofd en die gelige jasjes altijd. Dat ze als aantrekkelijk gezien wordt snap ik ergens wel, door dat lichte hautaine en dat quasi intelligente.
Maar wat ik echt belachelijk vind is altijd maar dat bier voor haar snufferd. Moest ik eens doen tijdens mijn werk. Kon ik gelijk door naar het UWV.
Maar wat ik echt belachelijk vind is altijd maar dat bier voor haar snufferd. Moest ik eens doen tijdens mijn werk. Kon ik gelijk door naar het UWV.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 25 augustus 2017 om 01:10
vrijdag 25 augustus 2017 om 01:16
Dus Eva ken je uit de shoarmatent?MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 01:14Ik kijk geen (Nederlandse) televisie. Kan ik iedereen aanraden.
vrijdag 25 augustus 2017 om 01:20
Jinek kom al langer op de televisie, nog uit de tijd toen ik de NPO op de achtergrond aan had en in het bezit was van een televisie.
Nederlandse Talkshows zijn de meest hersendode activiteiten die er maar bestaan.
Je kunt nog beter sterren tellen dan dat kijken.
vrijdag 25 augustus 2017 om 08:47
Very__Cherry schreef: ↑25-08-2017 00:37Ik vind haar iig niet mooi, met die dunne haartjes, bolle ogen, hoge voorhoofd en die gelige jasjes altijd. Dat ze als aantrekkelijk gezien wordt snap ik ergens wel, door dat lichte hautaine en dat quasi intelligente.
Inderdaad.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
vrijdag 25 augustus 2017 om 08:52
MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 01:20Jinek kom al langer op de televisie, nog uit de tijd toen ik de NPO op de achtergrond aan had en in het bezit was van een televisie.
Nederlandse Talkshows zijn de meest hersendode activiteiten die er maar bestaan.
Daarom zit je liever op een Nederlands damesbladforum om te "talken" ?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
vrijdag 25 augustus 2017 om 09:10
Heel veel tv gekeken zeker.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 01:20
vrijdag 25 augustus 2017 om 09:23
Ik vind haar wel warm. Ze komt ook integer en betrokken over. Maar ze wil denk ik te leuk gevonden worden om echt een goede journalist te zijn. Soms doet ze even stoer, en als het dan te spannend wordt bindt ze gelijk in. She won't rock the boat. Daarnaast vind ik haar geforceerde (kak) accent wat jammer. Het is duidelijk gemaakt.
Ik vind het trouwens onprofessioneel dat ze iedereen na de uitzending loopt te zoenen. Waarom niet gewoon een hand? Hoe objectief en onafhankelijk ben je als je als journalist je gesprekspartners aan het eind van de opnames gaat zoenen. Echt jammer.
Ik vind het trouwens onprofessioneel dat ze iedereen na de uitzending loopt te zoenen. Waarom niet gewoon een hand? Hoe objectief en onafhankelijk ben je als je als journalist je gesprekspartners aan het eind van de opnames gaat zoenen. Echt jammer.
vrijdag 25 augustus 2017 om 11:22
Dat doe ik ook altijd na drie bier.tampontouwtje schreef: ↑25-08-2017 09:23
Dan lebber ik me suf, maakt niet uit met wie.
vrijdag 25 augustus 2017 om 11:35
vrijdag 25 augustus 2017 om 11:56
Ik als zwartkijker vind het dan weer frappant dat je zowel bier als een autocue nodig hebt om niet stil te vallen.Boogschutter10 schreef: ↑25-08-2017 11:35Eva Jinek is in 1 woord fantastisch. Messcherp, intelligent, gevat, ziet er goed uit, eigentijds en fris. Grandioos en ga zo door!
Ja en voor de zwartkijkers onder ons, natuurlijk is er een autocue. Je kunt niet ineens tijdens een live uitzending stil vallen of de draad kwijt zijn.
vrijdag 25 augustus 2017 om 12:04
Het bier voor haar neus is meer een pose. Soort van tafelversiering, i.p.v. een bloemetje. En ja het is natuurlijk een echte Tjechische en die drinken bier.Very__Cherry schreef: ↑25-08-2017 11:56Ik als zwartkijker vind het dan weer frappant dat je zowel bier als een autocue nodig hebt om niet stil te vallen.
vrijdag 25 augustus 2017 om 12:44
Niet. Laatst werd ze door een gast aangesproken dat het al haar derde biertje was, zo halverwege de uitzending.Boogschutter10 schreef: ↑25-08-2017 12:04Het bier voor haar neus is meer een pose. Soort van tafelversiering, i.p.v. een bloemetje. En ja het is natuurlijk een echte Tjechische en die drinken bier.
vrijdag 25 augustus 2017 om 12:58
Welk accent zou ze van nature dan hebben? Of anders gevraagd: Met welk accent klinkt ze niet geforceerd?tampontouwtje schreef: ↑25-08-2017 09:23Ik vind haar wel warm. Ze komt ook integer en betrokken over. Maar ze wil denk ik te leuk gevonden worden om echt een goede journalist te zijn. Soms doet ze even stoer, en als het dan te spannend wordt bindt ze gelijk in. She won't rock the boat. Daarnaast vind ik haar geforceerde (kak) accent wat jammer. Het is duidelijk gemaakt.
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:35
Ze drinkt er drie per uitzending. Zegt ze zonder autocue.Boogschutter10 schreef: ↑25-08-2017 12:04Het bier voor haar neus is meer een pose. Soort van tafelversiering, i.p.v. een bloemetje. En ja het is natuurlijk een echte Tjechische en die drinken bier.