Entertainment alle pijlers

Johnny Depp toch mishandeld?

03-02-2020 19:57 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ben toch benieuwd of er nu daadwerkelijk sprake is van mishandeling vanuit Johhny Depp's kant of vanuit Amber Heard's kant.

Dit voornamelijk omdat er dan eigenlijk sprake is van misbruik van de situatie. Als Amber niet mishandeld werd, heeft zij (met opzet) een onschuldig iemand door haat en beschuldigingen moeten laten gaan. Johnny heeft daardoor ook een paar rollen moeten opgeven en heeft een slechte reputatie gekregen.

In 2015 zijn Amber Heard en Johnny Depp getrouwd, een jaar later zijn ze weer gescheiden,
Kort daarna heeft Amber, Johnny beschuldigd van mishandeling, bewijs kon niet gevonden worden en er was sprake van een schikking.

Twee jaar later heeft Amber (zonder Johnny's naam te noemen) laten weten dat ze slachtoffer was van huiselijk geweld.
Waardoor Johnny een rechtszaak aanspon vanwege laster. Daarnaast beweerde hij mishandeld te zijn door Amber. Dit bewees hij door foto's van bijvoorbeeld een vinger waar het topje vanaf is en nu is er zelfs een tape gelekt van hun relatietherapie waar je hoort dat Amber Johnny mishandelde.

Nu vraag ik mij af of het mishandeling vanuit Amber of vanuit Johnny was.
Ik ben tegen onwijs mishandeling, maar als Johnny onterecht beschuldigd wordt, vraag ik mij toch wat de weging van zo'n beschuldiging is.

Wat denken jullie?

https://www.nu.nl/achterklap/6027846/am ... tapes.html
Alle reacties Link kopieren
Who cares.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
03-02-2020 20:41
Who cares.
De Amerikaanse rechtbanken die al jaren met deze zaak bezig zijn.


En de roddelpers moet zijn blaadjes natuurlijk ook verkocht krijgen.
Hij wil vast $$$ van haar.
Alle reacties Link kopieren
Waarom na al die jaren nog steeds die beschuldigingen die nergens op uit komen. Op een gegegeven moment moet je zaken afsluiten. Ik vond Johnny altijd zo leuk met Vanessa. Bij Oprah sprak hij heel liefdevol over haar. Vond het jammer dat hun relatie spaak liep en hij binnen no time binnengehengeld werd (want zo zie ik het) door starf*cker Heard die toen nog amper bekend was en nu bekender is als ex-van dan om haar onvergetelijke filmrollen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
03-02-2020 20:16
Welke beweegredenen zou een vrouw nog meer kunnen hebben? Niet zozeer deze zaak, maar in het geval van valse beschuldigingen naar exen op zich. Ik kan alleen op wraak komen eigenlijk. Puur om verveling kan ik me lastig voorstellen.
Nou het ging eigenlijk om geld. Ze kreeg 7 miljoen in een schikking. Maar zij moest / wilde dit allemaal doneren. Ik dacht afgedwongen, maar sommige media zeggen weer dat ze dat zelf wilde, geen idee.

Zij heeft in vorige relaties ook losse handjes gehad, en hij ziet er wel uit alsof hij weleens teveel drinkt, Dus alles kan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Nja, ik vind het eerder bizar dat er zo makkelijk met een vinger gewezen kan worden. Bewijs of geen bewijs. Het is nu een welles nietes spelletje geworden.

Je kan zo makkelijk iemand als mishandelaar neerzetten zonder bewijs.
Een aantal jaar geleden wat opnames gehoord en die Amber is de dader. Wanneer je iemand moedwillig provoceert terwijl deze dronken is en herhaaldelijk aangeeft dat er gestopt moet worden en de zuigende en zeurende partij maar doorgaat en doorgaat, met toevallig een telefoon in de hand die alles opneemt, kan je verwachten dat het fout gaat. Zij wist van Johnny zijn zwakten en hoe zij hem op de kast kon krijgen en heeft toen welverdiende klappen gekregen zodat zij daarna met een zak geld en de scheidingspapieren in de hand het zielige slachtoffer kon uithangen.

Dit is mijn visie.
Iertjepiertje schreef:
03-02-2020 21:09
Nja, ik vind het eerder bizar dat er zo makkelijk met een vinger gewezen kan worden. Bewijs of geen bewijs. Het is nu een welles nietes spelletje geworden.

Je kan zo makkelijk iemand als mishandelaar neerzetten zonder bewijs.
In een tijd waar teveel mensen beweren dat er meerdere waarheden bestaan kan je alles de wereld insmijten.
De waarheid is tegenwoordig een democratisch gedachtegoed.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger noemde je zoiets 'vuile was'.
En hield dat wijselijk uit de openbaarheid. :A:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
03-02-2020 21:15
In een tijd waar teveel mensen beweren dat er meerdere waarheden bestaan kan je alles de wereld insmijten.
De waarheid is tegenwoordig een democratisch gedachtegoed.
Mooi verwoord! Ben het 100% met je eens!
De waarheid is boven tafel.

https://god.dailydot.com/johnny-depp-am ... yNIhUu-WG8
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-02-2020 00:09
De waarheid is boven tafel.

https://god.dailydot.com/johnny-depp-am ... yNIhUu-WG8

Dat staat toch ook in de OP?
Ze lijkt me een ontzettend berekenende bitch, alleen maar uit op eigen faam.
Niemand had toch ooit van die hele trut gehoord voordat ze met Johnny was?
Alle reacties Link kopieren
Je ziet toch aan die kop van dat mens dat ze een secreet is? Altijd team Johnny.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat ze onder invloed allebei vrij problematisch gedrag hebben vertoond alleen Amber buit dat uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
03-02-2020 20:16
Welke beweegredenen zou een vrouw nog meer kunnen hebben? Niet zozeer deze zaak, maar in het geval van valse beschuldigingen naar exen op zich. Ik kan alleen op wraak komen eigenlijk. Puur om verveling kan ik me lastig voorstellen.
Misschien gelooft zij echt in haar onschuld?
Met de bedoeling dat het voor haar wel echt mishandeling is?
Alle reacties Link kopieren
Geld....wraak, ..etc Ik heb haar weleens in een interview gezien en echt zo een borderline type.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, bizar. Moet ook eerlijk toegeven dat ik ook geloofde in haar onschuld, maar als zij ook een aandeel hierin had, is zij wel echt heel manipulatief
Hetvrijewoord schreef:
03-02-2020 20:14
Sowieso een hele enge trend dat 'believe all victims' geroep. Enig bewijs hoeft er kennelijk niet te zijn, gewoon geloven want misbruik en mishandeling zijn slecht.
Dat is wel meer dan enkel "eng", dat is botweg schadelijk en gaat in tegen een aantal basisprincipes van mensenrechten en rechtsgang. Het is voor de tabloid-massa die schreeuwt om brood en spelen en die smullen van een schandaaltje uiteraard gefundenes fressen, maar er is geen enkele reden om een vrouw of een man blind te geloven wanneer die zus of zo claimt mbt een partner (zeker wanneer die partner wat money to spare heeft als bekend figuur). In deze is Depp duidelijk een slachtoffer; het is te hopen dat die Amber Heard niet alleen stevig gestraft wordt voor haar laster, maar ook zijn schade volledig mag gaan compenseren.
Alle reacties Link kopieren
Besef even dat de kans bestaat dat alles wat die Amber Heard over Johnny Depp heeft gezegd en verteld niet waar is (zou je eens moeten opzoeken), dan ben je gewoon echt ziek in je hoofd. Ze heeft hoogstwaarschijnlijk gewoon het leven van hem verwoest door al de haat die hij de afgelopen tijd heeft ontvangen en dan is het misschien niet eens waar, dan ben je gewoon echt een duivel naar mijn mening. Het vervelende is dat wij er niet bij zijn geweest, maar kan heel slecht tegen onrecht en zij komt zo ongeloofwaardig over....
Alle reacties Link kopieren
Iertjepiertje schreef:
04-02-2020 09:18
Hmm, bizar. Moet ook eerlijk toegeven dat ik ook geloofde in haar onschuld, maar als zij ook een aandeel hierin had, is zij wel echt heel manipulatief
Ik geloof totaal niet in haar onschuld. Die interviews die ik met haar heb gezien komen totaal geacteerd, ongeloofwaardig en manipulatief over.
Een aandeel heeft ze zeker. Luister anders t gehele audiofragment eens; https://youtu.be/aca0KWoHtqQ
Dit YouTube kanaal heeft overigens meer video's over de zaak.
Alle reacties Link kopieren
En volgens mij heeft Johnny haar nooit geslagen/mishandeld. Hij heeft haar weggeduwd wanneer zij hem sloeg.
Alle reacties Link kopieren
Madness_ schreef:
04-02-2020 19:37
Besef even dat de kans bestaat dat alles wat die Amber Heard over Johnny Depp heeft gezegd en verteld niet waar is (zou je eens moeten opzoeken), dan ben je gewoon echt ziek in je hoofd. Ze heeft hoogstwaarschijnlijk gewoon het leven van hem verwoest door al de haat die hij de afgelopen tijd heeft ontvangen en dan is het misschien niet eens waar, dan ben je gewoon echt een duivel naar mijn mening. Het vervelende is dat wij er niet bij zijn geweest, maar kan heel slecht tegen onrecht en zij komt zo ongeloofwaardig over....
Ja dit, je bent bewust bezig met het kapot maken van iemands leven.
Het is dus zo makkelijk om echt even iemand een slechte naam te geven door dit soort dingen te zeggen.

Ik weet niet wat ik erger vind eigenlijk; dat iemand dit bewust doet, of dat je zo makkelijk iemand kan ruïneren
Alle reacties Link kopieren
LitaLily schreef:
04-02-2020 21:28
Ik geloof totaal niet in haar onschuld. Die interviews die ik met haar heb gezien komen totaal geacteerd, ongeloofwaardig en manipulatief over.
Een aandeel heeft ze zeker. Luister anders t gehele audiofragment eens; https://youtu.be/aca0KWoHtqQ
Dit YouTube kanaal heeft overigens meer video's over de zaak.
Nja na het horen van de tapes, schrok ik ook van haar manipulatieve kant.
Zij zijn de enige die echt weten wat er is gebeurd..
Iertjepiertje schreef:
05-02-2020 10:20
Ik weet niet wat ik erger vind eigenlijk; dat iemand dit bewust doet, of dat je zo makkelijk iemand kan ruïneren
Dat laatste is even erg en is in grote mate terug te brengen als doorslag van het "de vrouw als slachtoffer moet je altijd geloven".
An sich zie je dat zelfs nu nog in dit topic nog naar voor komen, waarbij er genoeg reacties à la "sja, we zullen het noot weten, zij zijn de enigen die het weten", preferentieel boven een absolute veroordeling komen, terwijl x tijd terug Depp niet zoveel clementie kreeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven