Junior Masterchef Australia seizoen2
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:24
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 10 augustus 2012 om 20:29
quote:anno1984 schreef op 10 augustus 2012 @ 20:28:
Ik geloof alleen niet dat ze de ingredienten zien en dan 1 minuut later aan de slag gaan. Ik denk dat ze eerst rustig met iemand hun bedachte recept doornemen en bespreken of ideeen krijgen aangereikt. er zal best wat langer tijd tussen zitten en misschien krijgen ze ook wel hulp met wat aanwijzingen, maar zij zijn het wel die het maken en het is meer dan gewoon een receptje maken
Ik geloof alleen niet dat ze de ingredienten zien en dan 1 minuut later aan de slag gaan. Ik denk dat ze eerst rustig met iemand hun bedachte recept doornemen en bespreken of ideeen krijgen aangereikt. er zal best wat langer tijd tussen zitten en misschien krijgen ze ook wel hulp met wat aanwijzingen, maar zij zijn het wel die het maken en het is meer dan gewoon een receptje maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 11 augustus 2012 om 20:52
quote:InyMiny schreef op 10 augustus 2012 @ 20:32:
Tot maandag
Ik ga even janken bij de film 'My sisters keeper'
Kan hem zondag niet op tv kijken, dus heb hem geleend.God mens, ik schrok me dood, ik dacht al dat ik hem WEER gemist had....maar morgen is ie dus!
Tot maandag
Ik ga even janken bij de film 'My sisters keeper'
Kan hem zondag niet op tv kijken, dus heb hem geleend.God mens, ik schrok me dood, ik dacht al dat ik hem WEER gemist had....maar morgen is ie dus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 13 augustus 2012 om 19:40