Entertainment alle pijlers

K3 zoekt K3 :)

04-09-2015 20:01 4512 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint K3 zoekt K3! Wie gaat er ook kijken? Ik wel! Heb me er zelfs al een paar weken op verheugd :D ik ben eens benieuwd!
Een risico dan nog, me dunkt dat die vrouwen er toch wel zelf bij waren?

't Is niet dat hij ze verkracht heeft of zo
En al was het een risico, dat is niet helemaal hoe kansberekening werkt.

Of geloof je er ook in dat de kans dat Gert er met Kristel vandoor ging verdubbelde toen Gert met Josje het bed in dook?
En hoe groot zou het risico zijn dat hij iets begint met Mega Toby
quote:coralie76 schreef op 11 november 2015 @ 16:59:

[...]

dat staat toch helemaal los van het feit dat die geile gert al 2/3 van de vorige K3 heeft geneukt. dus je risico % is hoog als je in K3 gaat. ik heb het van al mijn vriendinnen maar met 1 man gedaan, dus dat is al een stuk minder.

Geile gert?

Die man is 4 jaar samen geweest met Karen en dat was gewoon een leuk gelijkwaardig stel.

Wie zegt dat Josje niet gewoon verliefd op hem werd? De grote baas, macht en geld zijn voor veel vrouwen best interessant en hij zal haar best aantrekkelijk hebben gevonden.

Ja leeftijdsverschil was groot, waarschijnlijk is het daarom niks geworden.

Maar dat hij nu achter Klaasje aan zou zitten vind ik belachelijk, ze is net 20 jaar en echt een giecheldoos.

[...]

dat staat toch helemaal los van het feit dat die geile gert al 2/3 van de vorige K3 heeft geneukt. dus je risico % is hoog als je in K3 gaat. ik heb het van al mijn vriendinnen maar met 1 man gedaan, dus dat is al een stuk minder.

Ja, want Gert valt niet op iemands persoonlijkheid, hij valt alleen op het feit dat iemand lid is van K3

Raar mens ben jij.
Dat hij iets met Klaasje zou beginnen geloof ik ook niet. Tjonge hé! Vind het idee alleen al bizar. Hoe oud is Gert?
quote:dadelduifje schreef op 11 november 2015 @ 18:35:

Dat hij iets met Klaasje zou beginnen geloof ik ook niet. Tjonge hé! Vind het idee alleen al bizar. Hoe oud is Gert?Nee,dan zou hij ook eerst met haar moeten trouwen voordat ie haar het bed inkrijgt.
O ja dat is waar. Nou beter toch.

[...]

dat staat toch helemaal los van het feit dat die geile gert al 2/3 van de vorige K3 heeft geneukt. dus je risico % is hoog als je in K3 gaat. ik heb het van al mijn vriendinnen maar met 1 man gedaan, dus dat is al een stuk minder.2 van 4 dan he.
ik heb al paar dagen niets gehoord van de K3tjes? :D
Jawel vandaag op telegraaf stuk over Gert. En op fb voorstukje van de clip die vrijdag uitkomt.
Geile Gert is best attractief.. Dit even terzijde..
Ze waren vandaag in de Coen en Sandershow
Morgen is de première van de eerste clip (10.000 luchtballonnen)!

Hopelijk niet met te veel mosterd
Ach dat gedoe over Geile Gert. Volgens mij woont hij toch al weer redelijk wat jaren samen met Ellen Callebout.
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Zo is het, Friction.

Alsof hij een uitzondering is. Zover bekend heeft hij 4 vrouwen gehad. Nou nou, poeh poeh.
quote:theia schreef op 12 november 2015 @ 19:44:

Ze waren vandaag in de Coen en SandershowO ja? Dat heb ik gemist. Hoe was dat? Vond hun eerste persconferentie nogal knullig en onnozel. Ben benieuwd of ze zich inmiddels herpakt hebben. En ben helemaal benieuwd of ze ook gezongen hebben en of dat inmiddels al beter klonk nu de ergste spanning weg is.
Heb trouwens gisteren "Hallo K3" ontdekt. Wat is dat een leuke serie zeg en wat acteert Josje ook leuk.
quote:minnimouse schreef op 12 november 2015 @ 20:42:

Zo is het, Friction.

Alsof hij een uitzondering is. Zover bekend heeft hij 4 vrouwen gehad. Nou nou, poeh poeh.Helemaal mee eens.Heb overigens hetzelfde met Josje. Zij heeft ook 4 vriendjes gehad voor zover ik weet (en dan tel ik die flirt met Gert mee) en ook zij wordt vaak een mannenverslindster of gold digger genoemd.
quote:Kikkertje2 schreef op 12 november 2015 @ 23:20:

[...]

O ja? Dat heb ik gemist. Hoe was dat? Vond hun eerste persconferentie nogal knullig en onnozel. Ben benieuwd of ze zich inmiddels herpakt hebben. En ben helemaal benieuwd of ze ook gezongen hebben en of dat inmiddels al beter klonk nu de ergste spanning weg is.Ja vind je het gek? Ik niet, had die meiden op zijn minst een dagje rust gegund. Tenminste het was de dag daarna al dacht ik?
quote:Kikkertje2 schreef op 12 november 2015 @ 23:28:

[...]

Helemaal mee eens.Heb overigens hetzelfde met Josje. Zij heeft ook 4 vriendjes gehad voor zover ik weet (en dan tel ik die flirt met Gert mee) en ook zij wordt vaak een mannenverslindster of gold digger genoemd.

Ik denk dat Josje gewoon een gezonde jonge meid is

Zij heeft ene Jeroen gehad (toen ze haar plekje in K3 won), Levi van Kempen, Johnny de Mol, Kevin Janssens, Gert Verhulst .... valt best mee voor iemand van bijna 30 jaar.
Ik persoonlijk vind het niet meevallen hoor. Binnen zes jaar, vijf relaties?
De ene relatie wat serieuzer dan de andere en hier en daar een flirt. Volgens mij was het alleen met Johnny en met Kevin serieus.
quote:Kikkertje2 schreef op 12 november 2015 @ 23:22:

Heb trouwens gisteren "Hallo K3" ontdekt. Wat is dat een leuke serie zeg en wat acteert Josje ook leuk.

Ik vind de serie ook heel leuk! Heb een jaar geleden alle dvd's op MP gescoord.

Ondertussen benoeuwd naar de nieuwe clip, dochters ( en ondergetekende) kunnen niet wachten !

En Gert... Ik vind hem heel leuk vooral omdat hij echt humor heeft en ik vind sowieso dat Gert en Josje niet extreem veel relaties hebben gehad.

Bij K3 zoekt K3 vond ik ook opvallend hoe Gert en Karin op elkaar zijn ingespeeld, was vast een leuk stel maar zelfs na 4 jaar kan het mislopen.
De toekomst is niet meer wat het was
quote:dadelduifje schreef op 12 november 2015 @ 23:57:

[...]

Ja vind je het gek? Ik niet, had die meiden op zijn minst een dagje rust gegund. Tenminste het was de dag daarna al dacht ik?Nee hoor, niet gek. Daarom vraag ik ook of ze zich inmiddels herpakt hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven