Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge - Suriname

02-09-2025 13:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Maandagavond om 20.30 op NPO

Wie kijkt er ook?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gisteravond weer de eerste uitzending en het belooft weer pittig te worden.

Sneu dat de eerste al moest stoppen voor ze echt begonnen waren.

En wat kruipt/kronkelt/zwemt er veel engs daar rond. Brrr.
Gezien! Wat een mooie omgeving! Maar om er nu over de grond te kruipen, nee bedankt. Ik vind het weer een leuke diverse groep. Wel voelt het met het seizoen meer als "tv maken" en mis ik een beetje de eigenheid die ray en dai eerder hadden. Het voelt soms een beetje als extra boos kijken, extra prikken, een beetje een show terwijl zij zonder dat alles óók al heus dat overwicht hebben. Het zal erbij horen hoor, maar het voelt wat aangezet dit seizoen.
Wel een beetje eens; het komt nu heel erg over als drillkamp. Anyway, je weet als deelnemer dat je eerst gebroken wordt zodat je daarna in dat malletje gepusht wordt. Lukt dat niet dan mag je je badge inleveren. Ik zou het niet kunnen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Maar is dat ‘drillcamp’ niet al veel seizoenen lang?
himalaya schreef:
02-09-2025 13:11
Gisteravond weer de eerste uitzending en het belooft weer pittig te worden.

Sneu dat de eerste al moest stoppen voor ze echt begonnen waren.

En wat kruipt/kronkelt/zwemt er veel engs daar rond. Brrr.
De eerste twee al.
Ik vind het niet echt een drillkamp.
Juist wel goed dat er wordt gekeken of je de omstandigheden aankan (warmte, luchtvochtigheid, de natuur) voordat het echte werk gaat beginnen.
Alle kandidaten zijn fysiek al getest, maar zwemmen in de natuur is toch andere koek, zoals ook gebleken is. De vrouw die moest opgeven had gewoon dikke pech met haar (waarschijnlijk) gebroken rib.

je zag het al in het vooruitblik waarin wordt gesteld dat het alleen nog maar zwaarder wordt, dus als je het op dat punt al zwaar vond, je jezelf moet afvragen of je nog wel door wil gaan.
Wij vonden het een beetje een raar begin. Ook veel meer interviews met Jeroen en Ray/Dai. Vind het bijna docu achtig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven