Entertainment alle pijlers

Jouw stad, ons dorp

17-01-2019 21:22 189 berichten
Wie kijkt mee? Nu op NPO1. Ben wel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Mutsje78 schreef:
21-02-2019 22:21
electrischieteitspalen
O_O
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
21-02-2019 22:07
Ik vind het vooral fascinerend dat je op 30 minuten van Rotterdam kunt wonen, er kennelijk nooit bent geweest en doet overkomen alsof het een totale ver-weg-show voor je is.

Echt he. Zijn zij echt nooit in een grote stad geweest terwijl zo'n grote stad als Rotterdam zo dichtbij is? Geloof ik niks van!

Ook het boodschappen doen; op de Kruiskade en omliggende straten. Ja, hèhè, natuurlijk is het daar druk! Het is in het centrum van Rotterdam.
Buiten het centrum kun je gewoon rustig boodschappen doen.

Wat een overdreven programma.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Tróia schreef:
22-02-2019 14:38
Echt he. Zijn zij echt nooit in een grote stad geweest terwijl zo'n grote stad als Rotterdam zo dichtbij is? Geloof ik niks van!

Ook het boodschappen doen; op de Kruiskade en omliggende straten. Ja, hèhè, natuurlijk is het daar druk! Het is in het centrum van Rotterdam.
Buiten het centrum kun je gewoon rustig boodschappen doen.

Wat een overdreven programma.

Ja dat vond ik ook opvallend. Als ze nu uit Oost-Groningen kwamen, maar het was vlakbij.
MarindaH schreef:
21-02-2019 21:58
Is een frep een wrap?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
22-02-2019 14:42
:rofl:

Heerlijk :biggrin:
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
Tróia schreef:
22-02-2019 14:38
Echt he. Zijn zij echt nooit in een grote stad geweest terwijl zo'n grote stad als Rotterdam zo dichtbij is? Geloof ik niks van!

Ook het boodschappen doen; op de Kruiskade en omliggende straten. Ja, hèhè, natuurlijk is het daar druk! Het is in het centrum van Rotterdam.
Buiten het centrum kun je gewoon rustig boodschappen doen.

Wat een overdreven programma.
Ik geloof best dat ze nooit naar Rotterdam gaan. Zelf woon ik er ook in de buurt en ben er kortgeleden pas voor het eerst geweest.
Die kinderen deden overdag niet mee. Behalve die jongen die op de fiets (?) roti moest rondbrengen. Doen ze dat daar echt op de fiets ipv op scooters? Dan is het toch koud eer 't bezorgd is?
Alle reacties Link kopieren
Tróia schreef:
22-02-2019 14:38
Echt he. Zijn zij echt nooit in een grote stad geweest terwijl zo'n grote stad als Rotterdam zo dichtbij is? Geloof ik niks van!

Ook het boodschappen doen; op de Kruiskade en omliggende straten. Ja, hèhè, natuurlijk is het daar druk! Het is in het centrum van Rotterdam.
Buiten het centrum kun je gewoon rustig boodschappen doen.

Wat een overdreven programma.
Dat geloof ik wel, ze zijn daar veel meer gericht op Gouda. Rotterdam is echt de enge, grote stad als je daar vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand waarvan de zus heeft meegedaan aan Puberruil en sindsdien geloof ik niks meer van dit soort programma's. Zij vertelde dat er van alles in scene werd gezet om een en ander flink aan te dikken. Zo moesten zij opeens met hun bord op schoot eten terwijl ze dat nooit deden.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
22-02-2019 18:12
Ik ken iemand waarvan de zus heeft meegedaan aan Puberruil en sindsdien geloof ik niks meer van dit soort programma's. Zij vertelde dat er van alles in scene werd gezet om een en ander flink aan te dikken. Zo moesten zij opeens met hun bord op schoot eten terwijl ze dat nooit deden.
Die heeft destijds op dit forum meegeschreven (die van dat bord op schoot).

Tuurlijk is er veel in scène gezet en zijn dingen (of uitspraken) ook wel uitvergroot.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft mijn kijk op dit soort programma's voorgoed verandert. Tot die tijd was ik zo naïef om te denken dat alles echt was wat ik zag.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
23-02-2019 09:56
Het heeft mijn kijk op dit soort programma's voorgoed verandert. Tot die tijd was ik zo naïef om te denken dat alles echt was wat ik zag.
Bij mij ook, ik ben jaren in de veronderstelling geweest dat die ruilprogramma's echt waren. Sinds o.a. Steenrijk Straatarm etc en ook reacties van forummers hier die meededen aan die programma's of in straten wonen waar dat werd opgenomen ben ik een grote illusie armer.

En toch blijf ik het kijken haha :facepalm: .
Alle reacties Link kopieren
tegenwoordig wordt er veel eten bezorgd op de fiets, schijnt zelfs sneller te zijn, zie ze vaak rond rijden.

wat een zeikerd is die vent zeg,
dat bezorg stukje was wel tenenkrommend :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de uitzending van gisteren gezien?
geneet van 't laeve

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven